Pençe

316 13 0
                                    

-Gaziantep-
Seyran'ın Anlatımıyla

Kazım"Bak Seyran sadece dört
haftalığına ders için sizi kursa gönderiyorum .Beni asla pişman etmiciniz . Evden dışarı adımınızı dahi atmayacaksıniz . çıkın şimdi!"
Babamın talimatı üzerine hızlıca odadan çıktık .Ve odamıza geçtik .Heyecanla valizlerimizi hazırlamaya başladık .Ablamla ilk defa özel bir kurs için Istanbul'a gidecektik . Tam bir ay orada kalacaktık ve bu mükemmel birşeydi .Benim asıl sevindiğim uzak mesafe ilişkisi yaşadığım sadece ablamın bildiği sevgilim olan Yusuf 'la görüşecek olmamdı .Ona haber vermemiştim çünkü sürpriz yapacaktım .Evinide biliyordum,her şey çok güzel olacaktı .Ablamda Istanbul'u gezeceği için mutluydu .Gerçi gezebilir miyiz bilmiyordum ama yinede orada bulunmak,babamdan ayrı birkaç hafta geçirmek bize iyi gelecekti ... Bir buçuk saat sonrasına uçak biletlerimiz vardı . Annemle vedalaştıktan sonra ablamla beraber taksiye binerek havaalına kadar olan yolculuğumuzu başlattık .Ablamda bende ilk defa uçağa binecektik...
Uçağa geçip koltuklarımıza oturduktan sonra kulaklıklarımı takarak müzik dinlemeye başladım .

ah o deli dolu kaplan
sözde yüreğimi avlar
merhametin ayazında
pençen inadına parlar
ah yakışıyor mu kaptan
bu fiyakalı laflar?
kaygılarımız apayrı
kendi dümenine katlan
(Melike Şahin -Pençe)

ve Seyran birkaç saat sonra yaşayacağı olayların ,bu şarkıyı yansıttığından habersizdi

Merhaba herkese ,yine yeni bir Seyfer kitabıyla karşınızdayım .bu bölümü tanıtım olarak varsayıyoruz .
Yarın yani 29 /01 /2024 günü ikinci bölümümüz gelecek . Takipte kalın .Keyifli okumalar...❤❤❤

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin