Sizce Seulgi ve Jeongin Çifti Ayrılıcak mı tahminleri alalım?!!
Minsung bir tanışma faslını atlasa diyorsunuz dimi ama asla öyle birşey yapmıycam😈(saka)
————————————————
Jisung:
Pazartesi günü gelmişti.Yine her zamanki gibi okula gitmiştim.Okula gidince başım çok ağrımaya başladı ama öyle böyle bir ağrı değil off çok kötü bir ağrı dayanamıyorum.4.derse kadar dayandım sonra 4.derse Minho hoca girince okulda olduğunu öğrendim.Sınıf öğretmenim olduğu için bana ilaç verme görevi ondaydı bende hemen ilaç istedim.Yine rehberlik odasındaydı.Kapıyı tıklatıp içeri girdim."Şey hocam başım çok ağrıyorda bana ağrı kesici verir misiniz?"
"Okulda ağrı kesici kalmadı Jisung ve bence dayanabilirsin."
Bana çık odadan tarzında bir bakış attı bende tamam şeklinde başımı sallayıp çıktım.Off çok kötü ağrıyordu ama bu amına koyduğumun sınıf öğretmeni beni anlamıyordu.Sınıfa gittim ve sırama başımı koydum hemen.Orospu çocuğuyla dersimiz vardı.Zorda olsa 2 ders dayandım.Tenefüste test versiği herkesi çağırdı ve şimdiye kadar yaptıklarımızı göstermemizi istedi.Herkes sınıfa gidip getirdi ve gösterdi bende gösterdim.Herkesinkine teker teker baktı ve çıkardı en sona ben kalmıştım.Benimkilere baktı sadece 3 test yapmıştım onlarda 20 sorudan 13 yanlış 2 boş 5 doğru gibiydi.Yüzüme boş boş bakmaya başladı bende onun yüzüne korktuğumu belli etmeden bakmaya çalıştım.Beni korkutmuştu amcık oğlu öyle bir bakıyordu ki yani korkmamak elde değil.Testleri elime tıkıştırdı ve hiçbirşey demeden kapıyı gösterdi odadan çıktım ve koşarak sınıfa gittim.Bizimkiler orada değildi kantine gittim kantinde bizimkiler dedikodu yapıyordu hemen onların olduğu masaya oturdum.Seulgi yengemde ordaydı best yenge ya(yanlış anlamayın yengeci değiliz) ben masaya oturduktan 5-10 dakika sonra Seulgi işim var diyip kalktı.Zaten 2 dakika sonra zil çaldı sınıfa gittik.
Seulgi|
Jisung'u görünce hemen kalkıcaktım ama ayıp olmasın diye 5-10 dakika bekledim.Jisung yanımda dursun istemiyordum çünkü abime gereksiz yalakalık ve bana gereksiz yakınlık yapıyordu.Bunu Jeongin'le birkaç kez konuşmuştuk hatta ayrılmaya kadar bile etmiştik.Jeongin sadece Arkadaş olarak yakın gördüğünü söyleyip Jisung'u savunuyordu,peki abimi ne olarak görüyordu Sevgilisi olarak falan mı?Derste uyudum tenefüste telefon kutusundan telefonumu aldım.Jeongin'den mesaj gelmişti.J💍
Seulgi yine aynı şeyleri
yapıp duruyorsun
anlamıyormusun
Jisung seni yakını olarak
görüyor sadece
*🌟 ifadesi bırakıldı*
Ne oldu niye bu |
ifadeyi bıraktı|
normalde 💍 bunu|
bırakırdı|Kafamı dağıtmak istiyordum Jeongin bile yaptığım hareketleri yargılıyordu artık kaldıramıyordum cidden ağlamam bile mümkündü ama güçlü durmalıydım.Moralimi böyle saçma şeyler için bozamazdım.
Jisung|
Jeongin sınıfa geldiğinde çok durgundu hemen yanına gittim."Jeongin ne oldu?"
"Birşey olmadı Jisung."
"Birşey olmuş Jeongin Moralin bozuk"
bizimkiler beni ve jeongini görünce yanımıza gelmişti.
"Birşey olmadı diyorum ya annesi bıyıklı çocuk siktirin gidin."
"Jeongin sakin ol ne oldu ne bu atar gider moralini kim bozdu?"
Jeongin Changbin bunu dedikten sonra sadece boş boş yüzümüze baktı.
"Jisung bozdu diyelim."
"NE!ben ne yaptım şimdi sana Jeongin."
"Sonra anlatırım hoca gelicek şimdi."
Hepimiz yerlerimize geçtik ve ders başladı.Ders bittiğinde herkes gibi telefon kutusuna koştum.Telefonumu aldığımda mesaj bildirimi vardı hemen mesaja baktım.Mesajı atan kişi Minho hocaydı.
@knowslee-@hanjinsta
@knowslee
Rehberlik odasına
gel Han
*🐿️ ifadesi bırakıldı*Han mı??Ne kadarda resmi konuşuyor bu adam bir bok mu yedim acaba?Neyse hemen gidiyim bari.Tam sınıftan çıkıcakken Hyinjin arkamdan bağırdı.
"Jis nereye gidiyon lan pust"
"Pust anandır lan kantine gidicem"
"Anneler kutsaldır sus"
"Yarrakcık"
Daha fazla zorlamadan hemen rehberlik odasına gittim.Minho hoca beni görünce oturmam için koltuğu gösterdi.Lan birşey mi yaptım amına koyayım.
"Jisung"
"Efendim Hocam"
"Sen Jeongin ile yakın arkadaşsın değil mi?"
"Evet hocam ama niye sordunuz şimdi"
"Jeongin ve Seulgi yani benim kardeşim sevgili bunu sende biliyorsun."
"Evet hocam sevgililer"
"Seni yaverim olarak seçiyorum Jeongin ve Seulgi arasındaki her gelişmeyi bana aktarmanı istiyorum Jisung yapar mısın?"
"Hocam,İkiside arkadaşım yani bu biraz kahpelik oluyor sanki?"
"Olmaz Jisung olmaz ben istiyorum nede olsa."
"Tamam hocam diğer teneffüs kararımı söylerim"
hemen rehberlik odasından çıktım ve kantine gittim yoksa bizimkiler çakardı bir çikolata alıp sınıfa geri gittim.Sırama oturup çikolatayı yemeye başladım zil çalınca telefonumu kutuya koydum ve yerime geçtim.Rosé hoca gelince ders işlemeye başladık ders boyu ne karar vereceğimi düşündüm.Aslında haklıydı bu kahpelik olmazdı yada olur muydu ya.Off kafam çok karışık ne olucam şimdi tamam mı diyeceğim galiba evet kabul edeceğim.Zil çalar çalmaz rehberlik odasına gittim.Bu piçte sürekli rehberlik odasındaydı amına.İçeri girdiğimde yine oturmamı söyledi bende oturdum tabiki.
"Eeee...ne düşündüm Jisung?"
Biraz sustum ve Minho hoca birden bana yaklaştı.
"Jisung,bak istemiyorsan zorlamam."
Dudaklarımı birbirine bastırdım ve kafamı ona doğru çevirdim.
"Kabul ediyorum Hocam"
Galiba kahpeyim ben ama yapamam ben başka birşey yapamam aşık olduğum kişi ile birlikte olma şansım elime geçmişken duramazdım ben aşkıma yenik düştüm yani.Son derste bitince eve gittim.Gider gitmez uyumuşum hava kararmıştı uyandığımda ve yemek yiyip parkta bairaz hava almaya çıktım.
————————🌟————————
Selam yıldız bokcuklarım(bu bir iltifat)yeni bölümü sonunda yazdım şuana kadar yazdığım en uzun bölüm bu oldu kafayı yiycem 1:30 saattir yazıyormuşum amk.Yorum ve Oylarınız(özellikle yorum) benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederimmmm🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Minsung
FanficOkula Yeni Gelen Fizik Ögretmeni Minho ve Onun Öğrencisi Jisung