⁰²

2 1 1
                                    

"Kız uyansana artık!"

Başıma deccal gibi dikilmiş teyzemi görünce yerimden sıçradım.

"Ya teyze, böyle insan mı uyandırılır!"

"Ayol uyanmıyosun ki sende. Hadi kalk, üst kata misafirliğe gidicez."

"Tamam ama hazırlanmam lazım benim."

"Tamam tamam hızlı ol ama." dedi ve odadan çıktı teyzem. Hızla yataktan kalktım ve dolabıma yöneldim. Kahverengi tişörtü ve gri pantolonu alıp hemen üstüme geçirdim. Saçımı tarayıp hafif bir makyaj yaptım. Telefonuda cebime atıp hemen salona gittim.

"Ben hazırım."

~☆~

Üst kata çıkmamızın üstünden 10 veya 15 dakika geçmişti ve ben şimdiden sıkıldım. Hani yemek yicektik, bunlar konuşuyo ama!

Sürekli ofladığımı gören kadın kızına döndü ve "Kızım hadi arkadaşınla odana gidin. Pek sarmadı burası sizi." dedi. Ayyyy melek bu kadın yaaa. Kız -adını bilmiyorum- koridora doğru ilerlemeye başladı, bende peşinden gittim. Odaya girdiğimizde gözüme çarpan ilk şey duvardaki tuvaller oldu.

"Bu tuvalleri sen mi çizdin?"

"Evet."

"Bu arada ben Adel."

"Ben Asya."

"Memnun oldum."

"Bende."

Asya'nın odasındaki koltuğa oturduk ve muhabbet etmeye başladık ardından bize çağırdılar ve beraber yemek yedik. Biraz daha muhabbet ettikten sora eve geri döndük. Odama geçtim ve telefona bakmaya başladım. Ardından Ege'nin instagramına bakmaya başladım. Biraz stalk yapalım yani değil mi? Yeni postlarına bakarken bir şey fark ettim. Bu çocuk neden arkasından konuştuğu kızla post atıyo ki? Ne alaka bunlar? Bana yazmama sebebi de bu mu? Şaka gibi! Hemen bizim kızlarla olan gruba girdim.

💫slay hocam💫

Grubun adını 'kahve içtiklerimiz kahpe çıktı' olarak değiştirdiniz.

Adel:
ARKADASLAR
CABUK BAKIN
EGENIN POSTUNU GORDUNUZ MU
AGLIYORUM BEN BB

Rüya:
Noldu ayol

Ada:
Şimdi baktımda
Harbi kriz geçirdim
Bu nee

Rüya:
LAN OHA MK
SAKA MI BU

Adel:
Acaba bana yazmama sebebi de bu mu

Ada:
Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk

Adel:
inan bilmiyorum
Bu çocuk bizim o kızla aramızda neler oldu biliyo
Hatta o kızın arkasından neler neler dedi
Şaka mı ya

Rüya:
Yok ben bu cocu dovucem
Serefsize bak ya

Adel:
Yok ben yazıcam bu çocuğa
Yoksa katil olucam

Ege & Adel

Adel:
Umarım bir açıklaman vardır?


__________

Normalde  bu bölüm böyle değildi ama bölüm silinmiş o yüzden böyle bir bölüm yazdım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alt KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin