BISMILLAH ... smile emoticon
==========================================================
L's NATION EPILOQUE
==========================================================" Ambil ! Ambil cepat aku tak nak simpan barang ni lama-lama.. Aku hampir tertangkap tadi ! ". Jong Kook mengedarkan berpuluh - puluh plastik dadah. Ganja, Heroin dan Metaphine.
" Cik Jong Kook kami x boleh seludup semua dadah ni, kalau banyak ni Jong Kook berikan ". Seorang lelaki meluahkan perasaannya. Terdapat empat beg plastik yang dipenuhi dadah yang diisi Jong Kook.
" Ambil.. aku x perlukan semua ini ! ". Jong Kook tangkas mengisi mana-mana plastik yang belum penuh ditangan mereka.
" Berapa ? ". Tanya lelaki itu .
" Percuma.. janji kau seludup dadah ini ke Nigeria. Aku nak ambil sampel dadah ini dan buat yang tiruan ". Kim Jong Kook cepat-cepat menyarungkan sut hitamnya.
" Ok ! ". Mereka semua mengangguk.
.
" Ini bukan Jong Kook ! Ini Park Tae Wan ! ". Kedengaran seorang pegawai polis menghampiri mayat lelaki yang disangka Jong Kook .
" Jadi .. mana dia ? ". Minju bingung.
" Aku tahu ! ". Ji Hyo menjerit.
================= LORONG GELAP 1 =========================
" Kalian pergi, aku nak panjat tembok ini dan lari. Teruskan penyamaran kalian menjadi pelancong ! ". Jong Kook mengarahkan anak buahnya pergi.
Namun.. semua sudah terlambat. Sesaat mungkin ?.
Kubu bom yang dibina Jong Kook bersama anak buahnya sia-sia. Pertolongan dari Pengurus Cafe yang pernah menjadi saksi. Kwang Soo membunuh 2 lelaki penyamar.
Pengurus itu terdengar mengenai kubu bom yang akan terjadi pada 210619 . Pengurus itu cepat mencuri dua sampel jawapan kepada cara-cara memberhentikan bom.
Kim Jong Kook diberkas. Dadah dirampas. Bernilai 10.8 juta won. Anak-anak buah Kim Jong Kook sempat membunuh diri, kerana memegang pistol 9 milimeter kaliber.
Apa Terjadi Pada Ji Hyo , Kwang Soo dan Jeon Minju ?. Gapss ! Kena tunggu season 2 lah jawabnya.
Tpi cerita ini dah TAMAT..
Cerita Seterusnya Akan Menyusul " PARANOID ". Song Ji Hyo dan Hidupnya smile emoticon
Teruskan membaca !
Author POV : Perghh klise gile cerita nih. Janji 2 lagi episod tpi terus masuk epilog.. Kahkahkah.. tpi hope kalian Enjoy.. Tajuk seterusnya PARANOID smile emoticon
YOU ARE READING
L's NATION
УжасыKehidupan baharu tak semestinya membawa kebahagian, apabila jasad dipenuhi ketamakkan dunia, seorang harus berkorban