JUNGKOOK
Gözlerimi güçlükle açtığımda hala çıplak bir şekilde Taehyung'un kucağına olduğumu anladım. O da çıplaktı. Yeşil harelerim gözleri ile buluştuğunda kahverengi hareleri morlar ile değişti.
"Uyandın mı güzelim? Hm? Vita'm?"
Gözlerini yumup burnunu burnuma sürterek geri çekildi.
"Evet uyandım Delta'm. Ama ne zaman uyuya kaldım hiçbir fikrim yok?"
"Bir saat önce dalmaya başladın. Sonra anladım ki uyuyacaksın. Dokunmadım bende uyu diye"
Utanarak dudaklarına yaklaşıp bir öpücük bıraktım usulca. Gülümsemesi o kadar güzeldi ki içimi ısıtıyordu. Banyo yapmamız gerekiyordu
"Banyo yapalım mı?"
"Tamam güzelim. Sonra yemek yeriz olur mu bebeğim?"
"Olur Taehyungie"
"Taehyungie mi?"
"Evet. Çok tatlı oldu bence"
"Sence tatlı olduysa tamamdır o zaman"
Kıkırdayarak yataktan kalktığımızda beni kucağından indirmeden, hiç te zorlanmadan banyoya yürüdü. Duşakabin'e girdiğimizde beni nazikçe kucağından indirdiğinde hafif tökezledim. Kalçamda hissettiğim hafif ağrı beni birazcık korkutmuyor değildi. Belimden yakaladığı gibi dengede durmamı sağladı.
İkimiz birbirimizi yıkadıktan sonra bornozlarla odaya girdik. Malum beni evime göndermediği için burada kıyafetim yoktu. Bam'a buraya geldiğimden beri annemler bakıyordu Taehyung gitmemi istemediği için. Bende ayrılmak istemiyordum. Artık mühürlendiğimiz için ikimizde acı çekecektik çünkü. Bana kıyafet verdiğinde hızlıca giyinerek salona gidip Yeontan'ı kucağıma aldım. Umarım sesleri duymamıştır...
Taehyung arkamdan gelip sessizce beni kucağına aldığında irkilerek Yeontan'ı sıkıca tuttum düşmesin diye. Gülerek söylendim
"Neden öyle sessizce geliyorsun çok korktum!"
"Ben bebeğimi mi korkuttum şimdi?"
"Evet. Ya Tan düşseydi!"
"Düşürmeyeceğini biliyorum güzelim"
Utanarak gözlerimi kucağımdaki Yeontan'a çevirip sevdim başını. Taehyung utandığımı anlayarak saçıma bir öpücük kondurup benimle birlikte oturdu koltuğa. Bacak arasına oturup sırtımı göğsüne yasladım. Başımı omzu desteklerken kollarını belime sararak saçlarıma öpücükler konduruyordu. Tan kucağımda uslu uslu oturuyordu.
"Seni çok sevdi Jungkook. Normalde kimseye yaklaşmaz Tan"
"Öyle mi? Aslında çok uyumlu bir hayvan"
"Eskiden sadece bana öyleydi. Mesela Babam, Acayip korkuyor ondan. Ben olsam bende korkarım yani ama yinede herkese yaklaşmaz. Gerçi ilk kez sana yaklaştı. Belkide seni sevdiğim ve sana ilgili davrandığım için kıskanıp seni elde etmeye çalışıyordur"
Kahkaha patlattım. Gerçekten kıskanmış mıydı?
"Kıskanmaz bence ya"
"Bilmiyorum artık? Kıskanır bence? Ben olsam bende kıskanırdım"
"Cidden kıskanır mıydın? Bir hayvan olsan bile?"
"Beni bir hayvana mı benzettin?"
Yeontan'ı aniden kucağımdan indirip beni çevik bir hareketle yere yatırıp altına aldığı gibi gıdıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝑦 𝑃𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝐷𝑒𝑙𝑡𝑎 | 𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬
FanfictionDelta Kim Taehyung uzun süreli bir bekleyişten sonra Vita'sını bulmuştu... SemeTae💗 UkeKook💗