🎵

137 13 1
                                    

Seyranın Anlatımıyla
Sabah olduğunda ,gözlerim her zamanki gibi ablamı aradı . Ama diğer zamanlardan farklı olarak ablam odada yoktu...Daha fazla moralimi bozamazdım . Yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkadım . Hiç iştahım yoktu.Düğün için yapılan yiyeceklerden atıştırdım . Eve yeni hizmetçiler geliyor,hazırlık yapıyordu . Birkaç kuaför geldi beni odaya aldılar . Çok fazla birşey istemediğimi söyledim . Ayrıca Istanbul'da annemlerden ayrı Korhan'lar için bir düğün daha yapacakmışız.Ben bunları düşünürken makyajım tamamlandı.Saçlarımada hafif bir model yaptılar .  Kuaförler odadan çıktı .Hattuç Hala geldi . Annemin gelinliğini giyecektim.

Çok tarzım değildi ama mecburdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok tarzım değildi ama mecburdum .Halam odadan çıktı bende gelinliği giymeye yeltenirken halam yeniden içeri girdi " Seyran gizım,damat sana başka bi gelinlik getirmiş .onu giyiver ayıp olmasin." s "tamam hala"

Feritin benim için seçtiği elbise gerçekten çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feritin benim için seçtiği elbise gerçekten çok güzeldi.Biraz açıktı ;umarım mahallede laf olmaz çünkü bende böyle şeyleri giymeye alışkın değilim .
Giyindiğimde odadan çıktım .Ablamda aşağıda oturmuş birseyler yiyordu beni görünce başını çevirdi oda pembe bir elbise giymişti.Aşağı ineceğim sırada annem yanıma geldi  e "gızım saat 3 olmuş ,birazdan gelirler .Sen odanda kal ben diyene kadarda çıkma .Ben ablana da söylicim şimdi" s "tamam anne,ben odamdayım." odaya geçtiğimde birkaç dakika sonra ablamda gelerek yatağına tam karşıma oturdu  .Göz göze gelmemeye çalıştım. Suna "Seyran bak bana,mutlu musun kardeşim?Gelinliğin ne kadar hoş ,ferit getirdi dimi onu sana ...Seni seven bir kocan olacak,seni kollayan bir aile,sıcaklığını hissedeceğin bir yuva,biraz zaman sonra belkide çocuklarınız... Mutlu mesut yaşayacağın kocaman bir ömür .Peki ya geride bıraktıkların ? Onlar ... Ben senin bara gitmene izin verdiğim için bir başkasıyla evlenene kadar dayak yiyeceğim .Bunları sana ,bana acı diye söylemiyorum .Ya da vazgeç diye değil... Iı S-sonra ailede büyükten önce küçük evlendiği için dedikodular olacak. Sokağa çıkamayacağım ,herkes benim hakkimda konuşacak .Böyle işte... " Ablamın bu sözleri hakkında sessiz kaldım.Diyecek,yapacak birşey yoktu; hele ki bu saatten sonra asla!Öylece baktım yüzüne ...
Sonra odadan çıktı .Kendimi duvarlara vura vura ağlamak,elbisemi yırtmak ,ayakkabılarımin topuklarını kirmak ,bağırıp çağırmak istiyordum .Ama şuan bunların hepsi imkansızdı.Ahh yusuf  ahhh herşeyin sorumlusu sensin .Bende Seyransam sana bunların bedelini ödeteceğim!Ayağa kalkıp üstüme bi çekidüzen verdim ne de olsa şuanki durumu mahvedemezdim...Sesler duymaya başladığımda pencereye yöneldim .Korhanlar gelmiş yerlerini almışlardı ve ferit ...ferit? Feritte konağın merdivenlerini çıkıyor odama doğru geliyordu . Offf başlıyoruz...Bu hikaye burda başlıyor .Derin bir nefes aldım .Kapının tıklanma sesini duyduğum anda, gidip açtım.Beni görür görmez süzdü. Oda siyah bir takım elbise giymişti  . Her zamanki gibi çok yakışıklıydı .F "Çok güzel olmuşsun Antep Fıstığı" s "teşekkür ederim,sende... Sende çok yakışıklı olmuşsun." Kolunu bana uzattı bende koluna girdim . Odadan çıktiğimızda bizi görenler ayağa kalktı ve bir alkış sesi duyuldu .Asla istemediğim bir andaydım. Öyle çok gücüme gidiyordu ki ...Gözlerim ablamı arıyordu .Bir sandalyede oturmuş bizi izliyordu  . Konağın avlusuna hazırlanmış olan ,nikah masasına oturduk .Nikah memuru ikimizede sorularını yöneltti Feritten "Evet "cevabı geldiğinde herkes alkışladı .
Nikah Memuru"Siz ,Sayın Seyran Şanlı ;Ferit Korhan'ı HIÇBIR BASKI ALTINDA KALMADAN eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" boğazımın düğümlendiği ana gelmiştik .Nefes almakta zorlanıyordum ,cevabımı biliyordum aslında... daha fazla düşunmeden " Evet..." dedim .Imzalarıda attıktan sonra Babamlar biraz eğlendi herkesin elini öpüp vedalaştık .Ferit elimi tutup arabaya götürdü. Arabaya bindik ,ve çalıştığı anda Ferit konusmaya başladı." evet seyran...bekar geçirdiğimiz son dakikalardan sonra artık  ilk tanıştığımizdaki gibi odamızda dinlenebiliriz." feritin bu konuyla ilgili dalga geçeceğini biliyordum ,ama daha yeni evlenmiştik.Önde oturan abidin abinin gülmesini durdurmaya çalıştığını gördüm .Karnına bir dirsek attım s "ferit ne diyorsun ya!" f "ahh seyran naptın,canım acıdı .Bak abi de burda bize gülüyor  .ne oldu abiş komik birşey mi var??"
A "yoo gülmüyorum ki ferit."
F "hheee gülmüyorsun."
Böyle minik atışmalarla yolculuğumuz devam etti .Antepte bir otele geldik . Odamıza çıkarken çok korkuyordum  her ne kadar feritin öyle biri olmadığını bilsem de korkuyordum .Odaya girdiğimizde ferit ceketini çıkarıp gömleğinin düğmelerini açtı . Bense yatağa doğru bakıyordum . f "Seyran iyi misin? Ben arabada öyle diyince yanlış anlamdın dimi? Ben gülelim diye söyl-"
s "ama gülmedim ferit .daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemiyorum demiştim en son unuttun galiba "
f "kusura bakma seyran..."
s "tamam önemli değil,ıı şimdi ben ne giyeceğim ki? "
f "aa oda var dimi ,annemler buraya bir takım bırakmıştı  Bekle vereyim"
Odadaki dolabın kapağını açıp içinden bir paket çıkardı .Hani yeni gelinlere verilen paketler olur ya böyle dantelli gecelikler falan  ...Öyle bir kutuydu . Içini açıp yatağa bıraktı .Elimi uzattığım sırada tahmin ettiğim gibi dantelli bir iç çamaşırı takımı,açık elbise şeklinde bir gecelik ve sortlu dantelli bir takım .Şaşkınlıkla kıyafetlere baktim Ferit karşima geçmiş sırıtıyordu .s "Off ya bunlar ne ? Doğru düzgün hiçbirsey yok!Ne giyeceğim ben?"
F "bilmiyorum seyran ,valla başka birşey yok . Ben kendim için birşeyler getirmiştim zaten bu otelde kalıyorduk. Istersen söyleyeyim sanada birseyler getirtsinler "
s "yok ya şimdi ayıp olur .tamam giyerim ben ,banya nerde?"
f "Şurada sağda hemen "
Içlerinden an kapalı olduğunu düşündüğüm sortlu takımı giydim . Makyajımı temizledim .Sonrada banyodan çıktım .Ferir bir normal bir gecelik giymişti . Utana sıkıla koltuklardan birine oturdum.
F "S-seyran...Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun? Bu gece kalp krizi geçirebilirim haberin olsun." söyledikleri hem beni utandırdı hemde hoşuma gitti.Geçirdiğimiz geceyi hatırladığimda yanaklarıma kanların çekildiğini hissettim .Şuan yanaklarım kıpkırmızı görünüyor olmalıydı.
f "oyyy sana kurbane yaaa kurbanee !Utanma hemen"
s "utanmıyorum zaten..."
f "evet evet"
s "eee ferit bir tane yatak var burada ?"
f "evet seyran ,hani burası bir çift odası ya?"
s "üff ferit tamamda biz gerçekten evlenemdik ki"
f "Valla seyran yapacak birşey yok bir tane yatak var .Mecbur birlikte yatacağız. Hem yapmadığimiz şeymi sanki?"dedi ve sırittı.
s "off ferit ya ,hani bahsetmeyecektin?Unutmadık mı biz bunları?"
f "tamam seyran ya ,sende hemen kıziyorsun ,hem acıktın mı sen ,çünkü ikimzde kahvaltıyla duruyoruz ve saag 10 olmuş .Yemek söyleyeyim istersen?"
s"farketmez benim için".
Gelen yemeklerimizi de yedikten sonra üstüne bide kahve içtik .Feritle ailelerimizden,önceki yaşantılarımizdan konuştuk .Feritin sohbeti çok sarıyordu .Saat 11 olnuştu iyice yorulmuştuk . Yatağa yattık ben arkamı döndüğümde feritte yatıp arkasını döndü
F "Iyi Geceler Antep Fıstığı"
S "Iyi Geceler Ferit"

🔔🔔🔔
herkese merhaba ,yalı çapkını başlamadan bölüm atayım dedim .Çünkü istediğim vote gelmedi eğer bunada gelmezse ara vermek yada final yapmak durumunda kalacağım ...Bu arada isteklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.
Herkese iyi okumalar...😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin