9⚣

42 4 0
                                    

JUNGKOOK

Kızgınlığımın 4. Günüydü ve Taehyung bu akşam eve gelemeden ekip yemeğine gidecekti. Evde kendi kendime çıldırıyordum. Kendi evimdeydim. Alevlenen vücudum ve kurdum her saat kendimi parmaklamamı sağlıyordu. Bugün defalarca boşaldım. Ama Delta'mı istiyordum. Deliğim akıp duruyordu

Yatağımda bilmem kaçıncı boşalmamı yaşayarak parmaklarımı deliğimden çektim. Sırılsıklam olmuş parmaklarımla yastığıma sarılarak üstümdeki Delta'mın tişörtünü kokluyordum. Buram buram Delta kokan tişörtü koklayarak yastığımı kasıklarıma bastırdım. Taehyung beni her saat başı arasada sesini duymak bile yetmiyordu artık. Deliriyordum. Onu içimde hissetmek ve saatlerce altında kıvranmak istiyordum. Eve gelemediği ve benimle ilgilenemediği için Delta'm da çok üzülmüştü.

Çalan telefonumu hıçkırıklarım ve gözyaşlarım eşliğinde yatağın kenarından aldım. Delta'm arıyordu

"Güzelim. Vita'm. Nasıl hissediyorsun bebeğim?"

"D-Deltam dayanamıyorum. Hck!"

"Lütfen ağlama bebeğim. Keşke yanında olabilseydim güzelim. Berbat hissettiğini biliyorum. Şuan yanında olup acını, kaşıntını almak o kadar çok istiyorum ki. Ama elimden hiçbirşey gelmiyor arayıp mesaj atmaktan başka"

"T-taehyung ne zaman g-gelirsin"

"Güzelim ben en geç saat 9'da gelebilirim. Sikeyim senin kızgınlığına denk gelmek zorunda mıydı ya! Aptal gereksiz bir ekip yemeğine gitmek zorunda olmak kadar sikik birşey yok. Hemde evde sen acı çekerken"

"Ü-üzgünüm. Özür dilerim"

"Saçmalama Jungkook. Bunun için özür dileyemezsin"

"A-ama-"

"Şşh daha fazla üzgünüm yada özür dilerim kelimelerini duymak istemiyorum. Sen kızgınlığa bu tarihte girdiğin için özür diliyorsun gerçekten"

"C-canım çok acıyor. Hck! Taehyung daha hızlı gelemez misin? S-saat daha 4. Hck!"

"Söz veriyorum daha hızlı geleceğim güzelim. Yemekten sonra birde bara gidecekmişler. Peh!"

"S-sen?"

"Bebeğim tabiki gitmeyeceğim. Ve içip eve gelemem. Böyle birşeyi sana yapamam"

"T-tamam. Teşekkür ed-"

"Jungkook gerçekten kızıyorum. Bana teşekkür etme"

"K-kızma bana D-deltaam. Hck!"

"Tamam tamam kızmıyorum güzelim. Keşke yanında olup yanaklarından ısırabilsem seni"

"K-keşke şimdi gelebilsen"

"Keşke Vita'm. İstemesemde kapatmam gerekiyor bebeğim. Seni tekrar arayacağım"

"Biliyorum. K-kendine dikkat et"

"Sende güzelim. Kendini yorma. Öpüyorum yanaklarından"

"T-tamam bende"

Telefonun kapanma sesi kulaklarıma dolarken hıçkırarak telefonu yatağa bıraktım. Saatleri siktir ettim dakikalar bile geçmiyor! Bir dakika 1 saat gibi geçiyor çıldırmak istiyorum! Uyusam 5 dakika sonra uyanıyorum. Saate bakıyorum 5 dakika geçmiş. Sadece 5 dakika!

...

Taehyung'un aramasından yaklaşık 3 saat geçmişti. Hala kasıklarım alev alev yanıyordu. Mühürlendiğimizden kızgınlıklarımız daha da ağırlaşmıştı ve ben asla ayrı kalamıyordum. Kurdum beynime saçma sapan şeyler söyleyerek çıldırtıyordu beni. Durup dururken boş yere ağlayıp gözlerimi kızartıyordum. Artık şirkete gitmek yerine evden çalışmaya başlamıştım. Yani annemin isteğiyle. Bak yine gözyaşlarım akıyor!

𝑀𝑦 𝑃𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝐷𝑒𝑙𝑡𝑎 | 𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin