klara'ya benziyordu

25 3 21
                                    

Yazarın öldu(riyal)
Ve eğer mlssx_sty biraz daha yorum yaparsa benim taslaklar puf olacak
(Zorla yaptırma gibi algılamayın sadece hoşuma gidiyor ve atmak istoyorim)

ismi (kim yönetiyor) / varisi

Tengra (vampirler) / Hyunjin
Lexna (büyücüler) / Rose, Jisung
Nooms (Kurtlar) / Chan, Tae
Viota (cadılar) / Jennie

(Jennie ve Tae, Chan kuzenler ama tae kraliyette takilmadigi icin o varisleri veya kuzeni falan bilmio, çok sorgulamayın. )

~Hyunjinden~

Mezuniyet bitmişti ve ekiple İDV'ye gelmişlerdi. Tabi sonrasında herkes dağilmişti.
Jisung ve Felix, Ĵisungun sarayına gitmişlerdi çünkü Jisungun balo için özel konuğu idi Felix.

Ben ve Minho'da bizim saraya gidiyorduk because Minhoda benim konuğumdu.
Aslında böyle şeylere arada katılırım ama bu yıl herkes gelecekmiş. Çünkü Lexna varisi yani Jisungun ablasi neredeyse bir yıl sonra tahta geçecek.

Ayrıca Chan yani nooms varisinin kardeside gelecekmiş. O çocuğuda gören cennetlik ha hiç görmedim ben. Lisa, Tae ve Kook'unda işleri varmış.(Allah Allah ne isi acaba)

Minho ile birlikte saraya gidiyorduk. Yaklaşık on dakika sonra ise benim odamdaydik babam Minhoyu tanıyordu. Minhoyla birlikte büyümüştük sarayda yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.
Bir süre sonra babam içeri girdi.

Hwang
-Maskeleri ve kıyafetlerinin hazirlattim. Balo yarın saat 18.00 da başlıyor biz 17.00 da orada olacağız ona göre hazırlanın.

Hyunjin
-Tamam.
Sonra odadan çıktı pic kuruntusu. Bizde Minhoyla biraz daha sohbet ettik.

Minho
-Instaya gönderi aticam buraya gel.

Hyunjin
-Ya bi git

Minho
-Mızmızlanma peçeteyi yersin!!

Hyunjin
-Zorba oldu başımıza

Vee cikit cikit (foto çekme sesi). Sonra instaya girdim.

leeminn

Bi foto çekek dedik amma uzattı @Hyunn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bi foto çekek dedik amma uzattı @Hyunn

Yorumlar

Hanji: Hyunjin çekil manzarayı bozuyon
↪️ Hyunn: ya bi sg

Lalalisa: kiss me ler kime acaba??(uzak dur lan Felixten)
↪️ Hyunn: ebene kiss me ler ve yemedik kardeşş

roseyy: Lan @Hyunn balo için mi geldin??
↪️ Hyunn: yess (seninki ile tanışcaz)

VampireSS ^HyunLix^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin