"Acilen ameliyat edilmesi gerek."demişti ChaeMin.
"Tamam ne gerekiyorsa yapın."demişti Jungkook.
"Ben yapamam."demişti ChaeMin soğukkanlılığını koruyarak.
"Ne demek sen yapmazsın?!"diyerek bağırmıştı Jungkook karşısındaki iri bedeni sarsarak.
"Beyin cerrahının yapması gerek ben yapamam.
Hastanemizdeki tek başarılı beyin cerrahı yurtdışına çıktı.
Onu bekleyemeyiz.Bu gün olması gerek ameliyatı.
Beyinin sağ lobu fazlasıyla darbe almış.
Ameliyat bile riskli."demişti ChaeMin ciddiyetle."Peki ne yapmayı düşünüyorsunuz?"demişti MinSun sesinin çıkmasını zorlayarak.
"Başhekimle konuşmama izin verin."demişti ChaeMin yanlarından ayrılarak.
Jungkook gözünden süzülen yaşlarla duvarın kenarına çökmüştü.
MinSun duvarın kenarına çökmüş bedenin yanına gidip omuzlarından tutmuştu.
"Jungkook kendine gel o iyi olacak.
Bak ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar.Dik durmalısın.
Namjoon burada olsaydı bu hâlde olmanı istemezdi."demişti MinSun gözlerinden firar eden yaşlarla."Benim ondan başka kimsem yok MinSun.
Onunda benden başka kimsesi yok.
Biz beraber büyüdük.
Abim gibi o benim MinSun.Onu da kaybedersem kimim kalır benim?"diyerek karşısındaki bedene sarılmıştı Jungkook çaresizlikle.
Beline sarılan ellerle kalp ritminin artması bir olmuştu genç kızın.
"Hiçbir şey olmayacak Jungkook.
O sapasağlam karşına çıkacak."demişti Jungkook'a sarılarak MinSun,
onları koridorun ucundan izleyen bedeni fark etmeden..
"Sana ihtiyacımız var."demişti karşısındaki bedene bakarak gözlüklü, ihtiyar adam.
"Birisi var bu akşama ameliyat olması gerek.
Çevre kasabalarda ameliyatı yapabilecek beyin cerrahları yok.Hastanın hayatı sana bağlı."demişti ihtiyar gözlüklü adam.
"Bunun karşılığında ne alacağım?"demişti karşısındaki ihtiyar, gözlüklü adama bakarak.
"Seni eskisi gibi ameliyatlara sokacağım daha ne istiyorsun?
Üstelik oğlun bu ameliyatı yapmana karşıyken Du-Ho."demişti ihtiyar, gözlüklü adam.
"Hasta kim?
Tanıyor muyum?"demişti Du-Ho karşısındaki başhekime bakarak."Kim Namjoon.
Bir polis memuru."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanted|JJK
Mystery / Thriller"Sen yaptın."demişti eşine bakarak. Hızla Kim Dae, evli çiftin yanına adımlamıştı. "Ne dediniz?"demişti Kim Dae kadına bakarak. Du-Ho ise karısının ne yaptığına anlam vermeye çalışarak bakmıştı karısına. "Sen katilsin."~Wanted