Tatlı uykusunu yarıda bölen kapı ziliyle uyandı Jisung. Uykulu olduğu için pek takmadı ve tekrar gözlerini kapattı. Fakat zil ısrarla çalmaya devam ediyordu.Zili bu şekilde Soobin çalardı. Biraz sonra zilin sesi durur diye tekrar uykuya geçti. Öyle de olmuştu, kapı zili artık çalmıyordu. Artık uyuyabilmenin verdiği mutlulukla uyumaya geçerken apartmandan gelen sesler dikkatini çekti, bu Soobinin sesiydi.
"Kimsin sen?"
"Jisungun arkadaşıyım, asıl sen kimsin?"
"Bak çocuk kaşınma istersen! Defol şimdi bir daha görmeyeyim seni burda!"
"Ahahah! Kimsin sen be? Yan komşular ne zamandan beri komşularına karışma hakkına sahip?"
"Lan bak-"
Soobin cümlesine devam edemeden Jisung kapıyı açtı. İkisi de Jisunga döndü. Jisung ise yeni uyanmış, pijamalı, saçı başı dağınık bir biçimde onlara bakıyordu.
"Neyin kavgası bu sabah sabah? Bi uyutmadınız yahu!"
Minho Soobine dönüp "Haklısın Jis, birileri her şeye burnunu sokmayı seviyor sanırım."
Soobin bu cevaba hafifçe güldü ve Minhoyla daha çok muhatap olmadan Jisunga döndü.
"Kim bu? Tanıyorsundur dimi?""Tanımasam niye çağırayım? Gel Minho içeri geç."
Eliyle içeriyi işaret etti.Minho ise Soobine bakarak "Tamam Jis geliyorum hemen." dedi, ardından da içeriye geçene kadar Soobinle göz teması kurdu.
Jisung kapıyı kapatınca Soobin mecbur kalarak evine girdi. Fakat şu çocuğa fena halde gıcık olmuştu.
Kimdi? Nerden arkadaşıydı? Sabah sabah neden gelmişti?...
Bütün bunları bilecek kişileri tanıyordu, oblara sormak için telefonu eline aldı.
_________________
thsoobin
Acil durum bakınBenseahyunjin
Ne kadar?thsoobin
7.2felixdiyin
Oha
Ne olduthsoobin
Jisin arkadaşı Minho var bi tane
Tanıyor musunuzfelixdiyin
Evet tabithsoobin
İşte onun bana tam olarak kim olduğunu özet geçer misiniz
Dün grupta o da vardı ama yazmıyordu mesela nedenBenseahyunjin
ALLA ALLA
OLDU CANİM
NİE ARKADASİMİ SATAYİM
YOK GİT BASKA KAPİYA KARDESİMthsoobin
Hyun
Senin hani geçen bende yediğin o alman çikolataları vardiya
Ben sana onlardan alacakt-Benseahyunjin
Adi=Minho
Soyadi=Lee
Boyu=1.72
Dans kursuna gidiyor
Baya yetenekliBaşka soracağın sorular varmı Soobinim benim canim
felixdiyin
Vay kahpe
Ne oldu lan hyungunu satmiyodun hani haBenseahyunjin
Alman cikolatasi diyo fellos
Napayim yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizde öyleyiz //Chanmin|Minsung
ComédieJisung bir dans yarışmasına katılacaktı. Fakat yapacağı dans iki kişilikti. Dans kursunda tam da kendisinin istediği dansı yapan Seungmini gördü. Birlikte yarışmaya katılmayı düşündüler. Jisunga takıntılı olan Minho ve Seungmine aşık olan Chan, buna...