- KULÜBE -

134 17 13
                                    

Gece vakti yine loş ışık altında toplanmışlardı.Anlatıcı hikayenin çocuklarda daha çok merak uyandırdığını biliyordu.
Çocukların sesleri beyninde yankılanıyordu.Anlatıcı daha fazla gürültüye dayanamadı ve...

"HİKAYEYE DEVAM..."

__________________________________

Taehyung bulunduğu alana, etrafa korkuyla baktı.
Evet,önünde o lanet kapı duruyordu bütün her şeyin sebebi olan yerin kapısı...

Bir süre ikilemde kaldı ve elini kapıya attı.Elleri titriyordu.

Yutkundu...

İçeri girdi ve diğer tarafın kapısından çıktı.Etrafa baktı ama hiç bir şey göremedi çünkü....

....hava karanlıktı-
__________________________________
Yazar gülüyordu ve çocuklar ona kaşları çatık bakıyordu.

"Kalbim çıkıyordu,havanın karanlık olduğunu bizde biliyorduk."

Yazar bir anda ciddileşti

"Tamam...bu kadar yeter,devam edelim.
Kalbiniz çıkacak merak etmeyin..."
__________________________________

Taehyung elindeki telefonun ışığını açtı,bulunduğu konumdan sadece 1 buçuk metrelik,ileri alanı görebiliyordu.

Elleri titriyordu ama Jungkook'u da bulmak istiyordu. Jungkook'un yardıma ihtiyacı olduğuna adı gibi emindi.Sessiz ve dikkatli adımlarla ilerlemeye başladı, aradan 3 dakika sonra olduğu yerde duraksadı,etrafına baktı... Her yer birbirine benziyordu, sanki bir çıkmaza girmişti.

Tam yoluna devam edecekken içinde bir ürperti hissetti. Yutkundu....
Arkasında biri vardı,bunu hissedebiliyordu.Ona yaklaştı ve

!BAM!
__________________________________

Çocuklar irkildi ve hafif geriye çekildiler.

"Anlatıcı bize neden sürekli bunu yapıyorsun"

"Kalbiniz çıksın diye." der ve göz kırpar.
__________________________________

Taehyung oracıkta yere serilmişti.O Taehyung'un ayaklarından tutuverdi ve yavaşça ormanın içine doğru sürükledi...

Ertesi Sabah:

Jimin okula gelir...
Ama Bugün Taehyung'un okula neden gelmediğini merak eder ve bir sorun olup olmadığını anlamak için de onu 100 defa arar.Bir çok kez aramasına rağmen ona ulaşamaz. Jimin kötü düşünmemeye çalışsa da,içindeki kötü hisse engel olamaz.

Okul çıkışı Taehyung'un evine gider.Annesine onun nerde olduğunu sorar.Annesi Jimin'in bu sorusuna:

"Taehyung mu?Dün bana okulun izci kulübü ile kampa gideceğini söyledi.Sen neden gitmedin?"

Jimin duraksadı ve içinden:

"Okulda izci kulübü bile yok?!Neden?...İzci kulübünde ne var-
Bi' dk ORMAN he!"

Tae'nin annesinde teşekkür eder, ardından hemen ormanın yolunu tutar.

....

Taehyung gözünü yavaş yavaş aralamıştı,etrafa bir göz gezdirdi ve hemen olduğu yerden doğruldu.

"UYUYA KALMIŞIM!"

"Ben buraya nasıl geldim?Dün gece ormandaydım."
Pencereden dışarı bakar.
"Tamam hala ormandaydım...."
O an eli dikkatini çeker.
"Ellerim kanıyor!"hemen etrafta temiz bir bez aramaya başlar ama bulamadığı için yatağın örtüsünden biraz koparmak zorunda kalır ve elini kana akışını bastıracak şekilde sıkıca sarar.Bu işi hallettikten sonra bulunduğu yere bi' göz gezdirir, biraz da inceler,duvardaki garip resimler dikkatini çeker ve...

"Şeytani Hisler" -Bir Arkadaştan Daha Yakın-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin