Sabah alarmı duymamışım yine annem uyandırdı.Her zamanki gibi elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştim çantamı aldım ve çıktım.Durakta beklerken saate baktım daha otobüsün gelmesine 22 dakika vardı.Çıktığıma pişman oldum biraz daha uyusaydım keşke.Birden mesaj bildirimi geldi Sana mesaj atmıştı.
Jisung bugün okula
gelicek misin seni özledimJisung
Evet şuan durakta otobüs
bekliyorum💕
Tamam bekliyorum
"💕 ifadesi bırakıldı"Sana benim için çok önemliydi.Hangi insanın Sevgilisi önemli olmaz ki zaten.Saate baktım daha 13 dakika vardı.Durağın karşısındaki pastaneye gittim ve ordan iki tane poğaça aldım.Sana poğaçalara bayılırdı.Ben aç olduğum için yiyecektim.Sana'ya ise sevdiği için almıştım.Durağa geri döndüm 1-2 dakika sonra Otobüs geldi.Yine dünki yerime oturdum ve dışarıyı seyretmeye başladım.Okula gelmiştim,zilin çalmasına daha 15 dakika vardı hemen sınıfa çıktım.Bizimkileri görünce sevindim ve yanlarına gittim.
"Merhabalar İsmim Han Jisung"
"Jisung yenge seni arıyordu"
"Ne saçmalıyorsun Hyunjin"
"Sana seni arıyordu diyorum"
"Tamam giderim şimdi yanına"
Ayağa kalktım ve Sana'nın sınıfına gitmeye başladım.Ben A şubesiydim Sana E Şubesiydi.Kapının ordan dışarı çıkarken Changbin arkamdan "Hanımcı Jisung" diye seslendi.Kıkırdayarak Sana'nın yanına gittim.Sana beni görünce yüzünü astı ve yanıma geldi.Ne olduğunu anlamamıştım.Birden Sana ona hediye ettiğim tokayı cebinden çıkardı ve bana uzatarak "Jisung bitti ayrılmak istiyorum"dedi.
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum tokayı elinden aldım ve tuvalete gittim.Yere oturup tokaya bakarak ağlamaya başladım. Okulumuz küçük olduğu için bizim kattaki tuvaletler öğretmenler ile ortaktı.Fizik öğretmenimiz Minho birden iç tuvaletlerden çıkıverdi.
Bana ne oldu dercesine bakıyordu.
"Sevgilimden ayrıldım."
"Pff,bende birşey sanmıştım.Tenefüste rehberlik odasına gel seninle birşeyler konuşucam."
Dünde bizim sınıftaki birkaç öğrenciyi tenefüslerde odasına çağırmıştı.Büyük İhtimalle tanışacaktı.İlk ders bitti tenefüste bizimkilere birşey demeden direkt rehberlik odasına gittim.Gerçi Sana'yla ayrıldıktan sonra bizimkilere hiç birşey dememiştim.Odaya girdiğimde Minho Hoca Sandalyede oturuyordu.Bana koltuklardan birini işaret etti.
"Otur."
Geçtim ve koltuğa oturdum.
"Han jisung sensin öyle değil mi küçük bir tanışma için çağırdım seni."
"Evet Ben Han Jisung"
Neden aşık olmuş gibi hissediyordum.Nefessiz kalmıştım sanki noluyordu bana hayır Jisung bu sadece bir Fizik Hocası öyle bir şey olamaz asla olamaz.
"Senin gibi birkaç öğrenciyi daha seçtim."
"Benim gibi derken?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Minsung
FanfictionOkula Yeni Gelen Fizik Ögretmeni Minho ve Onun Öğrencisi Jisung