yukarıdaki foto çok hoşuma gitti

326 14 12
                                    

Ertesi gün partide

Yaklaşık yarım saattir aralıksız dans ediyorum. Ay bi'de şu Eun-bin midir nedir adam sabahtan beridir bacaklarıma bakıyo valla biraz daha bakarsa burdan ona uçarım.

Aklıma yeji unnienin söyledikleri geldikçe daha enerjik ve güler yüzlü olmaya çalışıyorum ama gerçekten danslar zordu ve bu beni yoruyor. Son danslara yaklaştım ve bu yüzden mutluyum. Hayır arkadaş pavyon mu burası ya ben niye dans ediyorum buradaki niye herkes benim dansımı izliyor.

Sıra don't know what to do şarkısına gelmişti. Ben nakarat kısmını yaparken bir anda minho hyung silahını cebinden çıkardığı gibi bir el ateş etti ve çatışma başladı.

Çatışma sırasında bir adam beni kolumdan tutup evin arkasına bahçesine doğru götürdü. İlk başta bizimkilerden biri sanıyordum fakat karşımda Eun-bin'i görünce şaşırdım. Adam üzerime gelerek konuşmaya başladı.

Eun-bin:"ee güzellik dans gösterisi çok çabuk bitti"

Jiwoo:"pardon"

Eun-bin:"diyorum ki o dansları üzerimde yapmaya ne dersin"

Adam gittikçe üzerime doğru geliyordu. Arkamda hissettiğim sertlik ile duvara çarptığımı anladım benim gidecek alanım kalmamıştı ama Eun-bin sürekli daha fazla yaklaşıyordu.

En son aradan sıyrılmaya çalıştığımda kolumdan tutup beni aynı yere tekrar getirdi. Son çare olarak adamın özel bölgesine bir tekme yapıştırdım. Ve koşmaya başladım ayağımdaki topuklular koşuşumu yavaşlattığı için hemen ayakkabılarımı çıkarttım tam koşmaya devam edeceğim sırada birisi tekrar kolumdan tuttu.

Arkamı döndüğümde karşımda tekrar Eun-bin'i gördüm bu sefer hiç bir şey yapmadı sadece elini pantolonun cep kısmına atıp konuşmaya başladı.

Eun-bin:"bunu sen istedin"

Hemen sonra ise çıkardığı bıçağı tam karnıma saplayıp koşarak uzaklaştı...

Seungmin'in ağzından

Çatışma bittiğinde ben her tarafta jiwoo'yu arıyordum hemen bizimkilerin yanıma gidip konuşmaya başladım.

Seumgmin:"jiwoo yok"

Minho:"nasıl yok?"

Seungmin:"ne bileyim ben yok işte"

Yeji:"gelin bir arka bahçeye bakalım"

Soobin:"tamam hadi"

Hep birlikte arka bahçeye gittiğinizde jiwoo yerde kanlar içinde yatıyordu...

2 saat sonra hastanede

Dr:"bıçak pek riskli bir yere gelmemiş fakat ilk müdahaleyi yapan kişi olmasaydı hastanın kurtulma ihtimali daha düşük olurdu. Hastayı normal odaya alındıktan sonra görebilirsiniz"

Minho hyung hemen jiwoo'ya bir vıp oda ayarladı.

30 dk sonra

Jiwoo normal odaya alındıktan sonra bizde onun yanına gidip beklemeye başladık.

Jiwoo gözlerimi aralayıp bize baktığımda ona hafifçe gülümsedim. Jiwoo ise hemen pozisyonunu oturur pozisyona alrak düzeltti. Yatması gerekirken oturan jiwoo'nun yanına koşup hemen konuşmaya başladım.

Seungmin:"sen kafayı mı yedin? Ne yapıyorsun? Şuan senin uzanman gerekiyor."

Jiwoo:"hayır kafayı yemedim, pozisyonumu düzeltiyorum ve oturmak daha rahatken niye uzanayım"

Seumgmin:"şaka yapmıyorum jiwoo bu pozisyonun senin için ne kadar zararlı olduğundan haberin var mı?"

Jiwoo:"senin bu pozisyonun ne kadar rahatsız olduğundan haberin var mı?"

mfyaskzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin