6.Bölüm(Kapanmayan Yaralar)

32 15 18
                                    

Bu bölüm Aden ve Sarp'ın yüzleşmeye olacak bir yerde bu şekilde geçmişin kapılarını biraz daha aralayacağız. Umarım beğenirsiniz keyifli okumalarr ♡♡

Sahneden yüzümdeki gülümseme ile indim Berkay'ın yanına yavaş adımlarla ilerlerken arkamdan gelen ses ile durdum. Sarp gelip kolumu tuttu "Benle gel" diyerek beni çekiştirmeye başladı. Aniden girdiğim şokun etkisi ile ilk tepki vermesem de daha sonra kolumu Sarptan kurtarıp onu göğsünden ittirdim "Ne yapıyorsun sen ya" dedim. Ellerini başına götürdü sıvazladı " Anlık sinirle şey oldum kusura bakma konuşmak istiyorum ama burası konuşmaya uygun bir ortam değil dışarı çıkalım" dedi başımla onu onayladım ve yanında geçerek direkt dışarı çıktım. Sarp arkamdan geldi.

Önce derin bir nefes aldı daha sonra bana dönüp "Ne yapmaya çalışıyorsun anlayamıyorum ama senden isteyeceğim tek şey kardeşimden uzak durman onu işe almak ne demek ya henüz daha okulu bile bitmedi Aden kime ne yapmak istiyorsan yap ama kardeşimden uzak dur" dedi kahkaha attım. "Benim kiminle ne yapacağım seni ilgilendirmiyor istediğimi yaparım" dediğimde aniden"EĞER İŞ YAPTIĞIN KİŞİ KARDEŞİMSE İLGİLENDİRİYOR ANLIYOR MUSUN UZAK DURACAKSIN KARDEŞİMDEN ANLADIN MI" diye bağırdı altta kalmayacaktım " O senin kardeşin ile olan sorunun olur beni ilgilendirmez ben işime baktım artık Selenle aranızda geçen konuşma beni ilgilendirmez bir daha bana bağırma ve haddini bil şimdi sen anladın mı" dedim bakışlarını kaçırdı derin nefes aldı bakışlarını bana geri değdirdiğinde tuhaf bir şekilde bakıyordu " Ne yaptım ben sana ya neden böyle yapıyorsun bana ailemin yaptığından ben ve kardeşimi neden sorumlu tutuyorsun" dediğinde kahkaha attım " Ne mi yaptın bana ne yaptın ahahaha hatırlamıyorsun galiba ben sana hatırlatayım annen babamla yattıktan ve baban bunu öğrendikten sonra gelip annemi öldürdü sen bunu bildiğin halde benim yanımda olmadım hatırlasana Sarp seni kaç kere aradığımı hatırlasana senin baban benim annemi öldürmüştü ya ben buna rağmen hayatta tek sığınağım olduğunu düşündüğüm sevgilimi aradım defalarca aradım açmadın açmayı bırak bir süre sonra sana ulaşamadım bile ben hastane de günlerce yatarken annemin cenazesine bile gidemeyecek haldeyken sen neredeydin biz seninle sevgiliydik ya 15 yaşındaki bir genç kızın annesi öldükten sonra annesini öldüren kişi sevgilisinin babası olmasına rağmen sevgilisine sığınmak istemesinin ne demek olduğunu biliyor musun sen?" Dedim gözlerim dolmuştu hüzünlü gözlerle beni izliyordu derin bir nefes aldım ve devam ettim " Herkes gitmişti herkes tek kalmıştım ya tek babam annemi aldatmış annem ölmüştü hayatımda kimse kalmamıştı ama ben senin olduğuna inanmıştım sen yanımda olacaksın sanmıştım sana sığınmak istemiştim BENİ ARAMASI GEREKEN KİŞİ SENKEN BEN SENİ ARAMIŞTIM ama açmadın açmadın günlerce aradım her uyandığımda seni sordum ama açmadın işte o gün o zaman sen bende tamemiyle bittin sen ve ailen o zaman benim için ömür boyu edebi düşman oldunuz." Dedim. Yutkundu " Hataydı bende 17 yaşındaydım daha mantıklı düşünemiyordum olayları idrak etmeye çalıştım ne yapmam gerektiğini anlamaya çalıştım ailem izin vermedi senle artık konuşmama yapamazdım açamadım telefonları başta açacak yüzüm yoktu sonra telefon numaramı değiştirdiler bana tamamen ulaşmanı engellemek istediler elimde olan bir şey değildi daha reşit bile değildim yapamazdım bir şey." Dedi, güldüm "İstesen ulaşırdın bir şekilde bana Sarp sen istemedin çünkü işine gelmedi ama artık bunlar önemli değil benim için tamamiyle bittin benim için 15 yaşındaki ergen bir kızın aşık olduğunu düşünüp bir süre takıldığı birisin bu kadar artık benle konuşmaya çalışma yanıma gelme senli benli konuşma aramızda sadece iş ilişkisi var ve daha fazlası olamaz aramızdaki resmiyeti koruyup işimizi yapalım ve yollarımızı ayıralım" dedim yutkundu dudağının kenarını ısırdı "Yapamam senli benli olamam yapamam bunu Aden evet belki yanında olamadım ama aklım ve kalbim senleydi neden seninle iş yaptım sanıyorsun gerçekten iş veya şirket tanıtımı için mi değil DEĞİL İŞTE ALLAH KAHRETMESİNKİ DEĞİL KEŞKE ÖYLE OLSAYDI AMA DEĞİL Aden ben seni hâlâ sevi-" dediği anda sözünü kestim "Sakın o cümleyi tamamlama sakın ne kendini nede beni bu yükün altına sokma Sarp olmaz biz olamayız bizim aramızda iş ilişkisi dışında bir şey olamaz bitti biz ben 15 sen 17 yaşında iken kendi aramızda güzel bir ilişki yaşadık sonu kötü bitti ve o zaman bizim ilişkimiz bitti başlamaz bir daha. Bir daha sakın bana böyle bir konuşma yaptırma ve az önce söylediklerini söyleme o zaman ikimizinde altından kalkamayacağı bir yük olur omuzlarımızda." Dedim ve içeri girdim. Lavoboların olduğu kısma gittim gözümden iki damla yaş süzüldü elimin tersi ile yaşlarımı sildim hafifçe yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. Berkay'ın yanına geldiğimde etrafa göz gezdirdim ama Sarp yoktu. Berkaya döndüm "Artık gitsek mi" dedim, modülün düşük olduğunu fark edip kaşlarını çattı "Lütfen bir şey sorma hadi artık gidelim " dediğimde "Peki" dedi ve kolunu bana uzattı koluna girdiğimde oradan ayrıldık.

AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin