Seulgi burda yan karakter(birçok yan karakter var) ve Minho'nun kardeşi olduğu için soyadı Lee
--------------------------------------------------------
Jisung|Sabah annemin sesi ile uyandım.Elimi yüzümü yıkadım ve çantamı alıp durakta otobüsü beklemeye başladım.
Okulun ilk günüydü pff ne güzel bir gün dimi.Hiç istemiyorum okula gitmeyi 3 ay evde yattım okula gitmek oldumu şimdi hiç.
Otobüsü beklerken canım sıkıldı ve Telefonumu çıkarıp Felix'e yazdım.Jisung
Felix okula geliyorsun dimiiFelix
Evet geliyorumJisung
Otobüs geldi okulda görüşürüz
*Felix 🐣 ifadesini bıraktı*Hemen Otobüse bindim ve boş bir yer bulup oturdum.Bizimkileri görücektim o yüzden mutluydum.Son senemdi ve bir an önce bu lanet okuldan gitmek istiyordum.Okulumun yakınındaki durakta indim ve okula doğru yürümeye başladım.Okula girer girmez 10.sınıflardan Lee Seulgi kafama top attı ve kahkaha atmaya başladı.
"Napıyorsun sen gerizekalı."
"Hey,hadi ama Hanji eğlenelim biraz daha ilk gün."
Boş gözler ile Seulgi'ye bakarken Felix geldi ve sınıfa çıktık.Sınıfta Hyunjin,Changbin ve Bangchan vardı bizimkilerden.Hemen onların yanına arka sıralara geçtik.Sohbet etmeye başladık.
"Okula yeni bir fizik hocası gelmiş duydunuz mu"
"Okulun ilk gününden bunları nerden öğreniyorsun sen Hyunjin"
Hepimiz Bangchan'a katılıyorduk,cidden Hyunjin bunları nerden öğrenmişti şimdiden.
"Dedikodu kaynağınız benim birde laf mı ediyorsunuz ayıp"
"Başka dedikodu varmı Hyunjin bey"
Kahkaha atarak söylediğim için Hyunjin trip atmaya başladı.Tam Hyunjin'in gönlünü alıcaktım o sırada Jeongin geldi.
"Abiniz geldi açılın"
"Abimi senden anca bebek olur Jeongin en küçüğümüz sensin"
"Felix s*kerim bak seni bebek falan değilim ben 18 yaşında adamım"
"Adam mı?"
Hepimiz birden kahkaha atmaya başlamıştık.Zil çaldı ve Öğretmenimiz geldi.Ders Tarihti,aslında Tarih Dersini sevmezdim ama geçen sene okula gelen Yeonjun hoca ile eğlenceli geçiyordu.Zil çaldı teneffüse çıktık.Kantine tost almaya gitmiştim Kantinin yakınlarında Jeongin ve Seulgi'yi gördüm.Zaten Jeongin'in Seulgi'ye karşı hisleri vardı birde birlikte konuşuyorlardı.Tostumu alır almaz sınıfa gittim ve bizimkilere anlatmaya başladım.
*anlattıktan sonra*
"Acaba Jeongin Seulgi'ye Açıldı mı?"
Herkes Seungmin ile aynı düşüncedeydi.Birkaç dakika sonra Jeongin mutlu bir şekilde sınıfa girdi.Tam soracakken zil çaldı ve herkes yerine geçti.Ders Fizikti yeni öğretmen kimdi acaba çok merak ediyordum.Geçen sene Fizik Hocamız Jihyo Hocaydı ama şimdi müdür yardımcısı olduğu için derslere giremiyordu.Minho Hoca sınıfa girdiği an herkes şaşkınlık ile hocaya bakmaya başladı.Özellikle kızlar çok etkilenmişti açık bir şekilde belliydi bu.Minho Hoca ceketini çıkardı ve kendini tanıtmaya başladı.
"Günaydın çocuklar ben yeni Fizik öğretmeniniz Lee Minho 24 yaşındayım ve aynı şekilde sınıf ögretmeniniz benim bu kadar bilgi yeterli olur."
İlk ders tanışma ile geçecekti.Hoca sırayla isim soyisim ve yaşlarımızı soruyordu.Bana iki kişi kalmıştı ama nedense korkmuştum herkesin içinde kendimi tanıtmak korkunç geliyordu bana.Sıra bana gelmişti ayağa kalktım.
"Ben Han Jisung 18 yaşındayım"
Nefes nefese geri oturdum ellerim istemsizce titriyordu.Zil çalınca hemen tuvalete koştum ve elimi yüzümü yıkadım.Sınıfa gittim ve kutudan telefonumu aldım.Herkes Minho hocanın tahtaya yazdığı numarayı kaydediyordu bende öyle yapıyordum.Böyle yeni öğretmenlerle tanışarak,ders işleyerek falan okul bitti evlere dağıldık.Eve gider gitmez uyudum çünkü baya uykum vardı.Saat 5 gibi uyumuştum uyandığımda saat 7 olmuştu.Telefonumdan gelen bildirimlere bakıyordum boşboş en sonunda bizim gruba yazdım.
Kuduz Köpeklerini Sahiplenme Derneği
Jisung
Noluyo amk 248 mesaj ne ara
geldiHyunjin
Jeongin Seulgi ile sevgili
olmuş onu konuşuyordukJisung
Belliydi zaten amkJeongin
Neresi belliydi amk hiç buluşmuyorduk bile lanChangbin
Yengemiz var artıkFelix
Zaten vardı amk
Jisung ve Sana sevgiliydi yaJisung
Bugün okula gelmedi ama😭
Seungmin
śəň äglämä ßïr dämlä gõž
ýâšíñ ýətərJeongin
SJLAKSKDJSLNSEPDNBangchan
*seungmine yanıt veriliyor*
śəñ ūžūlmə gūlūm gämžəňdə
gūllərįñ bįtər
*bütün grup üyeleri
♥️ ifadesi bıraktı*
--------------------------------------------------------
Sakın bana kızmayın ilk bölümden Minsung çiftini yapamazdım ya olay akışını ilerlettim o yüzden sadece ama diğer bölümde minsung yakınlaşmaya başlayacak yani tanışmaya geçecekler merak etmeyin.Yorum ve Oylarınız (özelikle yorum) benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Minsung
FanfictionOkula Yeni Gelen Fizik Ögretmeni Minho ve Onun Öğrencisi Jisung