5*Neden canım yanıyor?

82 4 3
                                    

Canım bu aralar çok sıkkındı.Avcılarla dövüşmek dışında odamdan pek çıkmıyordum.Hwang bu durumdan memenun değildi.Bense sürekli ağlıyor.Sebebini bilmediğim şekilde canım acıyordu.
Ben düşüncelere dalmışken kapı 2 kez tıklanıp açılmıştı.

H:Sae sana neler oluyor böyle?

S:Bilmiyorum Hwang canım yanıyor.Neden bilmiyorum.Içimde bişeyler ters gidiyor.

H:Senin kafanı dağıtmaya ihtiyacın var.Hadi dışarı çıkalım.

S:Hiç havanda değilim Hwan-

H:Sus gidiyoruz.

-

Evet kafa dağıtmak için gele gele lunaparka geldik.Buradaki insan sesleri oldukça canımı sıkıyordu.

H:İlk ne yapmak istersin.

S:Eve gitmek.

H:Onun dışında.Aa bak pamuk şeker alalım

S:Oda ne ben hiç yemedim.

H:Gerçekten mi?Tadı bi harika Sae.

S:Peki deneyelim.

Aslında bu o kadarda kötü değildi.Onla vakit geçirmek çok güzel geliyordu bana.Hwang kötü görünse bile onun içinde bir bebek yatıyordu ve bunu sadece değer verdiği nadir kişilere gösteriyordu.

S:HWANG BU ŞEKERİN TADI MÜKEMMELL.

H:(Güler)İstersen benimkinide alabilirsin.

S:Yok teşekkür ederim.

H:Peki

Dedi ve şekerinden bir ısırık daha aldı.

H:Hadi gel oyuncaklar için bilet alalım.

S:Olur.

-
(Avcılar)
M:Biz uzun zamandır birlikte aktivite yapmıyoruz.Bi yerlere mi gitsek.

H:Neden olmasın bence iyi bir fikir.

BC:Daha önemli işlerimiz olduğunun farkında olmalısınız.

GMT:Bayan Chu..Çok sıkıyorsun bırak biraz gezip gelsinler.

Dedi ve göz kırptı.

BC:EEE TABİ ASLINDA OLUR GİDİN SİZ BİZDE ONLARIN YERLERİNİ BULALIM.DEĞİL Mİ MO-TAK?

GMT:EVET EVET.

Hanayla bakışıp ordan ayrıldık.
*
M:Hana bu lunaparka çok fazla geldik başka biryere gidemez miyiz?

H:AMA ÇOK GÜZELL

M:İyi bakalım ilk neye binelim.

H:KAMİKAZEYE HADİİ!!

M:Hana ben bundan pek emin değilim..

-

S:Harika zaman geçirdim Hwang teşekkür ederim.

H:İstersen başka zaman bidaha geliriz.

S:Neden olmasın.

Dedi ve bana çok tatlı şekilde gülümsedi.

H:Sae biliyor musun?

S:Neyi?

H:Çok güzelsin Sae.Herşeyinle.Kaşların,Sinirlenince kırmızıya dönen gözlerin,küçük dudakların..Çok güzeller.

Yutkundum.Aynı zamanda kızarmıştım.Bu yüzden başımı öne eğdim.O ise hala dik dik bana bakıyordu.

H:Sae,fırsatım varken seni birkez öpmeme izin verir misin?

S:Sanırım h-

Daha cevap veremeden dudaklarını dudaklarımda hissettim.Karşılık verip verememe konusundan kararsız kalmıştım.Aniden elleri yüzüme kaydı ve yanağımı yoklamaya başladı.Bense heyecandan gözlerimi kapatmıştım.
Biraz daha kaldıktan sonra benden ayrıldı.Bende gözlerimi açmıştım.
Gözüm kenarda duran 2 kişiye kaydı.
  Mun denilen çocuk filim izler gibi beni izliyordu.Onla göz göze geldiğimde gözünden bir damla yaş aktı.Hananın kolundan tuttuğu gibi götürdü.Hwangda neye uğradığını şaşırmış gibiydi.
Bir anda kalbimde bir sızı hissettim.Bana Hwang yanlış kişi dermiş gibi kan pompalıyordu.Tam o sırada Hwangda beni elimden tutup sürüklemeye başladı.

_________________________________________

                🐨🐣🐰🦍🦄🐮🦔🏃‍♂️

THE UNCANNY COUNTER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin