Sabah uyandığımda kapının çalmasıyla irkildim ve hemen cevap verdim.
Jiwoo:"girin"
Hyunjin:"okula gitmek için hazırlan yurttan kitaplarını getirttim adamlardan biri seni okula bırakacak"
Jiwoo:"tamam, teşekkür ederim"
Elindeki kitapları masanın üstüne bırakıp dışarı çıktı bende hemen üstümü giyinip kitaplarımı çantama koydum dün kanla kaplanan çantam yerine yeni bir çanta vardı ve eski çantamda ki herşey aynı düzenle yerine konmuştu. Hemen çantamı alıp aşağıya indim. Söylediği gibi aşağıda bir adam beni bekliyordu hemen arabaya bindim. Okulun önüne gelince hemen tesekkür edip arabadan indim. Dersin başlamasına 10 dk kalmıştı erkenden sınıfa girip en arkada bir yere oturdum. Hemen ardından sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı.
Seungmin'in ağzından
Sınıfa girdiğinden beridir ders çalışıyo olması dikkatimi çekti. Genellikle herkes bir arkadaşıyla otururdu fakat o tek başına oturup kitap okuyordu. Koskoca sınıfta tek başına oturan sadece ikimiz vardık. Diğer herkes sohbet edip gülüyordu. Hemen jiwoo'nun fotoğrafını çekip hyunjin hyunga attım.
Mesajlar
Seungmin:
Fotoğraf ▶️
Hyung uzağımda olduğu için bu kadar çektimHyunjin:
Seungmin hatırlat koçum sana bir telefon alalım.Hoca derse girince telefonu bırakıp dersle ilgilendim. Ders bittikten sonra ders arasında jiwoo ders çalışmaya devam etti. Niye bu kadar ders çalışıyor be bu kız.
Okul bitince jiwoo eşyalarını toplayıp kapının önündeki arabaya bindi ve eve gitti. Benim aklıma bir fikir gelmişti bu yüzden arabaya binmemiştim ki zaten onla aynı arabaya binemem beni farketmesi iyi olmaz. Hemen jiwoo'nun yurttaki oda arkadaşlarından birini bulup konuştum.
Seungmin:"selam sen yoon jiwoo'nun yurttaki oda arkadaşısın değil mi?"
YOA(yurttaki oda arkadaşı):"yoon jiwoo mu?"
Seungmin:"tanımıyor musun?"
YOA:"A evet tanıyorum"
Seungmin:"bana onun hakkında bilgi verir misin?"
YOA:"bence sen bana bilgi ver çünkü hiçbir şey bilmiyorum"
Seungmin:"yani onun oda arkadaşı değil misin"
YOA:"öyleyim"
Seumgmin:"o zaman biliyosun ama bana söylemiyeceksin"
YOA:"bak şimdi yoon jiwoo'dan bahsediyoruz sabah erken hazırlanıp ders çalışan okuldan sonra ders çalışan hafta sonu dahi ders çalışan yoon jiwoo ona yurda geldiği gün adını sordum ve o zaman bile test çözmeye devam etti onunla doğru düzgün sohbet ettiğimi hatırlamıyorum hatta şuna çok eminim biz jiwoo ile iki cümleden fazla konuşmadık."
Seungmin:"peki onun yakın oldiğu birini tanıyor musun?"
YOA:"hayır onun yakın olduğu birinin olduğunu düşünmüyorum"
Seungmin:"peki sağol"
Kızın yanındam uzaklaşıp kapıda beni bekliyen arabaya bindim. Eve gidince yaptığım ilk şey jiwoo'nun odasına çıkmak oldu kapıyı çaldigimda içerideki ses gelmemi söyledi kapıyı açtım ve yine ders çalışıyordu. Ders çalışmadığı tek bir an bile yoktu.
Seungmin:"ne yapıyorsun"
Jiwoo:"ne"
Seungmin:"evde bitek biz varız canım sıkıldı"
Jiwoo:"ne yapmamı istiyorsun"
Seungmin:"bilmem aşağıda sohbet ederiz demiştim"
Önce önündeki kitaba bakıp sonra bana döndü.
Jiwoo:"başka zaman konuşuruz ders çalışmalıyım"
Seungmin:"ya hadi ama canım çok sıkılıyo sonra yine çalışırsın"
En az on saniyelik bakışmadan sonra ayağı kalktı.
Jiwoo:"az bir şey oturur giderim"
Seungmin:"tamam"
Aşağı inip konusmaya başladık.
Jiwoo:"adın ne?"
Seungmin:"ne adımı bilmiyor musun?"
Jiwoo:"hiç birinizinkini bilmiyorum"
Seungmin:"niye bilmiyorsun"
Jiwoo:"söylemediniz çünkü"
Seungmin:"oh doğru sana isimlerimizi söylemedik.
Hemen ayağa kalkıp masanın üstünden telefonumu aldım ve jiwoo'ya herkesin ismini söyledim zeki bir kız hemen ezberledi kimin kim olduğunu.
Seungmin:"şimdi sen biraz kendinden bahset mesela niye bu kadar fazla ders çalışıyorsun notları bende önemsiyorum ama seninki farklı geldi gözüme."
Jiwoo:"notlarım iyi olsun diye değil"
Seungmin:"neden bu kadar ders çalışıyorsun o zaman"
Jiwoo:"seviyorum çalışmayı"
Seungmin:"nasıl yani canın istiyor diyemi ders çalışıyorsun"
Jiwoo:"sayılır test çözmek benim için film izlemek kitap okumak gibi birşey"
Seungmin:"yani hiç keyfi bir şekilde ders çalışmadım hep notlar üzerine kurulu çalıştım"
Jiwoo:"anladım bu arada sen hangi bölümde okuyosun"
Şimdi ne cevap vereceğim hadi lütfen biri beni kurtarsın. Tam o sırada kapı çaldı. Hemen ayağa kalkıp kapıyı açtım. Ve sessizce Chan hyungum kulağına fısıldadım.
Seungmin:"beni kurtardınız teşekkür ederim"
Chan:"ne"
Seungmin:"boşverin sadece teşekkürler"
İçeri geçtiğimizde jiwoo yoktu sanırım odasına çıkmıştı. Felix hemen mutfağa geçip yemek hazırlamaya başladı.
Chan:"seni az önce neyden kurtardık"
Seungmin:"jiwooyla konuşuyorduk sonra hangi bölümde okuyosun diye sordu tam o sırada siz geldiniz"
Yarın sınavım var bu yüzden kısa yazdım okuyan varsa baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mfyaskz
Fanfiction21 yaşındaki tıp öğrencisi jiwoo tam intihar edicekken görmemesi gereken bir şey görür ve mafyaların arasında takılı kalır.