Bir ay oldu bu arada arkadaşlar ben mal oldugum icin çok hızlı geçtim.
-----------------------------------------------
Jisung|
Her sabahki gibi yine okula gidiyordum.Okula geldigimde daha zilin çalmasına 5 dakika falan vardı.Bizimkilerle sohbete daldık zil çalmıştı ama Minho hoca hala gelmemişti normalde hep tam dakikasında gelirdi.Herkes merak etmişti,bugün 3 dersimiz o gıcık hocaylaydı ıyy iğreniyordum ama içten içede aşıktım sanki ona.Zil çalınca Jeongin hemen ayağa kalktı."Lan nereye gidiyorsun zil daha yeni çaldı"
"Bir dur Changbin Seulgi'nin yanına gidicem"
"Birşey mi dedik yaa"
Changbin kıskanıyordu gereğinden fazla kıskanıyordu bu biraz fazlaydı sanki yoksa Changbin'in içindede mi bir aşk doğuyordu.Neyse kafama takmadım bunları Chan ile tuvalete gittik.
"Sence Jeongin doğru kişi ile mi sevgili Jisung."
"Bence Jeongin doğru kişiyi bulmuş"
Sınıfa geri döndük.Jeongin mutsuzdu,nedenini sorduk 'Seulgi gelmemiş' dedi.Yaa bu çocuk niye bu kadar bağlı bu kıza.
Seulgi|
Okula gelirken abimi kaldırımda kanlar içinde gördüm hemen yanına gittim ve bıçaklandığını farkedince Ambulansı aradım."Alo Acilen ......... adresine gelir misin.Karnından bıçaklanmış bir yaralı var."
"Ekibimizi yolluyoruz efendim."
Korkuyordum.Hemde fazlasıyla korkuyordum ya abime birşey olursa öylece yerdeki o bedene bakıyordum.Ambulans ekipleri gelince bende Hasta yakını olduğum için bindim Ambulans'a hastaneye vardık.Abimi acile kaldırdılar.Birkaç dakika sonra doktor çıktı.
"Doktor bey abimin durumu nasıl?"
"Abinin ameliyata girmesi gerekicek küçük hanım"
O iltifat amacı ile söylemiş olsa bile sinirimi bozmuştu bu 'küçük hanım' lafı küçükmüş pff abin bıçaklanınca o anın şoku ile telefonunu eline bile alamazsın sen pislik herif.Sinirlenince içimden bir sövüyordum onlara off aklımdan geçen küfürler anlatılamaz bile.Abimi bekliyordum saat 10 olmuştu abimi ameliyattan çıkartıyordu hemşireler bir odaya götürdüler peşlerinden gittim kapının önünde beklememi söylediklerinde bende bekledim başka napayım ki yani.Yarım saat sonra hemşireler çıktı.
"Abiniz ile görüşebilirsiniz Bayan Lee."
Gülümseyip içeri girdim.Abim hala baygındı 4 saatlik bir ameliyat geçirmişti zaten o yüzdende yorgun olmalıydı.Elini tuttum ve kendimi tutamayıp ağladım.Abim bıçaklanmıştı yaa ölürse bu duygu cok garip bir duyguydu kendimi tanıyamadım o an öyle güçlü ağlıyordum ki anlatılamaz.
"Bunu sana nasıl yaptılar abi nasıl kıydılar sana."ağlayarak ve hıçkıra hıçkıra bunları söyleyebilmiştim sadece.Kafayı yiyecektim abimi nasıl bıçaklar bu herif.Onu bir bulursam her hücresini teker teker parçalıycaktım.Aptal adam aklı sıra abimi öldürecek.Off ne yapıcaktım ben şimdi.Hemşire içeri girdi ve süremin dolduğunu söyledi dışarı çıktım ve bekleme koltuklarından birine oturup telefonumu çıkardım.Okulda öğlen teneffüsü olmuştur herhalde.Jeongin'e ve İrene'e mesaj attım.
İrene♥️-Seulgi
Seulgi
İrene bakar mısın birşey
anlatmam gerek..*İrene aktif değil*
J💍-Seulgi
Seulgi
Jeongin sana anlatmam
gerekenler var bakarmısınnJ💍
Ne oldu Seulgi okulada
gelmedin bugünSeulgi
*bir sesli mesaj gönderildi*J💍
sesi çok tatlı agagagagga|
Gerçekten mi kim böyle
birşey yapar ki abin ve senin
adına üzüldüm bebeğimm
*💍 ifadesi bırakıldı*Moralim yerine gelmişti biraz olsun çünkü yani sevgilim ile konuşmuştum mutlu ediyordu beni umarım sonumuz Sana ve Jisung gibi olmazdı.
Jisung|
Jeongin'den haberi öğrenince şok geçirdim Minho hoca'ya nasıl böyle birşey yapılabilmişti.Hepimiz öğrencilerden şüphelendik çünkü ona gereğinden fazla takıntılı olan öğrenciler vardı.Ah,sana karşı olan hislerim aşk gibi bir his bu aslında çok hoş hisler ama çıldırtıcı bir seviyede.Son derse giriyorduk.Ders Tarihti yani Yeonjun hocayla,aman Yeonjun hoca bana kızmaz diyip başımı sıraya koyup uyudum.Zil çaldığında Seungmin beni uyandırmasaydı büyük ihtimalle okulda kalıcaktım.Eve gider gitmez yatağıma girdim.Telefonumu çıkarıp İnstagramda gezinmeye başladım.
@whaseulgi
Hastane pozuu @knowslee 🤕
*yorumlar kapatılmıştır*
----------------
Bu bölüm Seulgi ile geçti çok özür dilerim diğer bölümlerde bu yokluğu kapatacağım.
Yorumlarınız ve Oylarınız (özellikle yorum) benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Minsung
FanfictionOkula Yeni Gelen Fizik Ögretmeni Minho ve Onun Öğrencisi Jisung