Gözlerimi açtığımda ne olduğunu anlayamadım, ayıldıkça olanlar bir bir gözüme geldi. Çığlık attım, karanlık bir odanın içindeydim ve ikisi birden kapıyı açıp içeri geldi.
"Ne oluyor lan!?" dedi Mert bağırarak.Ben olanların etkisiyle bağırmaya devam ettim. "Yaklaşmayın bana! Siz manyaksınız!" dedim, beni sessizleştirmeye çalışıyorlardı ama onlar bana yaklaştıkça daha da bağırıyordum. En sonunda Mert'in sabrı taştı ve kapıdan çıktı. Geri geldiğinde elinde kalın bir odun vardı, kafama sert bir darbe aldım ve gözüm karardı**********
Gözlerimi açtım, hava aydınlanmıştı. Olanlar yine aklıma geldi ve tam kalkacakken beni bağladıklarını fark ettim.Başıma öyle bir darbe almıştımki hala acısını çekiyordum. Birden kapı açıldı ve içeriye elinde tepsiyle içeri girdi Kenan. "İyi misin?" dedi, ağzım bağlı olduğu için kafamı yukarı aşağı evet anlamında salladım. Biraz tereddüt etti ve kendinden emin olup konuşmaya başladı"Eylül bak ağzını açacağım, yemek yiyeceksin. Sorun çıkartmaya lüzum yok!" dedi. Korkuyla başıma tekrar evet dercesine salladım, yavaşça ağzımı açtı. Eline kaşığı aldı ve bana çorba içirmeye başladı. Çorba bittiğinde ağzımı geri kapatmadan önce "Bir ihtiyacın var mı?" diye sordu. "Hayır, o Mert denen şerefsizde gelmesin buraya! Hala sızlıyor kafam." dedim kaşlarımı çatarak.Ayağa kalktı elinde tepsiyle kapıyı sertçe kapatıp çıktı. Ne yapabilirim ki? diye düşünüyordum. İpin sıkılığını elimi sağa ve sola döndürerek kontrol ettim, çok hafif bağlamışlardı. Elimi ipin arasından çıkardım, ama bacaklarım öyle sıkı bağlanmıştı ki yürüyemeyecek gibi hissettim. Ayağımdakini de çözdükten sonra pencereye baktım. Pencerede demirlikler vardı, kapıyı yavaşça açtım ve sessiz adımlarla ilerledim.ışık yanan yerin birazcık gerisinde durdum, Mert ile Kenan bir konu konuşuyordu.
"Kızın kabul etmesi lazım bu işi. Müşteriler şimdiden konuyu duymaya başlamış ve bu kızı istiyorlar" dedi Mert
"Kızın üstüne çok gittin, kafasına odun ile vurmak ne ya!" dedi. Onu hala unutmamıştım, çok manyak vurmuştu. Bir an Mert şüphe edip kapıya geldi ve kapattı. Kapattığı gibi karşı tarafa geçtim ama yerdeki tahtalar gıcırtı yaptı. İkisinden biri yerinden kalktı,fısıltıyla anlayamadığım şekilde konuşuyorlardı. Beni fark ettiklerinde koşmaya başladım, ama ikiside benden hızlı koşuyordu. Kenan beni omuzlarımdan tuttu ve yere yapıştırdı, tekrar ayağa kalkmamı sağladı ve tokat attı. Eli çok sertti. "Sabrımı sınama benim Eylül!Anlayış gösterelim dedik hepten batırdın kes artık şunu!" dedi bağırarak. Yanağımdan bir damla süzüldüğünü hissettim, bu sefer ben ona tokat attım. Meet tam bana gelecektiki Kenan onu durdurdu. İkiside çok sinirlenmişti,direnecektim ve ben bir katil olmayacaktım.İlk hikayem olduğu için biraz heyecanlı geçiyor yazış şeklime aldırış etmeyin :)