Bu bölümde biraz güçlü bir Aden görelim ve aynı zamanda güçlü arkadaşlık bağlanırını aynı zamanda biraz yan karakterlere önem verelim istedim. Keyifli okumalar.♡♡♡
☆
ADEN'NİN ANLATIMI İLE:"İşte buradayım ya Aden yeniden geldim yanına her özlediğinde çaresiz olduğunda geleceğim yanına merak etme" dedi ve yavaş yavaş kayboldu.
Gördüğüm halisülasyon üzerine hızla duştan çıktım. Ne oluyordu bana bornozumu giyindim ve aynaya baktım aynaya bakmam ile irkildim berbat gözüküyordum göz altlarım şişmiş rengim solmuştu kimdi bu aynadan bana bakan bir çift kahverengi göz. Gözlerimi aynadan çekip odaya geçtim vücudum titriyordu kendimi kötü hissediyordum. Bir anda aşağıdan bir ses geldi Aras''ın sesiydi bu "Aden, Aden" diye bağırıyordu. Hızla odadan çıktım evet Arasa ihtiyacım vardı beni kendime getirebilecek kişi Arastı. Hızla merdivenleri inip Aras'ın karşısında durdum beni görünce bağırmaya başladı asla tam olarak yüzüme bakmıyordu "Nasıl sigara içersin ya nasıl yaparsın bunu seni bu boktan vazgeçirinceye kadar canımız çıktı bizim sen nasıl tekrar başla-" derken bir anda gözleri beni buldu daha sonra boynumu ve duraksadı yutkundu " Ne oldu sana" diye sordu. Koştum ve direk boynuna sarıldım "Bir şey sorma yalnızca sarıl bana Aras" dediğimde ellerini belime sardı sıkı sıkı sarıldı bana "Hadi lütfen söyle güzelim kim yaptı bunu sana nasıl oldu?" Diye sordu yutkundum "Ben yaptım" dedim burnundan güldü "Doğruyu söyle bana Aden" dedi. Hafifçe geri çekildim "Doğruyu söylüyorum ben yaptım" dedim. Şaşkınlıkla bana baktı "Bir insan bunu kendine neden yapar Aden" dedi. "Asansöre bindim" dediğimde gözlerini yumdu ne olduğunu anlamıştı. Bana geri sarıldığında "Üzgünüm yanında olmalıydım bugün hiç yanına gelemedim çok üzgünüm" dedi. Ona daha sıkı sarılıp "Senin bir suçun yok ayrıca her daimde yanımda olamazsın seninde bir işin ailen var" dedim. "Ailem aynı zamanda sensin sen benim kardeşimsin kız kardeşimsin Tuğçeden farkın yok gözümde ailemsin benim" dedi. "Sende benim" dedim ona. Gecenin geri kalanında Arasla oturmuş bir şeyler atıştırmak ☰ skyarınki partinin detaylarını konuşmuştuk.
☆
24 HAZİRAN
Her zamanki gibi bir sabahtı yine şirkete gitmek için hazırlanıyordum bugün kot bir elbise giymek istemiştim.Saçlarımı açık bırakmayı seviyordum. Makyajımıda tamamlayıp evden çıktım.
Şirkete gelmiştim odamda oturmuş ayın dergisi için yapılan çizimleri inceliyordum odanın kapısının çalınması ile gel diye seslendim. Esra kapıyı açıp içeri girdi kızıl saçlarını omzundan arkaya doğru itekledi ve buz mavisi gözlerini gözlerimle buluşturdu. "Yapacağımız derginin tasarımı ve kapak kısmı için oluşturduğumuz bir iki tasarımı incelemeniz için getirdim" dedi ve elindeki dosyaları masama bıraktı bu sırada bir anda içeriye dalan Aras ile gözlerimiz onunla buluştu "Sürpriz sana pizza getirdim" diyerek içeri dalan Aras Esrayı içerde görmesi ile duraksadı büyük bir şok ile Esraya baktı yutkundu bakışlarını Esradan çekip benimle birleştirdi inanamıyormuş gibiydi başımı yana doğru yatırıp bakışlarımla ondan özür diler gibi baktım bu hareketim üzerine yine yutkundu "Ben daha sonra gelirim" diyerek tam odadan çıkıyordu ki onu durdurdum "Dur çıkma Esra çıkacak zaten sadece dosya getirmeye gelmişti gel otur" dediğimde sırtının üstünden bana baktı daha sonra masama doğru yürümeye başladı koltuğa oturup elindeki pizza paketinide masaya bıraktı Esrada bu sırada odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden
Teen Fictionİlk hikayem daha önce kafamda bir sürü kurgu oldu ama hiçbirini tam olarak yazamadım bunu yazıp atmak istedim umarım beğenirsiniz