Deli Kan

165 15 4
                                    

Seyranın Anlatımıyla

Feritle tanışalı sadece birkaç saat olmuştu. O sevgilisinin onu aldatmasından dolayı olan hırsıyla bense yusufun bana yaptıklarından dolayı oluşmuş olan öfkemden dolayı geceyi yaşamıştık...

ilk defa birisiyle bu kadar yakın temasta olup birlikte olmuştum .ilk birlikteliğimin böyle olmasını istemezdim...

SABAH

Gözlerimi araladığımda alışık olmadığım bir tavana bakıyordum. Korkuya kapılıp etrafıma baktığım sırada yanımda uyuyan feriti gördüm...böyle birşey yaşamış olamazdım buna kendimi inandıramıyordum .üstüme baktığımda tamamen çıplak olduğumu gördüm ...

Feritin Anlatımıyla

gözlerimi açtığımda tanıdık olmayan bir odayla karşılaştım.Ama koku tanıdıktı ...en azından bir kısmı buram buram alkol kokuyordu.hatırlamaya çalıştığımda dün gece yaşananlar aklıma geldi arkamı döndüğüm sırada seyranı gördüm.pişmanlık ve üzüntü dolu bakıyordu.

F''seyran...ben şey özür dilerim .böyle birşey yaşanmasını istemezdim ama sarhoştum''

S''ferit bende ...bende sarhoştum yani.şimdi ne yapacağız. bugün derste vardı sanırım.of ya babam duymamalı ne yapacağım ben şimdi ''

F''tamam seyran merak etme birşeyler yapacağız . ben banyoya giriyorum sende kıyaefetlerini giy ben abiyi arayacağım birşekilde halledeceğiz merak etme''

üzerime bir nevresim çekerek yerden kıyafetlerimi aldım ve banyoya girdim .telefondan abiyi aradım . F ''Alo abi nerdesin sen .bana acil kıyafet getirmen lazım .birde seyrana .sorma abi hemen .ya ne bileyim ben hangi beden s beden falan .birde ayakkabı acil hadi biz *** otelinde **numaralı odadayız.' telefonu kapattığım gibi duşa girdim .umarım derslere girmediğimiz kimsenin kulağına gitmez

Seyranın Anlatımıyla

hızlıca dünki kıyafetlerimi giydim telefonum ablamdan gelen cevapsız aramalarla doluydu saatte onbir buçuk olmuştu .ablama hemen bir mesaj attım 'abla merak etme gelince sana neler olduğunu anlatacağım .lütfen sen beni idare etmeye çalış  .birazdan orada olacağım.seni çook seviyorumm...

umarım derslere girmediğimiz kimsenin kulağına gitmez

       kurs 

Sunanın Anlatımıyla

seyrana 12 de evde ol dememe rağmen hala gelmemişti .başına birşey mi geldi diye dşünmekten yorulmuştum .tüm gece uyumadım .sabahta dersler olduğu için mecbur tek başıma kursun sınıfına gidip oturdum .hocalar seyranı sordu .bizim sınıfta Ferit Korhanda varmış ve ne hikmetse oda bugün seyran gibi yoktu.hocalara seyranın hasta olduğunu söyledim .seyrandan gelen mesajla rahatladım .kesin feritle beraberdi .umarım çabuk gelebilir yoksa babamın kulağına gidecek...

[seyran/ferit]

feritte seyranda üzerlerini giyinmişti .seyran yatağı toplamış odayı havalandırmıştı saat öğlen 12 ye geliyordu 

f ''seyran gerçekten kusura bakma .bende böyl-''

s ''tamam ferit biliyorum .bende böyle olsun istemezdim ama oldu bir kere bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemedim ikimizde bilinçli olarak yapmadık . lütfen şimdi bu günü nasıl atlatacağımızı düşünelim olur mu''

f ''olur seyran haklısın ben abiye söyledim kıyafetlerimiz çok alkol kokuyor .böyle gidersek anlarlar diye kıyafet getirecek.''

ardından kapı çaldı gelen abidindi kıyafetleri verip gitti

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin