Biten kargaşa sonunda geri döndük.Hwang galip gelmişti.O avcımıymış neymiş onlar baya hasar gördüler.Hayır niye bizi böyle takip edip durduklarını anlamıyorum kimsede bişey söylemiyo.
HWG:Evet Sae o gördüğün maymunlar bizim baş düşmanımız ne yapmaya çalışsak hemen ot gibi bitiverirler.
S:Anladım zaten merak etme onu.Ne istiyorlar bizden?
Gelly:Bizi Yung denilen yere teslim edip ceza verceklermiş.
S:Daha inandırıcı bir senaryo bulamamışlar mı?
HWG:Bizde böyle düşünüyoruz ama bi insanda olmayan özelliklere sahipler.
G:Zaten insan değiller ki
WG:Haklı.Susup yola devam ettik.
-
S:OHAA BURASI KAÇ KATLI?HWG:34.Ne oldu ki?
G:Bozma.İlk defa otel görüyor galibaS:Hayır ilk defa bu kadar büyüğünü görüyorum.
G:Tamam.
S:Kes.HWG:Girin hadi asansör şu tarafta.
Aslında o kadar kötü değiller.Ben kendi ekibimi sevmeye ve adı Avcı olan o ekibi düşman bellemeye başlamıştım.
Ama o çocuk.Aklıma takıldı.Biryerden tanıyorum.Eski sevgilimmiş.Fakat ben hafıza kaybı geçirdiğim için hiçbişey hatırlatırlamıyorum.-
S:Benim odam neresi?
G:Yok ki.
HWG:Benim odamda kal ben genel olarak salonda kalıyorum.
G:Ne yani bana bile vermediğim odanı o kıza mi veriyon Hwang?
WG:Bi sus Gelly bırak bu güzellik istediği yerde kalsın.Sae istersen benim odamada geçebiliriz.Diyip bana iğrenç bi bakış attı.Hwang dışında diğerlerinden nefret ediyorum.
S:Kalsın Wong,Hwang'ın odası iyi görünüyor.
WG:Sen bilirsin.
_____________________________________
(Avcılar)
H:O gerçekten Sae değildi demi
BC:Bence öyleydi Hana.Belliki hafızası silinmiş.Yoksa bizi gördü mü gelirdi.Mun'un yanına bile gitmedi.
GMT:İyide 5 yıl sonra nasıl geri dönsün.Sonuçta kafasından vuruldu aklım hayalim almıyor.M:Yada avcıyken kötü ruh olmuş olabilir mi?
H:Ne
BC:Ne (Aynı anda diyorlar😭)
GMT:NeH:Diyorum ki şimdiye kadar ölen avcıların hepsi Yunga gitti.Ve geri dönen olmadı.Sae'ye bişeyler olmuş ki o şekilde vurulmasına rağmen ölmemiş.
Tahmini olarak çok önceden olmuş.Bizle tanışmadan önce.Hwangda bizi bu şekilde buldu.Ama içindeki öfke onu tetiklemedi.Kötü ruh olduğundan onunda haberi yok yani.H:Zekice bir öne sürüm ama Sae o şekilde nasıl avcı olmuş.
GMT:Bence Avcı dünyasında bir ilki daha yaşıyoruz.
BC:Birde şu var.Sae ölmediyse 3. Seviyenin üstünde demek.Ama Sae hiç adam öldürmedi.Ve beden bile değiştirmedi.Bu çok garip.M:Her ne olduysa Sae intikam peşinden koşmadan onu durdurmalıyız.
H:Evet
________________________________________
*SAEYİ BU SEFER HWANGLA MI YAPALIM MUNDAN DEVAM MIII??????????????😽😭🐮🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE UNCANNY COUNTER 2
Fiksi PenggemarÖLEN BİR AVCI KÖTÜ RUH OLARAK GERİ DÖNEBİLİR Mİ?