Uyarı: bunlar birbirini nası tanımıyorlar bilmiyorum bazı olaylar sonra gelişti çok takılmayın.
Nabiyonuz galiba can sıkıntısından tüm taslakları atacağım aaaa
Evet bir bilgilendirme daha
Kraliyet(kim yönetiyor)/kral,kraliçe
Tengra(vampir)/Hwang,Patrica
Lexna(Büyücü)/Louis,Sophia
Nooms(Kurtlar)/Amy,Arthur
Viota(Cadılar)/Alice,Rosella♠︎♤♠︎♤
Büyük salonda neredeyse herkes toplanmıştı. Bu salon dört krallığın ortasındaki bir saraydı ve burada yılda bir kez balo yapılırdı.
Minho'nun Klara ve Tom'un çocuğu olduğunu tüm kral ve kraliçeleri biliyordu. Lakin varisler ve halkın bundan haberi yoktu.
Louis'in kafası çok karışıktı. Tom'un iki oğluda yaşıyordu.
Ama birisi sarayda büyümüş ve vampir olduğundan haberi varken diğeri insan dünyasında idi.
Louis bunu sonra araştıracak ama şu an baloya gitmeleri lazımdı.<BALO>
Hyunjin ve Minho kraliyet arabasına binmişler ve Hwangi bekliyorlardı.
Minho'yu krallar ve kraliçeler tanıyordu yani onun Tom ve Klara'nin çocuğu olduğunu biliyorlardı. Ama seslerini çıkarmıyorlar idi. Bunun nedeni ise Hwangin sahte vasiyet yazdırması idi.
Gercek vasiyeti bulamamisti. Hoş bulsada onu yakardı.Hyunjin
-Ben hala inanamıyorum. Bizim Chan'in brotheri Tae imiş.Minho
-Walla benim haberim vardı da siz biliyorsunuz diye. Gerçi Jennie'nin bile haberi yokmuş.Hyunjin
-Onun neyden haberi var ki zatenDerken (Allah'ın cezası baş
belasi) Hwang geldi...Hwang
-Hazır mısınız??Yok değiliz ondan burada oturuyoruz diye geçirdi içinden Hyunjin.
Minho
-Evet Hwang amcaHwang
-Amca deme ama yaşlı hissediyorum.Minho gülümsedi ve araba hareket etmeye başladı.
Sonunda vardılar. Önce Hwang indi ardından Hyunjin ve Minho. Patrica baloya katilmamisti hastalığını bahane ederek. Etraflarında gazeteciler vardı. Herkes bi taraftan soru soruyor bir taraftan fotoğraf çekmeye çalışıyordu.
Gazeteci 1
- Efendim oğlunuzu insan dünyasına yollama sebebiniz eş bulması mıGazeteci 2
- Efendim oğlunuz ne zaman tahta geçecek?Gazeteci 3
- Sevgili varis yanınızdaki sevgiliniz mi?Hyunjin ve Minho birbirlerine ne sallıyor bunlar der gibi baktılar. Çok geçmeden salona girmişlerdi. Saray dört krallığın tam ortasında idi ve her yıl balodan önce temizlenirdi. Kendi yerlerine oturdular ve beklemeye başladılar.
Hyunjin
-Ben lavaboya gidiyorum.Minho başıyla onayladı. Hyunjin lavaboya gittiğinde Jisung ve Chan'ı gördü.
Hyunjin
-Ooo beyler napiyonuz?? Chan tahta geçiyormuşsun.Chan
- Evet yaş durdurma büyüsü yapacaklar seneye, ondan sonra geçeceğim. Ayrıca Rose'da seneye geçecekmiş hm Jis??~Normalde yaş durdurma büyüsü yapmak yasaktı lakin kraliyet aile üyeleri için geçerli değildi bu kural~
Jisung
- Evet ya oda seneye geçecek. Sevgiliside var oh ne güzel.
Bunu söylerken yüzü düşmüştü sincap çocuğun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VampireSS ^HyunLix^
DiversosARA VERİLDİ Angst değildir!!! ■□■□ Hyunjin babası yüzünden insan dünyasına eş bulmaya gelir. Ama aşık olduğu kişinin geçmişiyle bir bağı olduğunu kim bilebilirki? Vampirler kurtaramlar cadılar büyücüler ne ararsanız varr Düz yazı ~ Texting Başlıca...