Capitolul 14

228 8 0
                                    

DIN PERSPECTIVA LUI JACE

După  3 ani:

      Facultatea de arhitectură este foarte frumoasă.  Grea dar ușoară. Nu am crezut că o să rezist atât.  Dar se pare că arhitectura mă pasionează mai mult decât aș fi crezut. Și chiar mă gândesc îmi deschid o firmă dar mai este drum lung până atunci.

    În 3 ani de zile n-am putut îndrăgostesc de nici măcar o fată. Nu o să mint, sunt fete extrem de frumoase aici dar niciuna ca Iris. Îmi este atât de dor de ea. Câteodată gândesc cât de prost am fost că am înșelat-o. Îmi este atât de dor de ea... Această fată este cel mai bun hoț de inimi. Îmi lipsește zâmbetul ei,îmbrățișările calde, pistruii ei. Chiar și micile semne din trecut. Nici măcar o fată nu are buzele pe care le are Iris.  Acele buze care îți dau dependență ca un drog puternic.

   Imi doresc să găsească  pe cineva care să o facă fericita și iubită pentru că fata asta merita tot binele din lume. Sper că nu suferă pentru că și așa viața a chinuito destul. Știu că i-am promis că nu va mai suferii . Dar am dat-o în bară grav..

- Ce faci frate? Edward reușete să ma scoată din gândurile pe care le aveam. Ești gata?

- Eu nu mai vin. Duceți-vă voi.

- Pe bune? Cât o să mai stai așa? Treci odată peste!

- Nu pot frate. Nu pot! Am greșit fix eu care îi spusesem ca o voi proteja,și nu va mai suferii niciodată!
  Îi spun eu cu aproape lacrimi în ochi. Nu am trecut peste și nu cred că voi trece

- Dacă este să fiți împreună, o să fiți. Poate să vină oricine și orice. Dacă inimile voastre sunt legate ,o să va întâlniți când nu vă veți aștepta . Ai doar răbdare frate.

- Mda... răbdare.

- Eu cred ca voi veți fi împreună dar trebuie să vă dați timp.

- Poate ai dreptate.

- Deci, te mai gândești dacă vi la petrecerea lui Alex?

- Dacă vine și Iris?

- Nu cred că vine,că am auzit de la Rebeca că a fost plecata la sora ei și mi a zis că vine peste 2 zile.

- Ok hai ca vin.



Din perspectiva lui Iris

              Am ajuns în apartamentul meu. Vacanța la sora mea m-a ajutat să uit de toate. A fost foarte frumos. Doar vremea nu a ținut cu noi. A fost ploios și înorat. Dar nu am dat importanță.  A fost mai important să petrec timpul cu singura familie pe care o mai am.

             Sora mea a crescut foarte mult de când n-am mai văzut-o.  Are 13 ani și este o domnișoară foarte frumoasă. A luat multe trăsături de la mama.

             Mi-a fost greu să plec pentru că m-am simțit foarte bine alături de ei. Dar trebuie să încep facultatea. Așa că am plecat de la ei cu 2 zile înainte

             Am ajuns la aeroport și așteptau Rebeca și Alex. bucur încă sunt împreună. Au 3 ani și încă se înțeleg de minune. Eu și Rebeca am vorbit să mergem la aceeași facultate ,adică cea de arhitectură pentru că a văzut îmi place să desenez de cand am descoperit planșele de desen ale mamei mele în apartament. Și m-am gândit că mai mult mi-ar place sa fiu designer de interior ca mama. Iar Rebecai îi place mult decoreze. Așa uita-me cum merge la aceasi facultate.

Cenușăreasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum