TAEHYUNG
Gözlerimi kırpıştırarak uyandım. Jungkook daha uyanmamıştı. Öpücükler bırakıp tuvalete gittim ve altımdaki sızıyı hallettim
Tekrar odaya girdiğimde bebeğim hala uyuyordu. Yanına gidip öpücükler bıraktım dudaklarına. Gözlerini kırpıştırarak açtı. Gülümseyip sıcak nefeslerini dudaklarıma verdi
"Günaydın"
"Günaydın güzelim hadi kahvaltı yapalım"
"Taehyung İşe gitmem gerekiyor ama hiç gidesim yok"
"Olmaz işe gitmelisin"
"Yaa of yanında kalsam olmaz mı?"
"Olmaz güzelim işe gitmelisin. Kalk hadi. Ben kahvaltı hazırlamak için mutfağa gidiyorum"
Dedim ve bir öpücük bıraktı dudağıma. Aşağıya inip yumurtaları çıkarttım
Kahvaltımızı yapıp masayı da toparkadıktan sonra Jungkook işe gitmek için hazırlanıyordu. Kızgınlıklarımda işe gitmezdim. Gitmemem de gerekiyordu
"Taehyung ben çıkıyorum. Birşey olur yada birşey istersen yaz veya ara. Görüşürüz"
"Görüşürüz bitanem"
"Ve şey..."
Dedi ve cebinden çıkarttığı saten kumaştan siyah mendili verdi bana.
"Bunu bana çok sevdiğim biri vermişti. Yanımdan hiç ayırmaksızın her gece bu mendil yastığımın altında yada yorganın içinde herhangi biryerde olur Ben yokken koklarsın. Zaten çok geç çıkmıyorum işten"
"Teşekkür ederim sevgilim"
Dudağına öpücük kondurup arkasından kapıyı yavaşça kapattım. Ben bütün gün Jungkook'suz nasıl dayanacaktım ki? Elime verdiği mendili kokladım huzurluca. Feromon kokusu burnuma dağılırken ne zaman gittiğimi anlamadığım yatağıma attım kendimi. Cebimdeki telefon titrediğinde alıp telefonu açtım. Omega olan Jin babam arıyordu.
"Alo Taehyung nasılsın? Kurdun seni zorluyor mu? "
"Hayır. Bir güzellik sayesinde kurdum zorlamıyor beni"
"Güzellik? Yeontan mı?"
"Yeontan veterinerde? Ve o bir hayvan? Şaka mı yapıyorsun?"
"Sejeong mu? Yoksa Yoojung mu?"
"Hayır Sejeong mühürlü? Yoojung'da sınavlarına çalışıyor ama feromonu beni rahatlatır mı sence? Onlar benim öz kardeşim ve ablam. Biraz mantıklı olsana"
"Kim o zaman Tae! Sen Vita'nı bulamadan ne hakla bir omega ile ilgilenirsin! Yada alfa! Seni geberteceğim! Sen uzun süredir terlik yemiyorsun!"
"Baba ben Vita'mı buldum"
"Sus senin konuşmaya hakkın y- Ne! Alfaaaa! Taehyung Vita'sını bulmuş!"
"Evet Vita'mla neredeyse 2 ay önce tanıştım"
"Sen terlik yemiyorsun uzun süredir! Ne hakla bana söylemezsin! Bugün sizi görmeye geleceğiz! Ablan ve kız kardeşini de alıp geleceğim!"
"Baba yırtmasana kendini. Hem ben neden size katlanmak zorundayım"
"Pardon?! Ben seni 7 ay boşuna mı karnımda taşıdım orospu çocuğu! Dur bi dakika. Orospu ben oluyorum o zaman?"
"Baba sen kapat ve gelmeyin bugün. Hem kızgınlıktayım ben nereye geliyorsunuz? Vita'm da işte? Size haber veririm gelin diye?"
"Tamam yavrum, tamam oğluşum ağzına terlik sokmadan kapatayım ben yanlız ikinci günden çocuğu sikip korkutma sıçarım ağzına"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝑦 𝑃𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝐷𝑒𝑙𝑡𝑎 | 𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬
FanfictionDelta Kim Taehyung uzun süreli bir bekleyişten sonra Vita'sını bulmuştu... SemeTae💗 UkeKook💗