"Hyun-Woo'nun bir tane daha ortağı varsa o gece neden sadece beni Hyun-Woo öldürmek istedi?"demişti Namjoon.
"Planlı bir şey miydi yani?"demişti MinSun merakla.
"Ortağı varsa neden ona söylemeden beni öldürmeye kalkıştı?"demişti Namjoon.
"O zaman bu ya Hyun-Woo'nun ortağı yok ya da Hyun-Woo'nun bu cinayetlerde sadece bir kukla olarak kullanıldığı anlamına geliyor."demişti MinSun.
"Aynen öyle."diyerek koltuğuna yaslanmıştı Namjoon.
"Şimdi ne yapacağız?
Yani Hyun-Woo öldürüldü, Du-Ho konuşmuyor."demişti Jungkook."Bu onu bulamayacağımız anlamına gelmiyor."demişti MinSun.
"Başım ağrıyor."demişti Namjoon çekmecesindeki ağrı kesicisine uzanarak.
"İyi misin?"demişti MinSun.
"Bilmiyorum bu aralar kendimi halsiz hissediyorum."demişti Namjoon.
."Sen benim yerime bakar mısın ben bir lavaboya gidip geleceğim?"demişti Minho karşısındaki gardiyana bakarak.
"Tamam ben bakarım sen rahat ol."demişti gardiyan avluya ilerleyerek.
Minho hızla lavaboya girmişti peşinden giren adamdan habersiz.
Ellerini yıkarken aynada gördüğü yansımayla bir anlığına irkilmişti.
"Babanda aynı senin gibiydi Minho."demişti Du-Ho elleri cebinde bir şekilde.
Duyduğu cümleyle kalbi hızla atan gardiyan sinirle karşısında duran uzun adama bakmıştı.
"Demek öğrendin."demişti Minho acı gülümsemeyle.
"Öğrenmedim. En başından beri biliyorum gardiyan. Bu yüzden bana olan kinin, nefretin."demişti Du-Ho.
"Sen kendini düşünen bencil, acımasız, katilin tekisin.
Bunca zamandır da benden bunu bildiğini sakladın.
Benden babamı almamış gibi davrandın."demişti Minho bir adım atarak karşısındaki adama.
"'Bazı sırlar vardır, yalnız dostlara anlatılacak.
Bazı sırlar vardır, dostlara bile anlatılmayacak.
Bazı sırlar vardır, kendimize bile açıklanmayacak.'
der Nietzsche.Babanın da en sevdiği kitaptan alıntıdır.
Baban bana fazlasıyla güvendi Minho.
Baban kendisinden de fazla bir şekilde bana güvendi.
Olması gerekenden fazla.Bunun cezasını çekmeye mahkumdu.
Senin gibi ilk önce bana güvendi.
Sonra dostu bildi.
Sonra da senin gibi korku sardı bedenini.Bana olan güveninden bile korktu JiBin."demişti Du-Ho Minho'ya adım atarak.
Duyduğu adla gardiyan karşısındaki bedenin boğazına yapışmıştı duvara iterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanted|JJK
Mystery / Thriller"Sen yaptın."demişti eşine bakarak. Hızla Kim Dae, evli çiftin yanına adımlamıştı. "Ne dediniz?"demişti Kim Dae kadına bakarak. Du-Ho ise karısının ne yaptığına anlam vermeye çalışarak bakmıştı karısına. "Sen katilsin."~Wanted