(İstanbul)
Ferit'in Anlatımıyla
Halis "Bak Ferit üniversitenin bitmesine bir ay kaldı . Derslerde okulda senin umrunda değil.Bak çok ünlü bir kurs bir aylığına ders verecek . Seni ona gönderiyorum . Adamakıllı git gel şu kursa beni rezil etme ! Unutma küçümsediğin azımsadığın herşey bir gün önüne kocaman bir yığın olarak geri döner. O yüzden bu bir ayı iyi değerlendir .Olur mu evlat ?"
Ferit "Tamam dede,seni pişman etmeyeceğime emin olabilirsin"
Halis "Aferin evlat ,çıkabilirsin"
Ferit "Sağol dede"
Dedemin beni göndereceği kursa bir ay dayanmaliydım ;bana güveniyordu . Güvenini boşa çıkarmak son isteyeceğim şeydi .
ferit telefonunun çalmasıyla birlikte "pelo " yazısını görüp telefonu açtı.
Pelin"Ferittt ,valizini hazırladın değil mi? Bu akşam gidiyoruz!"Tamamen unutmuştum
Pelin'le 1 haftalık tatil
planimız vardı .belli etme-
meye çalıştım.
Ferit "evet pelo ya biliyorum ama dedem beni bir kursa gönderecek hemde bir aylığına, iptal etsek olmaz mı?"
Pelin "ne alaka ferit bir aylığına kursa gittin diye orda mı yatıp kalkacaksin sanki ? 1 haftalik tatilden bahsediyoruz "
Ferit "evet biliyorum ama orda yatıp kalkıcaz . Yani yatılı ve dedem için çok önemli bir kurs .
Pelin" Ben senin için ailemi kaç defa karşıma aldım Ferit .Bir haftalığına izin alamıyor musun yani?"
Ferit "evet pelo aynen öyle . üniversitenin bitmesine çok az kaldı ben 2 yıldır toplasak 5 gün okula gitmişimdir en fazla, o yüzden dedem için bunu yapmaliyim okey"
Pelin"okey ferit okey "Off sıkılmayı sevmiyorum ,boğulucak gibi hissediyorum ... Ben diyorum ki dedem böyle dedi yapmak zorundayım kiz hala tatil diyor .
Sonrasında ferit bavulunu hazırlamaya başladı .(uçak) 2 -3 saat sonra
Seyranın Anlatımıyla
Uçağımız indiğinde bir taksiye binerek kursumuza doğru yola çıktık . Pera pelas oteline benzeyen çok güzel bir görüntüsü vardı . Ablamla seçtiğimiz iki kişilik odalardan birine yerleştik.iki yatak ,bir pencere ,büyük ve iki sandalyeli çalışma masası , iki tanede komodini vardı. Banyosunada kişisel bakım ürünlerimizi yerleştirdik.
Bugün ders yokmuş o yüzden izerimize rahat birşeyler giydik . Ablam telefonla ilgileniyordu . Bende kulaklıklarımı takarak çizim yapmaya başladım.hadi gel bi kibrit çak,
şu kalbim alev alev yansın ,
sana alev alev yansın ,
bana külleri kalsın,
nereye doğru baksam,
orada hep sen varsın ,
bu sensiz hallerimin ,
adını bilen yazsın!
(murat boz-adını bilen yazsın)feritin anlatımıyla
bavulumu hazırladıktan sonra arabama binerek baktığım konumdan kursu bulmaya çalıştım . Radyodada (murat boz -adını bilen yazsın)şarkısı çalıyordu . Kursu bulduğumda arabamı park ederek . Tek kişilik bir odaya geçtim . Eşyalarımı yerleştirdim .Sadece bir ay. bir ay boyunca buraya katlanabilirdim ...Pelin'in Anlatımıyla
Yeter artık ya Ferit'in bu umursamaz davranışlarına katlanamıyorum ben onun için kaç defa ailemi karşıma aldım . Aylarca hayalini kurduğum 1 haftalık tatili bir çırpıda siliverdi.Pelin'in telefonuna bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi . mesajda"çok sevdiğin uğruna her şeyi göze aldığın sevgilin Ferit Korhan 'ın gerçek yüzünü gör ...Bir Dost" yazıyordu . Hızlıca gelen fotoğrafa baktı . Fotoğrafda barda bir kızla sarmaş dolaş olan Ferit'i gördü .
Bune ya kim gönderdi bu lanet fotoğrafı bu gerçek mi? Daha önce kaç defa böyle şeylerle karşılastim,ama bugün yaptıkları çok ağır .Pelin üzerini giydi ve bulduğu en yakın bara giderenk içmeye başladı . Sonrasında yanına bir adamın geldiğini fark etti ,adam pelini öperek oradan hızlıca kaçtı .Pelin se olayları çok geç idrak etmişti . Biraz daha içip evine geri döndü.(yalı)
Gülgün"aferin dicle bu mesaji attıktan sonra biraz bekleyeceğiz ben sonra seni çağırırım ." oğlunun bu kızla birlikte olmasını istemeyn gülgün diclenin telefonundan peline bu fotoğrafı göndermiş onun barda fotoğraflarını çektirmişti . Biraz sonra Pelinin çekilen fotografı Gülgüne ulaştı .
Gülgün"Dicle gel canım ben sana bu fotoğrafı gönderiyorum sende bunu ferite at ."
dicle "neden böyle birsey yapıyoruz Gülgün Hanım ben bu işin içinde olmasam ?"
Gülgun"Ben atarsam Ferit yada pelin anlar plan yaptigimı . Senin numaran Feritte yok zaten merak etme kimse anlamayacak . "
Dicle "tamam gülgün hanım"Ferit'in Anlatımıyla
telefonuma bilinmeyen bir numaradan bir mesaj geldi . Bir adamin barda pelini öptüğü bir fotoğraf . Ve ardindan da mesaj "Sevgilinin gerçek yüzünü gör ,gerçeklerin farkinda ol . Bir Dost "
inanamıyordum . bir tatile gitmedik diye kızın yaptıklarina bak !beni bu şekilde nasıl aldatabilir ? Belkide bu bir ilk değil? Her sıkıldığinda böyle yapıyordu? Bu dünyada bir tek pelin mi var ? Pelinden hesap sormak için evine doğru yola çıktım.Seyranın Anlatımıyla
Çizimim bittiğinde ders olmamasınıda fırsat bilerek Yusufa sürpriz yapmaya karar verdim. üzerimi giyinerek odamdan çıktım .taksiye binerek yusufun evine doğru yola çıktım.beni gördüğüne çok sevinecekti her şey çok güzel olacaktı...
🔔🔔🔔
herkese merhaba ,📌birazdan 3. bölümde gelecek 📌umarım beğenmişsinizdir .iyi okumalar🤗🤗vote ve yorumlarınızi bekliyorum . daha çok olay var ,heyecanımiz devam ediyor...📣🔮❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
RomanceFerit ve Seyranın birbirini tanımadan bir gece yaşamasından sonra ,Seyran'ın ablası Suna'yı görücü uslü Ferit 'le evlendirmeye çalıştıklarında yaşanacak olaylar