Ayy hello başlıktanda anlamışsınızdır hadi tahminleri yazın bakalım sizce ayrılacaklar mı yoksa sadece kavga mı edicekler..?
Silginin ve benim yıldız bokcuklarım yolda size yeni bölüm atıyorum amk hafta içi aktif olmadığım icin yeni bölüm atamıyorum özür dilerim💕
——————————————
Jisung|
Parkta dolaştıktan sonra Jeongin ve Seulgi'yi gördüm hemen gizlice fotoğraflarını çektim ve Minho hocaya attım sonrada eve gittim.Eve gidince ödevlerimi yapıp yattım.Sabah uyandım saate baktım ananı sikim saat 7.40 olmuş okul çoktan başlamış birde bugün ilk 2 ders o piçle amına koyiyim yani Minho hocayla.Formamı giydiğim gibi çıktım.Minho hoca daha gelmemişti bir öğrenciyle sorun mu ne çıkmış onu hallediyorlarmış.Sırama geçtim oturdum.Tam fizik kitabımı çıkarıcakken yanliş kitabı aldığımı farkettim hay beynimi sikim gerçi hocada beni sikicek amk.
1 ders boş geçdi gelmedi hoca.Sonra Changbin tenefüste sınıfa sinirli gelince öğrendik olayı.Changbin Seulgi Jeongin'i üzdü diye Seulgi'nin bir yüzüne bir karnına yumruk atmış.Onunla uğraşmış hocalar Changbin sinirlenmişti.Chan ve digerleri Changbin'i sakinleştirmeye çalışıyordu.Jeongin Seulgi'nin yanına gitmişti,Felix ve bende peşinden gittik arkamızdan hyunjin gelmiş.Ayyy olaylar çok karışmıştı.Seulgi ve Jeongin birşeyler konuşmaya başladı ama biz uzakta olduğumuz için anlamadık.
"Hyunjin ne konuşuyorlar anlıyor musun?"
"Nereden anlıyım olum sanki siz anlıyonuz!"
"Pezevenk"
Felix benim yüzüme sinirli bir şekilde bakıyordu nedenini birtek ben biliyordum.Felix Hyunjin'den hoşlanıyordu ve ona hakaret etmem sinirlendiriyordu.Ayy ne boş felsefe yaptı bu Seulgi'yle Jeongin ya.Kantine doğru gitmeye başladık bizi görünce Seulgi Jeongin'in kulağına birşey diyip gitti.
"Ne oldu Jeongin?"
"Kavga ettik az kalsın ayrılıyorduk."
"Ayrılsanız nolur ki yani kıyamet kopmuycak ya."
Hyunjin'e sus der gibi bir bakış attım. Sus artık amına koyayım cidden sus.
"Çok seviyorum ama ayrılırsak dünya başıma yıkılır."
"Peki o seni seviyor mu?"
"Yapma Felix, tabikide seviy... Hayır sevmiyor"
Derin bir nefes alıp tuvalete gitti Jeongin. Hyunjin ve Felix'in sınıfa gidince Minho hocanın yanına gittim.Bu sefer bahçede öğrencileri izliyordu.Öğrencileri değil Seulgi'nin voleybol oynayışını izliyormuş...
"Minho hocam"
"Han korkuttun beni ne oldu bir gelişme mi var?"
"Evet var."
"Neymiş bu gelişme?"
"Jeongin ve Seulgi az kalsın ayrılacaktı,kavga ettiler kantinde."
"O yüzden mi Seulgi bu kadar sinirli?"
"Büyük ihtimalle evet."
Zil çalınca herkes sınıflara geçmeye başladı.
"Zil çaldı Hanji hadi sınıfa geç derse geç kalma."
Hanji mi? Minhos bana az önce Hanji mi dedi. Ulan bu lakabı bana Seulgi takmıştı kesin ondan öğrendi.Bende ona Minhos derim bundan sonra pff Hanji'ymiş.Aman ne kastım be bu kadar mı aşığım ben bu adama.
Hayır... Bu adam sadece benim fizik öğretmenim.Sınıfa geçtikten 1-2 dakika sonra Minhos geldi.Minhos derse başlayınca kafamı sıraya koydum uyudum.Normalde herkese uyudular diye bağıra bağıra laf eden Minhos ben uyuyunca bana hiçbir şey demedi.Yoksa Minhos bana karşı duygular mı besliyor eğer duygularımız karşılıklıysa belki sevgili bile oluruz. Ay ben ne diyorum Öğretmen Öğrenci ilişkisi olur mu hiç anasını satıyım.
————————🌟————————
Merhaba yıldız bokcuklarım yeni bölümü aşşşırı erken bir zaman diliminde atıyorum dimi😁.
Neyse ben bile Seulgi'nin sinir oldum mk.Neyse Seulgi Hala Bebikimsin sen benim.Yorumlarınız ve Oylarınız(özellikle yorum) şimdiden teşekkür ederim🌟🌟💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Minsung
ФанфикOkula Yeni Gelen Fizik Ögretmeni Minho ve Onun Öğrencisi Jisung