Selammm
Bu bölüm bi tik sıkıcı ondan bi tanr daha aticsmmmm bayramınız mübarek olsun mck
Bilgilendirme : Ölen kralın ismi Tom. Ve Hwang o ölünce kral oldu.
~yazardan~
Hyunjin yaşadığı olayları kestirmeye çalışıyordu. Felixin annesi, kendi babasının ilk aşkı miydi? Tom'un kaybolan çocuğu Felix miydi? Felix ve Minho kardeş miydi? Kafasında bir sürü soru vardı Hyunjinin.
Hemen Jen'e gitmeliydi. Ve gittide. Kapıyı çalacak idi ama saat geç olmuştu. Ondan otur jen'i arayıp kapiyi açmasını söyledi.-Gecenin bi vakti ne halt yiyorsun!!
-Off bir sürü olay oldu.
-Eh bi zahmet olsun uyuyacaktım.
-Puff içeri al beni hadi anlatacak şeylerim varr.
-Gel.
İçeri girdiler. Jenin odasına geçtiler.
-Anlat bakalım bu kadar önemli olan şey neymiş?
Hyunjin olanları anlatmaya başladı. Jennie her seferinde daha da şaşırıyordu.
-Oha babana bak!!
-Aman şerefsiz işte. Bosver onu Felix ve Minho kardeş mi? Ayrıca madem olanların babası Tom o zaman neden tahta gelmiyorlar?
-Haberleri yok muhtemelen. Ayrıca babalarının ölmesiyle senin babanın bi parmağı var muhtemelen.
-Katılıyorum ve bizim sorularımıza cevapları çalışma odasına bulacagimiza inanıyorum.
Jennie başıyla onayladı. Hyunjin o gece orda kaldı. Ikiside olan duruma adapte olmaya çalıştılar. Geçmiş yavaş yavaş gün yüzüne çıkıyor idi. Acaba Hwangin pisliklerde ortaya çıkacak mıydı?
{Birazda Felix}
Felix o gece çok tuhaf hissediyordu. Daha önce böyle şeyler hissetmemişti. Çok huzurlu hissediyordu. Gece yatağına yattı ve uzun uzun bunları düşündü. Sonrasında kendini uykunun kollarına bıraktı.
Sabah olmuştu ve Minho yemek hazırlıyordu. Kapı çalmasıyla Minho kapıya doğru yöneldi. Kapıyı açınca anlık şok geçirdi ama adı üstünde anlık. Kook gelmişti.
-Sanada merhaba sanada!!
-Yok lan bi şaşırdım gel gel özlemişim seni.
Jungkook ve Minho sarıldıktan sonra mutfağa adımladılar. Bayadır görüşmemişler idi. Onlar konuşurken odaya Felixin girmesiyle kısa süreli kıyamet koptu. Çığlık atmıştı Felix gördüğü manzara karşısında.
Bu Jungkook idi. Çocukluk arkadaşı sanki zaman onları tekrar bir araya getirmişti.
İçeri Jisung girmesiyle ikinci bir çığlık daha koptu. Üç arkadaş yıllar sonra tekrar bir araya gelmişlerdi. Olanları Minhoya anlattıktan sonra ikindiye kadar birlikte vakit geçirdiler. Hem eskiyi konuşup duygulaniyorlar hemde birlikte oldukları için seviniyorlar idi.Minho
-Şaka gibi bilseydim sizi daha önce tanistirirdim.Kook
-Geç olsun güç olmasın. Ee o zaman harika sorular sorayım size.Felix
-Yolla gelsinn.Kook
-Aşk hayatınızdaki gelişmeler.Bu söz ile Minho ve Jisung sessizleşti. Jungkook anlamıştı sadece o değil herkes anlamıştı ama bu iki zeki people ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VampireSS ^HyunLix^
RandomARA VERİLDİ Angst değildir!!! ■□■□ Hyunjin babası yüzünden insan dünyasına eş bulmaya gelir. Ama aşık olduğu kişinin geçmişiyle bir bağı olduğunu kim bilebilirki? Vampirler kurtaramlar cadılar büyücüler ne ararsanız varr Düz yazı ~ Texting Başlıca...