pov samuel
ik word wakker door elisha die boven op me buik zit en de hele tijd sam zegt en met haar hand door me haar gaat ik word dus uiteindelijk toch wakker en vraag wat is er en ze zegt kijk is op twitter ik vraag waarom ze zegt doe nou maar gewoon ik zeg ok en pak me telefoon en kijk op twitter en zie een heleboel foto's waarvan er 5 van mij zijn waar ik al lig te slapen en op mijn gezicht zit slagroom en ijs en ja dat staat op jai's profiel ik kijk naar elisha die nog steeds op mijn buik zit en ik zeg je mag nu wel van me af gaan hoor en ze zegt neen en ik kijk haar aan en zij mij en ik kijk meet een blik zo van als je nu niet van me af gaat dan zie je wel wat er gaat gebeuren en ze gaat meteen van me af en probeert de kamer deur open te maken maar ik heb hem op slot gedaan dus ik ren naar haar toe en til der op en gooi haar op het bed en begin haar te kietelen en ze zegt stop samuel stop ik stop en zeg als jij zegt samuel is leuk knap lekker en hot en ze zegt nee en ik kietel haar verder dan zegt ze ok samuel is leuk knap lekker en hot en ik stop helemaal met kietelen en ga van der af na een tijdje te hebben gelegen om bij te komen van het lachen zeg ik dat ik ga douchen als ik klaar ben gaat elisha ik kleed me om in de kamer en elisha in de badkamer als ze klaar is vraagt ze of ze kan komen ik zeg ja ze komt en zegt weet je niet wat je moet aantrekken ik zeg jawel alleen niet welk shirt en ze komt naast me staan en ze wijst een wit shirt aan met mijn naam erop.
pov elisha
als ik samuel heb geholpen met zijn shirt doen we onze haar en ik doe een beetje mascara en lipgloss op daarna gaan we naar beneden en daar staan de jongens al te wachten om te gaan eten de jongens hebben precies dezelfde shirt aan maar dan met hun naam er op we eten allemaal 3broodjes en gaan dan het park in (ben zelf nog nooit naar walibi geweest dus ik zeg gewoon achtbaan of zo iets) we lopen als eerst naar de een achtbaan waar er per karretje twee personen in kunnen samuel en ik yurita en jason jai en dioni cassius en kaj we stappen in en ik voel meteen de zenuwen samuel ziet het waarschijnlijk want als we de beugels om krijgen pakt hij mijn hand vast en ik voel me meteen een stuk beter we gaan drie keer onderste kop echt vet eng was dat samuel en ik schreeuwde niet eens echt een wonder.
pov cassius
we lopen nu naar het spook huis we zijn ongeveer rond twaalf uur vertrokken naar het park den het is nu al half twee we moesten 10min lopen en de rest van de tijd wachten voor de achtbaan als we bij het spook huis aan komen gaan we met precies dezelfde personen zitten elisha en samuel zitten voor mij en volgens mij is elisha een beetje bang maar samuel ziet het ook en pakt haar hand vast als we terug komen is elisha heel blij en yurita in shock we pesten yurita een beetje maar dan word ze boos en rent huilend weg het is nu al 4uur het park sluit negen uur en we gaan om 6uur naar huis elisha vraagt een van de sluitels aan samuel en zegt ik ga yurita zoeken en ze rent weg nou we lopen door naar de splash maar daar staat een hele lange rij en we staan helemaal achteraan en er komen nog meer mensen dus we kunnen niet uit de rij het is inmiddels al half zes en we zijn eindelijk aan de beurt al we eruit komen zijn we allemaal nat het is kwart voor zes we besluiten om naar huis te gaan.
pov dioni
we komen net uit de splash en besluiten om naar huis te gaan als we eenmaal thuis aan komen gaan we naar onze kamers we hadden onze telefoons thuis gelaten en zagen dat we een gemiste oproep hadden van elisha ze was best wel boos op ons ze zij dat ze yurita niet had gevonden en ze kon niet naar ons toe omdat ze niet wist waar we waren en onze telefoons lage nog hier dus ze kon ons niet bereiken we besluiten te wachten als we opeens een splash in de achtertuin horen we aan kijken en zien yurita met haar kleren aan in het bad en ze verdrinkt jason sprong er achteraan en gaf haar mond op mond en yurita werd wakker en we waren allemaal blij maar yurita was nog steeds boos en rende snel naar haar kamer we dachten dat ze wel rust wilde en hebben haar niet gestoord we waren best wel moe en gingen nog een keer douchen en gingen daarna slapen maar we werden verstoord door de bel het was een meisje en ze vroeg naar kaj hij hoorde dat en kwam naar beneden en af haar een kus hij riep iedereen naar beneden en stelde haar voor nou jongens meiden dit is romy ze is 17 en is mijn vriendin ik heb geregeld dat ze hier kon blijven slapen en we keken hem aan en zeiden ok en zeiden hoi tegen romy en gingen weer slapen ik hoorde hem zeggen morgen gaan ze wel anders reageren ze zijn nu nog moe en toen ging ik slapen.
ik was al wakker en had inspiratie dus ik dacht ik ga maar vast schrijven anders vergeet ik het nog en dan moet ik alles weer opnieuw doen en zo voort hope you like it
JE LEEST
Is hij mijn broer ft b-brave
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje dat niet weet dat de samuel leijten haar broer is haar beste vriendins broer is vrienden met b-brave en zo zijn we ook vrienden met de jongens van b-brave geworden en elisha haar beste vriendin is verliefd op jai wat...