pov elisha
als ik wakker word voel ik een arm om me heen ik kijk om en zie een slapende samuel ik blijf maar naar hem staren totdat hij zich omdraait ik sta op en ga douchen als ik klaar ben en me heb afgedroogd realiseer ik me dat mijn kleren in de kamer liggen waar samuel nu ligt te slapen ik zit te denken wat ik nu moet doen ik kijk in het rond en zie mijn badjas liggen ik trek hem aan en loop naar de kamer pak wat kleren ga naar de bad kamer en trek ze aan ik heb een leger groen t-shirt aan en een donkere broek als ik klaar ben ga ik weer naar de kamer en maak samuel wakker als ik hem heb wakker gemaakt vraag ik wat hij wil eten en zeg oke als je je eten wil moet je je gaan klaar maken nadat ik de kamer uit ben gegaan hoor ik hem naar de badkamer gaan als ik mijn telefoon wil gaan halen loop ik langs de badkamer want zoals altijd ligt mijn telefoon in yurita der kamer als ik langs loop hoor ik hem zingen en ik denk in me zelf wat schattig als ik mijn telefoon heb ga ik weer naar beneden en maak nog een thee voor mezelf.
pov samuel
ik word wakker als er water over me heen word gegooid ik zie elisha staan lachen en lach sarcastisch mee ik wrijf in mijn ogen elisha vraagt aan me wat ik wil eten ik zeg brood met gebakken ei en thee dan zegt elisha als je je eten wil moet je je maar gaan klaar maken als ze net de kamer uit is sta ik op en ren als een ik weet niet wat naar de badkamer ik hoor elisha nog lachen en zelf moet ik ook lachen want nu pas besef ik me dat ik net als jai doe ik douch snel maar ook weer niet want zoals altijd moet ik weer een onder de douch zingen en trek kleren aan ik heb een shirt en een broek met gaten aan ik ga naar beneden en zie iedereen nog slapen ik ga naar de keuken en zie niemand maar ruik wel iets ik ga naar de woonkamer en zie dat de tuin deur open staat ik ga naar buiten en zie elisha in een van de tuinstoelen liggen en een tafel er naast en nog een tuinstoel op de tafel zie ik twee kopjes staan en twee borden op de een ligt een broodje met ei en op de ander ligt een broodje met komkommer en sla en ei en nog meer ook wel bekent als een broodje gezond ik loop er naar toe en ga ik de tuinstoel zitten en kijk naar elisha die naar me lacht en heel vrolijk goede morgen zegt ik lach terug en zeg ook goede morgen ik pak mijn bord en eet mijn eten op als ik klaar ben neem ik mijn bord en die van elisha mee naar de keuken en was af als ik terug kom drink ik mijn drinken op en dit keer neemt elisha ze mee en wast ze af als ze terug is vraag ik aan haar of ze zin heeft om een stukje te gaan wandelen en haar antwoord is ja ik loop naar de gang met elisha achter me aan ik trek mijn schoenen aan net als elisha en bind een vest om mijn middel en elisha doet het ook elisha zegt ik schrijf nog even een brief dat we even weg zijn als ze terug komt vraag ik of ze alles heeft ze zegt ja ik kijk zelf ook of ik alles heb en kijk dan naar de tijd en dan naar elisha en vraag haar of we kunnen gaan ze zegt ja ik pak nog even iets te drinken en dan pak ik elisha der hand en loop naar de deur en dan gaan we.
pov yurita
ik word wakker van een deur die dicht gaat ik kijk om me heen en zie iedereen nog slapen behalve samuel en elisha ik kijk en sta op dan ga ik naar de logeer kamer ik zie een op gemaakt bed ik ga weer terug ga naar de keuken en zie een brief ik lees hem en zie dat ze even weg zijn ik ga weer naar de woon kamer en ruim alles op ik zie dat jai wakker word ik kijk naar hem hij moet lachen ik kijk hem raar aan en hij zegt je staart ik bloos en zet dan snel de laatste dingen we en ga douchen als ik klaar ben trek ik een blauwe jurk aan ik hoor jai schreeuwen ik a douchen ik moet eigenlijk een beetje lachen maar hou het nog even in als ik de deur op slot hoor gaan lach ik zo dat ik op de grond val ik ga naar beneden en maak een ontbijtje klaar voor jai en mij ik weet dat jai altijd appel sap wil en een broodje met worst dus en voor mezelf maak ik een broodje met kaas en een thee ik hoor jai de trap af komen ik roep dat ik in de tuin ben en jai komt er aan ik lig in een tuinstoel en jai in de andere terwijl we ons eten op eten.
JE LEEST
Is hij mijn broer ft b-brave
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje dat niet weet dat de samuel leijten haar broer is haar beste vriendins broer is vrienden met b-brave en zo zijn we ook vrienden met de jongens van b-brave geworden en elisha haar beste vriendin is verliefd op jai wat...