Minho:"ne çabuk yakalandın..."
Seungmin:"ben yakalanmadım o yakaladı"
Hyunjin:"neyse bizde bu gün her şeyi söyliyecektik zaten yoksa niye durduk yere birlikte gelelim değil mi"
Seungmin:"doğru bende bunu tahmin ettiğim için bilerek gösterdim zaten kendimi"
Hyunjin göz devirip arabanın kapısını açtı bu araba beni ilk gün eve götürdükleri büyük arabaydı. Arabada diğerleri de vardı. Beklemediğim bir anda seungmin elimden tuttu ve arabaya bindi bende hemen onun yanına oturdum ve hemen tabikide elimi onun elinden yavaşça çektim. Hemen sonrasında Minho kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçti hyunjin ise onun yanına ôn koltuğa oturdu.
Chan:"hazır mıyız millet"
Minho:"onu ben söylemeliydim arabayı ben sürüyorum sonuçta"
Chan:"söyleseydin o zaman"
Hepsi gülerken ben ellerimle oynamaya devam ediyordum kafamı kaldırıp karşımda oturan kişinin kim olduğuna bile bakmadım. Ve o an biri konuşmaya başladı.
Jeongin:"her zaman bu kadar sıkıcı mısın sen"
Kafamı kaldırdığımda karşımda oturanın jeongin olduğunu gördüm seungmin'den kücüktü lise son sınıf öğrencisiydi. Ben hiç bir şey söylemeyip kafamı tekrar elime çevirince seungmin konuşmaya başladı.
Seungmin:"onun ne kadar eğlenceli olduğunu bende tahmin etmiyordum eminim sizde bir gün bunu farkedip bana hak verirsiniz"
Felix:"onun eğlenceli olduğunu mu söylüyorsun"
Seungmin:"evet, değil mi çok bilmiş"
Bana bakarak söylediği çok bilmiş lafından sonra kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım. Hepsi şaşkın şaşkın bana bakarken jisung konuşmaya başladı.
Jisung:"vay canına o güldü"
Gülmem yavaşlayınca konuşmaya başladım çünkü herkes gülmem hakkında yorum yapıyordu(seungmin hariççç)
Jiwoo:"bende insanım be sadece güldüm niye klozete oturmuş bir köpek görmüş insanlardan farkınız yok"
Bu sefer onlar gülmeye başlamıştı ve ben hayretlerle onlara bakıyordum söylediğim şey garip mi? Bı anda Felix kahkahalarla birlikte konuşmaya başladı.
Felix:"bu nasıl benzetme be altıma sıççam şimdi ilk kez güldüğünü gördükte ondan şaşırdık"
Bu bana hala komik gelmiyordu.
Jiwoo:"bildiğimiz benzetme işte komik mi"
Changbin:"üzgünüm ama daha önce hiç kimse beni klozete oturmuş köpek gören insanlara benzetmedi"
Jiwoo:"telif hakkı mı veriyim kimse benzetmemi çalmasın diye benzetme benzetmedir"
Onların bunun neyini komik bulduklarına şaşırırken onların kahkahaları yerini gülümsemeye bırakmıştı. Ve tam o sırada ön koltukta oturan minho konuşmaya başladı.
Minho:"geldik hadi inelim"
Dışarıya bakınca şaşkınlıkla karşımdaki tabelaya baktım. İce skating land büyükannemin restoranı. Gerçekten onları görme şansım oldu ve şuan çok mutluyum. Arabadan indiğimizde ben hala tabelaya bakıyordum. O sırada seungmin konuşmaya başladı.
Seungmin:"jiwoo iyi misin"
Hemen gülerek kafamı salladım. O sırada Chan konuşmaya basladı.
Chan:"jiwoo sen içeri gir biz geliyoruz"
Tamam şeklinde kafamı sallayıp içeri girdim.
Seungmin'in ağzından
Ne oluyordu burada hiç bir fikrim yok ama Chan hyung beninyanına çağırıp konuşmaya başladı.
Chan:"jiwoo'yu daha derinden araştırdık annesi ve babası o küçükken ayrılmış ve ikiside jiwoo'nun velayetini kabul etmemiş daha sonra jiwoo yetimhaneye gönderilmiş ve bu restoranın sahibi onu ve iki çacuğu daha evlat edinmiş on yaşından beridir bu kadınla birlikte yaşıyor üniversite ve restoran arasındaki mesafe biraz fazla olunca üniversite yakınında bir yurda geçmiş"
Minho:"bizde onu ailesi ile görüşmesi için getirdik"
Hyunjin:"ve buranın yemeklerinin çok meşhur olduğunu duyunca niye yemek yemiyelim diye düşündük"
Seungmin:"siz jiwoo hakkındaki her şeyi nasıl öğrenediniz"
Changbin:"meslek sırrı koçum, he bide eskiden buz pateni yapıyormuş ama yaklasın 4-5 yıl önce bir silahlı çatışmada ayak bileğine gelen mermi yüzünden bırakmak zorunda kalmış"
Jiwoo'nun ağzından
İçeri girdiğimde jongwoon (oyuncu olan değil) müşterilere yetişmeye çalışıyordu ben ise ona bakıyordum beni farketmemişti. Zaten daha diğerleri dükkana girmeden bir şey yapmak istemiyordum. Onlar içeri girince Chan hyung konuşmaya başladı.
Chan:"ailenin yanına gitsen ne bekliyorsun"
Önlerinde hızlıca eğilip jongwoon'un yanına gittim beni görünce büyük bir gülümsemeyle yanımdan geçip mutfağa doğru ilerledi onu oeşinden gittiğimde büyükanneme haber vermişti bile büyükannem yanıma gelip yanağımı sıkınca yanağımın kopacağı düşüncesi ortaya çıktı. Ve büyükannem benim halimi hatrımı sorarken jongwoon arkamdan gelip üstüme önlük geçirdi elime ise tepsi verip anlımdan öptü.
Jongwoon:"yoğunluk var yardım et"
Ben saşkın bir şekilde ona bakarken büyükanne onu azarlamaya basladı.
BA(büyükanne):"jonwoon jiwoo yorgun olabilir işlerini ona yıkamazsın"
Jongwoon onu dinlemedi ve bana hadi işareti yaptı. Ne yalan söyleyeyim çalışmayı özlediğim için hemen bir masaya yönelip ne istediklerini sordum. Masadaki kadın beni görünce büyük bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
MK(masadaki kadın):"jiwoo nasılsın"
İlk önce duraksamama rağmen hemen kim olduğunu hatırladım birlikte buz pateni yaptığım kadındı bu onunla birlikte bir çok kez antrenman yapıp sohbet etmiştik benden yakalşık 5 yaş büyüktü fakat arkadaş gibi takılırdık o yarışmalara katılmadan önce hep benden destek alarak buralara geldiğini belirtirdi. Benim saldırıya uğradığım gün, ilk yarışma günüm o yanımdaydı o gün ilk kez yarışmaya katılacaktım fakat kazadan dolayı katılamamıştım.
Jiwoo:"iyiyim siz nasılsınız"
MK:"sizli bizli konuşuyoruz bakıyorum"
Hemen gülümsedim ve kadın konuşmaya devam etti.
MK:"jiwoo sen hayatımda gördüğüm en yetenekli insanlardan birisin"
Kocası olduğunu tahmin ettiğim adama dönerek konuşmaya devam etti.
MK:"hayatım biliyor musun bu sana bahsettiğim kız daha önce hiç özel ders almadı fakat benden daha iyi paten kayıyor"
Bir süre konuştuktan sonra hemen siparişler alıp işime devam ettim. Tam o sırada içeri biri girdi...
Acaba kim girdi jdjdjdj bu arada arkadaşlsr son sınavım dündü artık daha düzenli bölüm atıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mfyaskz
Fanfic21 yaşındaki tıp öğrencisi jiwoo tam intihar edicekken görmemesi gereken bir şey görür ve mafyaların arasında takılı kalır.