Bu bölüm bir tık karmaşık geçebilir ama yeni karakterlerimiz devreye giriyor ve yavaş yavaş karakterlerimizin geçmişleri ve acıları ortaya çıkacak ondan dolayı umarım beğenirsiniz keyifli okumalarr♡♡
☆"Bence partiyi bombalayalım"dedi Ayça.
Bir anda içtiğim kahve boğazıma kaçar gibi oldu ve öksürmeye başladım "Kızım sen delirdin mi bombalamak ne demek ilk intikam adımını partiyi bombalayıp suçsuz bir sürü insana zarar vererek mi yapacağız olmaz." Dedim Ayça oflayıp "Çok sıkıcısınız ya bir iki bomba atar eğlenirdik işte neyse düşünelim başka bir şeyler o zaman."dedi.
"Şimdi bizim onları ciğerlerinden vurmamız gerekiyor Sarptan ayrı intikamı alırız ama tüm ailenin kalbine dokunacak tek bir kişi var o ailede o da Selen Özen o kıza tüm aile üyeleri ayrı bir değer veriyor yani onları kalplerinden vurmak istiyorsak silahımızı Selene doğrultmamız lazım." Dedi, düşünür gibi dudağımın kenarını ısırdım "Haklısın ancak o kızın bir suçu da yok intikam için genç bir kıza oynamak pek mantığıma yatmıyor" dedim. Ayça sinirlenmişti "Kızım sen intikam istemiyor musun senin annenin bir suçu var mıydı yoktu suçsuz yere ölmedi mi öldü sen kızı öldürmeyeceksin ki sadece biraz oynayacaksın intikam istiyorsan kalbinin vicdan kapılarını kapatıp direkt hedefe odaklanacaksın bu intikam dünyasına vicdan işlemez vicdan yapacağız derken üstünden ezip geçerler senin intikam almak istiyorsan kalbini kapatacaksın ve sadece hedefe odaklanacaksın anladın" dedi, haklıydı ama yine mantığımda oturmayan yerler vardı. Kafamdaki düşünceleri iteleyip anladım der gibi başımı aşağı yukarı salladım. Bunun üzerine Ayça tekrardan konuşmaya başladı "Sarp'ın canını sen yakacaksın ama zaten seni her gördüğünde kahrolacağına eminim iyiki kabul etmişsin bu anlaşmayı intikam oyunu daha zevkli hale gelecek bayılıyorum böyle şeylere"diyerek pembe saçlarını savurdu ve karpuzlu frozen dan bir yudum aldı. Şuan komik görünüyordu.
Boğazımı temizleyip dikkati tekrar üzerime çektim ve " Peki Seleni ortaya sürerek nasıl bir intikam alabiliriz ve parti işi için ne yapabiliriz."dedim. Bunun üzerine Ayça" Zaten bildiğim kadarıyla küçük prenses seni instagram üzerinden takip ediyor hem marka hesabını hemde özel hesabını aynı zamanda bu küçük prenses moda tasarımı okuyor buda demek oluyor ki küçük prensesin kalbini feth etmek oldukça kolay ona bir şekilde ulaşıp küçük bir iş teklif edeceksin ve ona hafif yakınlıklarda bulacaksın daha sonra ona yakınken edineceğimiz bilgiler zaten planın geri kalanını getirecek aynı zamanda Sarpla beraber çalışıyor olmanızda plandaki orta ölçütü ortaya koyuyor." Dedi, başımı anladım der gibi sallayıp "Peki ya parti işi" dedim. "Onun için baştan öldürücü bir atış yapmayalım hafiften gidelim diyorum bence Ne Hande Özen nede Vural Özen kızlarının senle çalışmasını istemez kızlarının hiçbir şeyden haberi yok ve kirli geçmişlerinin ortada olduğu asıl kişi ile iletişimde olmasını istemezler aynı zamanda bence Sarpta buna pek sıcak bakmaz o kızla gizli bir şekilde konuşup iş teklifi işini iki günde bitireceksin ve bir şekilde o partiye davet edilmeyi başaracaksın daha sonra partide tüm basın ve herkesin önünde Selen ile olan iş birliğini duyuracaksın buda Özen ailesinin kısa süreliğine de olsa kudurup kendi içinde ufak tartışmalar yaşmasına sebep olacaktır." Dedi ve her konuşmasından sonra yaptığı gibi frozen dan bir yudum aldı.
Çantamı koluma takarken "Anladım tamam plan bu şekilde okeyim daha sonra detaylarını tekrar konuşuruz Peki parti ne zaman" dedim, Ayça kocaman gülümseyip "24 Haziran" dedi. Onu başımla onaylayıp masadan kalktım.
☆
Eve gelmiştim şirkete uğrayacak halim yoktu. Tahmin ettiğim gibi Aras buradaydı siniri biraz geçmiş gibi duruyordu mutfaktaki bar tezgahına oturmuş telefonu ile oynuyordu yanına gittim. Başını telefonundan kaldırdı gülümsedi "Sinirim hâlâ geçmedi ama bir planın olduğunu düşünüyorum hadi anlat bana planını güzelim saklama benden." Dedi, kocaman gülümsedim "Beni gereğinden fazla tanıyorsunuz beyefendi ve bu bazen hoşuma gitsede bazen gereğinden fazla sinirlerimi bozuyor" dedim Aras bu dediğim üzerine kahkaha attı "Yılların verdiği tanışmıştık diyelim ona zira sende beni gayet iyi tanıyorsun" dedi ve göz kırptı. Buzdolabına doğru giderken ona intikam planı ve Ayça ile konuştuklarımızı özet geçtim bu sırada buzdolabının salata malzemeleri çıkarıp doğramaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden
Teen Fictionİlk hikayem daha önce kafamda bir sürü kurgu oldu ama hiçbirini tam olarak yazamadım bunu yazıp atmak istedim umarım beğenirsiniz