1.Bölüm

8 2 0
                                    




Herkese merhaba,ben Kumsal. Herkezin bildigi inek Kumsal. Henüz 18 yasındayım ve herkezin oldugu gibi benimde bir hedefim var. Biraz kulaga saçma gelsede gelecekte dünyanın en iyi avukatı olmak istiyorum. Tabi çoğu arkadaslarım bu hayalimle alay ediyor. Ozellikle dershanedeki zengin zübbeler...

''Tamam anne,çıkarken çopleri unutmam!!'' Agızıma zar zor sıkıstırılan sandivinc ile sacımı toplamaya calısıyordum. Evden dısarı çıktıgımda çopleri unuttgumu fark ettim. Bende b12 basladı herhalde umursamadan yoluma devam ettim. Dershaneye ulastıgımda yine sınıftaki zübbeleri gördüm hergün oldugu gibi. Kimseyi umursamadan sırama oturdum zil calana kadar test cözmeye basladım. Karsımda kocaman bir gölge vardı. Kafamı kaldırdıgımda karsımda Deniz duruyodu ve kocaman boyu. Bu erkekler neden bu kadar uzundu? "Naber Kumsal". Bu çocuğun kafasına taş mı düşmüştü bu ne samimilik böyle. "Ne istiyosun". Bir şey istemiyorum sadece nasıl oldugunu sordum". "İyiyim oldumu". "Oldu :)"
"Tamam simdi defol git lütfen". "Rica ettigin sürece tabiki güzellik". Göz devirdim ve gülerek gitti. Zengin insanlar kendilerini ne sanıyordu zengin oldugu kadar aklını kullansa teske.

  Dershane bittiginde eve dogru yürüyecektimki yanıma tekrardan Deniz geldi. "Gene ne istiyorsun zengin zübbe".? "Hakkımda gercekten böylemi düsünüyorsun kumsal".? "Pardon Deniz Bey ukala,bencil,zengin oldugunuzu söylemeyi unutmusum". "Bak zengin ve ukala olabilirim ama asla bencil bir insan degilimdir kendimden fazla insanları düsünürüm". "Kusura bakmayın Deniz Bey sizin hakkınızda yanlıs bisi dedigim icin özür dilerim"!. "Az sesimizi kısalım lütfen". :) Göz devirerek yoluma devam edecektimki Deniz kolumdan tutup beni kendine cekmisti. Hızlı bir refleksle diger elimle yüzüne tokatı yapıstırmıstım. "Herseyi biliyosunuz ama kadınlara nasıl davranacagınızı bilmiyorsunuz"."Gitme çünkü sen bana daha çok şey öğreteceksin Sevgili Avukatım."Ben sana hiç bir şey öğretmicem rahat bırak beni!."Göz devirerek hızlı adımlarla eve doğru yürüyordum bana seslenmişti gitme demişti ama ben umursamadan eve doğru gitmeye devam ettim. Eve geldiğimde çabucak odama koştum kapıyı kapatıp düşünmeye başladım. Bu tanıdığım zengin zübbe Deniz değildi. Bu Denizin iyi tarafımıydı yoksa dediği gibi Deniz iyi birimiydi kafamda soru işaretleri artmıştı.

   Sabah olmuştu tekrardan dershaneye gitmek için kalkmıştım ama hiç bir verilen ödevi yapmadan dershaneye gidicektim. Dolmuş dershanenin önünde indi korkak adımlarla sınıfa doğru yürüyordum. Sınıfa geldiğimde masamın üstünde bir telefon numarası vardı ve altında Deniz yazıyordu. Bu Denizin telefon numrasıydı hiç bir kıza vermeyip gelip neden bana vermiştiki. Saçmalamaya başlamıştım bu zübbe benden mi hoşlanıyordu!? yks sürecinde olduğum için sevgili istemiyordum aman nediyordum ben benden hoşlandığını bile bilmiyorum. Kağıdı buruşturup çantamın içine attım gelmemişmiydi hayır yanlış tahmin gelmişti. Kıvırcık saçlarını savurarak sınıfa girmişti ve çok iyi duruyordu.. Son derste bitmişti kulağımda en sevdiğim şarkıyı dinlerken eve doğru yürüyordum. Çantamı boşaltırken Denizin verdiği telefon numarısını hatırladım kağıdı alıp oturdum içimden numarını tekrarladım. Bi ani kararla Deniz'e yazmaya karar verdim.
Gönderen:Kumsal Kaya
    Deniz zubbesi numaranı yanlış kıza verdin!.
Gönderen: Deniz Aydoğan
   Çok güzel bir Avukat Hanım diye tanıtmışlardı sizi zubbe falan ask olsun yani.
  Denizin bana Avukat Hanım diye seslenmesi çok hoşuma gidiyordu Denizden asla hoşlanmam ama nefret ettiğim bi insanın bunu demesi çok hoşuma gidiyordu beni destekliyordu.
   Gönderen:Kumsal Kaya
    Zaten çok güzel bir Avukat olucağım ama sizin gibi zübbelere adalet yok boşunada hevesleneme sana hiç bir konuda yardım etmicem!.
   Denizi engellenmistim evet engellemistim şuan yaptıklarından pişman olabilir samimi olmaya çalışabilir ama ben eskiden zorba olan bi insanla hayatımı bozamam. Onun yüzünden ders çalışamamıştım hemen kafamı toparlayıp derse oturmuştum herzamanki gibi masada uyuya kalmıştım.. :)

Kumsalın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin