İlk bölüm kısacıkti ondan ilk iki bölüm birlikte
~Felixten devamm~
Şu an sok içindeydim. Acaba beni hatırlar mıydı? Hatırlaması lazımdı. O sıra üzerimde şaşkınlıkla beni izleyen gözleri hissettim. Ona açıklamam lazımdı.
-Çocukluk arkadaşımı hatırlıyor musun? Sana bahsettiğim.
-Evet.
-İste bu o.
Lisa bana baktı bir de çocuğa baktı. Sonra bana baktı. Bu bakışı biliyordum. Ne olmuştu acaba.
Neyse zil çaldı Jisungun yanina gidecektim. Kapıda Tae belirdi. Tae içeri girdikten sonra iki kişi daha belirdi. Jisung onların yanına doğru gitti. Ve sınıftan ayrıldılar.
Lisa söze atıldı :
-Neredeydin sen !??-Burdayım işte.
-Felixin çocukluk arkadaşı varya
-Heh nolmus??
-İste su az önce bizim sınıftan çıkan çocuk.
-Oha ben şok. Bu arada o çocuk demişken. Bi tek ben mi hissettim?
Hemen söze girdim :
-Ne hissettin?
-Yani emin değilim ama.. bi ihtimal..şey yani
-Ne diyorsun Tae anlamıyorum!
Lisaya döndüm oda düşüncelere dalmıştı. Lisa konuşmaya başladı :
-Çocuk yarı kurt veya yarı vampir olabilir. Belki büyücü..Tam hissedemedim.
-Ee tamam ne var bunda sende kurtsun. Vampir arkadaşlarınız falan var.
Bu sefer Tae konuşmaya başladı:-Bak Felix bildiğin üzere biz insandisi varliklar ülkesinden geliyoruz. Buraya gelmek için belli testleri geçmen gerekiyor. Aynı zamanda buraya gelen her İDV(insan dışı varlik) vatandaşının temel bir görevi vardır. Buraya izinsiz gelen biri varsa onu bildirmek.
Bu sefer Lisa devam etti :
-Ve bu arkadaş nedense bana bi tuhaf geldi. Biz İDV vatandaşları karşınızdakinin ne olduğunu hemen anlarız. Belki melez olduğu için anlayamamisizdir.Bi süre durup düşündüm. Ama bana mantıksız gelmişti.
-Yanii
Lisa
-Genelde ülkeden kaçanlar koruma büyüsü yapar. Gerçi hafif bi büyü muhtemelen. Çünkü hiç bir şey hissetmedik değil. Birde çok tanıdık yüzüTae
-Yanlarına gidip sorarız.
He aklima gelmişken bi ara Minhoya uğrayayım ben bayadır gitmiyorum.Lisa başıyla onayladı. Minho vampirdi. Ve krallık için çalışıyordu. Bazen buraya Lisa ve Tae için geliyordu. Bende tanıyordum.
İnsanları genel olarak sevmesede beni seviyordu. Bende onu seviyordum. Anlamadığım bir biçimde bana yakın hissediyordum onu.
~Hyunjin anlatımıyla~
Öğlen arası olmuştu. Çok sıkıcıydı cidden. Vampir güçlerimi kulanamamak can sıkıcıydı.
Jennie
-Hyun ne düşünüyorsun??Hyunjin
-Bu lanet yere neden geldiğimizi?Jennie
-Hatırlatayım baban çekilmez bir kral ya. Ayrıca tahta geçmen için evlenme şartını koydu. Ve-Hyuniin
-Tamam sus kurbanın olayım. Birde başıma evlilik işini açtılar. Sen evlensene benimle he bak vallahi sözleşmeden ibaret olur.Jennie
-Ayy sapıtmaya başladı gene. Hani ben senden hoşlanmıyorum. Ayrıca sözleşmeden ibaret olamayacağını sende biliyorsun. Ve ben de varmışım ya aaa!Ve babana sen demedin mi annemin hatrina insan bulacagim diye!! Jisung nerde kaldı bu arada!!
Jisung
-Geldim de bu yine mi başladı?Jennie
-Deme cidden birini bulmalıyız ki surdan ayrılıp eve gidelim. Gerçi her türlü en az 1 ay duracağız ama..Bunlar konuşulurken bir şey hissettim bir kurt.
Hyunjin
-Jen hissediyor musun??Jennie
-Evet. Kadın bu. Evet kadın.
Kafamı kafeteryanin kapısına çevirince gördüm. Bir Kurtkadin ve yanında iki kişi daha vardı.Jennie
-Yanındaki oğlandada bir şey var. O da mı kurt?O sırada çilli cocukla göz goze geldik.
Hyunjin
-Galiba öyle, yüzleri de tanıdık. Diğerinde ne var??Jennie
-Bir şey hissedemedim.Jisung
-Bir dakika o Lee Felix mii??!!Bolum sonuu
Evet her şeyi birbirine kattık. Harikaaa!!
Evet kralin oglu, tahtin varisi :
vampire HyunjimizKurtkadin(veya askkadin) Lalalalisa
Yarı cadı yarı kurtkadin Jennn (dikkat edin yer sizi)(buda varis (spoi))
Buda canımız balimiz başımızın tacıI sincaep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VampireSS ^HyunLix^
RandomARA VERİLDİ Angst değildir!!! ■□■□ Hyunjin babası yüzünden insan dünyasına eş bulmaya gelir. Ama aşık olduğu kişinin geçmişiyle bir bağı olduğunu kim bilebilirki? Vampirler kurtaramlar cadılar büyücüler ne ararsanız varr Düz yazı ~ Texting Başlıca...