sıçtım

355 17 5
                                    

Elbiseler kısa olduğu için itzy altıma bir şort giymemi tembihledi. Bende hemen yukarı çıkıp elbisenin altına bir şort giyip çalışmaya başladım. İtzy kendi evine gitmişti ve diğerlerinin odaları benim odamın bir kat üstünde olduğu için sesten rahatsız olmayacaklardı.

Hemen müziği açtım ve hareketlere çalışmaya başladım. Müziği yavaşlatıp hareketlerin yanlış olmamasına dikkat ederek dans etmeye başladım.

Hareketler kolaydı daha zor danslar yapmıştım. Ta ki nakarat kısmının dansı gelene kadar.

Nakarat kısmı için bacaklarımı yarım bir şekilde açıp yere eğilir vaziyette durduktan sorna dönerek aynı pozisyonun tersi şekilde durmalıydım. Hareketi yapmaya çalışıyorum yere iniyorum ama yerden kalkamıyorum.

Yaklaşık 18. Denemeden sonra pes edip kendimi kollarım açık olucak şekilde yerde uzanır halde bıraktım.

Acaba yukarı çıkıp ben bu dansı yapamıyorum falan mı desem diye düşünürken kapım açıldı.

Seungmin gelmişti. Acaba fazla mı ses yaptım diye düşünürken seungmin konuşmaya başladı.

Seungmin:"destek vermeye geldim uyku tutmadı."

Jiwoo:"nereden biliyorsun desteğe ihtiyacım olduğunu"

Seungmin:"bileğin sakat olduğu için hareketi yapmakta zorluk çekeceğini düşündüm"

Jiwoo:"haklısın yapamıyorum"

Seumgmin:"tekrar dene"

Jiwoo:"tam 18 kez tekrar denedim"

Seungmin:"saydın mı? Her neyse ondan bahsetmiyorum benim önümde dene böylece hatanın dışarıdan bakan biri olarak görür sana yardım ederim."

Seungmin'e onay verdim ve müziği başa sarıp dans etmeye başladım. Dansı ezberlemiştim ama nakarat kısmı sorun yaratıyordu orayı halledersem gerisi kolay.

Tam nakarat kısmında iniş ve kalkamayış. İşte orada seumgmin hemen müziği durdurdu yanıma geldi ve anlatmaya başladı.

Seumgmin:"öncelikle çok kusursuz yapıyorsun iniş için bacak açman gereken yerde kareografinin aynısını yapıyorsun ve bileğin bunu bozuyor bu yüzden elini yere yere tamamen inmeden önce yere yaslayıp bacağını kareografidekinden biraz daha az açarak bileğini alıştırabilirsin."

Jiwoo:"haklısın yüzme gibi önce suyun üzerinde dur  sonra ayak çırp ve daha sonra kulaç at. Teşekkür ederim seungmin"

Seungmin:"bence burada teşekkür etmesi gerekenler biziz senin gibi bir dansçı bulmak kolay değil."

Seungmin gülerek odadan çıktı. Ve bende dans provası yapmaya devam ettim. Defalarca yaptıktan sonra dans tamamen aynı ve kusursuz olmuştu.

Ertesi gün

Minho:"müziği açıyorum"

Jiwoo:"tamam"

Minho hyungun müziği açmasıyla dans etmeye başladım.

Dans bittikten sonra

Seungmin:"başarmışsın"

Jiwoo:"basardım"

Yeji:"gayet iyi olmuş"

Chaeryeong:"katılıyorum"

Minho:"jiwoo gideceğin yere gitmek için hazırlan"

Jiwoo:"hanginiz geleceksiniz"

Sorduğum soruyla birlikte lia, chaeryeong, minho ve seungmin elini kaldırdı.

mfyaskzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin