Şimdi bu çocuk cidden çok saf.Aşk geçerken insanı kör edebiliyormuş.Sadece bir defa beni öptüğü için onun tarafında olduğumu sandı.
Her zaman dediğim gibi tarafım neresi olursa olsun ihanet bana göre değil ve ben Hwang'a ihanet edemem.
M:Yeniden benimle olman beni mutlu ediyor.Gerçekten beni unuttun sandım
Bir yandan arabayı kullanıp bir yandan benimle konuşuyordu.
S:Kim vurduysa artık herşeyi unutmuşum.
M:Yakında gerçekler ortaya çıkacak merak etme.
S:Eminim öyledir.
M:Sen bana soğuk mu yapıyorsun?
S:Hayır?
M:Peki ama bişeyler ters gidiyor gibi hissediyorum...
Kaldığımız mekana geliriz.Bu 30 kaçtı otele çıkıncaya kadar zaten Hwang burada tek başına olduğunu anlamış olur.O yüzden gerilmeme gerek yok değil mi?
S:Beni takip et
M:Geliyorum
Birlikte asansöre bineriz.Ve üst kata çıkmaya başlarız.Zaten içim rahattı çünkü bölge dedikleri yer sadece belli bir yüksekliğe kadar ulaşıyordu.Ve burası neredeyse bir göktelendi.
Birlikte asansörden inip otel odasının kapısına geliriz.
S:Beni arkadan sıkı tut ki çekemesinler tamam mı?
M:Tamam..?
Mun arkama geçti.Bu sefer planım işte yaramıştı tek yapmam gereken Hwang'ın kapıyı açmasını beklemekti.
Vee kapı açılır...
HWG:SAE!
Tahmin ettiğim gibi Hwang benim için panik olmuştu.
S:HWANG YARDIM ET BENİ ZORLA KAÇIRDI VE YENİDEN AVCI OLMAM İÇİN ZORLADI KURTAR BENİ!!
Mun afallamış bir şekilde bana bakar
M:N-Ne?
S:Bana yardım et beni bırakmıyor ayrıca güçlerimi aldı.
Hwang çok sinirlenmişti.Zaten bana zarar gelmesinden korkuyordu.Bu onu delirtmişti.
M:S-SEN...SENİ LANET OLASI KEŞKE GEBERTSEYDİM KURTARANDA KABAHAT!!
HWG:KAPA ÇENENİ ALÇAK BURADAN ZATEN ÖLÜN ÇIKACAK.
Takım arkadaşların yok,bölge yok.Peki ne var dersen.Sana ait bir ceset olacak.Mun sertçe yutkundu.Korkmuşa benziyordu.Fakat belli etmiyordu.Hala Hwang'a sert bakışlar atıyordu.
Daha sonra bakışları beni buldu.
M:Sana güvenmemeliydim alçak..!
S:Sana güven diye ben demedim.Kandırıldın bebeğim.
_________________________________________
UZUN ZAMANDIR YENİ BÖLÜM ATMİODUM BOMBA GİBİ GERİ DÖNDÜMMMM🧚♀️🐿😽