1 ep.
Sausio pradžia.. Debidulė buvo dingęs ir nusprendė grįžti po penkių mėnesių pasižiūrėti kas pasikeitė ar kažkas liko tas pats?..
Staiga pro Debidule praeina Žilasis princas, jų akys užrišą kontaktą. O tas žvilgnis nieko gero nereiškė...
Žilasis princas pagriebė Debidulę ir nutempė jį į savo budelę..
- Ar žinai dėl ko aš tavę čia atitempiau, Debidule? - Žilasis Princas jo paklausia.
Debidulė nuryja seilę ir tyliai ištaria: Taip..? ...ne?
Princas gyliai atsikvepia ir sukryžiuoja rankas.
- Tu užėmei mano rūkymo vietą.
Kambarys pilnas tylos. Debidulė apsižiūri į abu savo šonus.
-...Ką?
Princas pakartoja :
- Tu užėmei mano rūkymo vietą. Prašau, pasiaiškink. - Žilasis Debidulei paduoda pasiaiškinimo lapelį.
- Pala, k-
- RAŠYK SAKAU! - Princas atkabina rankas ir trenkia tas abi tiesiai į stalą su pakilusiu balsu.
Debidulė pritupia šalia advokatės, kitaip vadinamos - "Reikalų Ministerijos", kuri dabar yra, kaip ir visada, užsiėmus telefonu, ir pradeda rašyti pasiaiškinimą.
Ugh, "Žilasis Princas", Debidulė jo nepakenčia. Ne taip, kad pakviestų pasikalbėti apie jo nuolatinį ėjimą parūkyti per kiekvieną pertrauka, ir kiekvieną prašymą "išeiti į tualetą", bet todėl, kad jis užėmė kažkokio duxo rūkymo vieta?! RŪKYMO VIETA??? Tegul rūko kur tas pusplikis tik nori, bet vadint mokyklos stadioną savo rūkymo vieta yra absurdiška. Šis "Žilasis Princas" pradėjo nuolatos aiškinti visiems ką daryti, kaip atrodyt, ir kuo būti, nuo tada kada Pone Nektarė - mokyklos direktorė - buvo nužudyta slaptoje žmogžudystėje. Policija ieškojo žudiko visą savaitę, bet nieko nerado ir pasidavė. Debidulė kažkodėl visada turėjo įtarimą, kad direktorę nužudė...
- Prince? - Bulka tyliai atidaro duris į Žilojo budelę, - Mes buvome susitarę dėl..
- Taip, taip, žinau, ateinu tuojaus. - Žilsvasis atsistoja nuo savo geimerio kėdės, kurią jis vadina savo 'sostu' ir prieš išeinant, pasižiūri Debidulei tiesiai į akis.
- Nebejuokauju.
Nors ir Debidulė jo nebijo, jo balso tonas nusiunčia Debidulei širpuliukus per nugarą...
*Žilasis princas išeina iš kabineto*
Debidulė parašo padeda tašką pabaigus sakinį ir paslenka pasiaiškinimą šalia reikalų ministerijos
- Aš jau parasiau.
Administracine nė žvilgsnelio neatkreipia demesio į debidules lapeli prie jos ir susinervinus taria:
- Dink..🙄ughh ewww.. KAS ČIA TAIP SMIRDA? Aleksai, ka, ATSIPRAŠAU, ČIA KAŽKOKS DURNIUS TRUKDO..alio DINK IŠ ČIA!
Debidule greitai išbėga ir pasislepia. Jis toliau slapčiai klausosi administracinės pokalbio per telefona.
- Ugh tas smirdalius pagaliau dingo, žodžiu... tai koks tavo planas? *secret agent Aleksotas murma* PALA KA, NU PASAKYK KAIP JIS VADINASI? *toliau murma* NU BLET NENERVINK, ugh.. OKAY NESAKYK PAVADINIMO, GALI BENT PASAKYTI KOKS PLANAS? *aleksotas murma* Okay tai man šį vakarą ji nužudyti? *aleksotas sušunka* AS TIK PASITIKSLINAU OMG.. gerai iki..
*Debidule persigandęs pabėga..*
- *sigh* O DIEVE.. HUHh.. huh.. AHHH!!- sušunka Debidulė.
- O DIEVE AHHHH, KO TU ŠAUKI? – prakalba nepažystamoji..
- ugh nes ISGASDINAI? Bet kokia tu graži..koks tavo vardas? – nustebęs prakalba Debidulė.
- EW KOKS CIA KVAPAS..??? – klausia nepazystamoji
- NEATSAKIAI I MANO KLAUSIMA?- uzpykes prakalba Debidule.
- UHH..tėvai išrinko man labai keista varda .. as nekenciu TO VARDO.. tai megstu eiti trumpesniu vardu.. mano tikrasi-
- O DIEVE SAKYK GREICIAU!!- šaukia Debidule
- LEISK MAN PABAIGTI SAKINY, duxas blyat...žodžiu mano vardas yra Lazdynas, bet as megstu save vadinti Leze... užbaigė sakiny Leze.
- wtf kas čia per vardas, LAZDYNAS BLEMBA? Kažkoks krūmas..
- KODEL VISI TAIP SAKO, kodel visi AMŽINAI PRIE MANES PRISIKABINEJA, O TU KAŽKOKS IDIOTAS, PISK IŠ ČIA! – pabėga Leze...
- NU PALAUK NEBEG!! Gal nori datinti mano sese? Jai patinka tokios mergos.. – susidomėjęs Debidule taria
- TU RIMTAI KAŽKOKS NESVEIKAS ASILAS BLEMBA, AS NE LESBIETE..!!- sušunka Leze
- tai gal nori mane datinti???- klausia Debidule
- UGH NE, TU SMIRDI???- rekia Leze..
Ir uzpykusi Leze pabėga tolyn.. Debidule bėga paskui ja verkdamas ašarom is jo paskutines širdies likučio. Kodel ji visi palieka...
Laukite tęsinio...
KAMU SEDANG MEMBACA
Debidulės meilės istoria II (comeback)
Fiksi RemajaNaujos dramos, nauji žmonės ir NET ŽMOGŽUDYTĖ.. viskas priklauso tik nuo Debidulės ir Lezės...