2.Bölüm SEVGİLİ

3 2 0
                                    

   Masadan kafamı kaldırdığımda havanın çok güzel olduğunu fark ettim. Dershane saatine daha vardı. Bugün güzel bir gün olmasını istiyordum ve bende güzel olmak istiyordum. Güzel bir duş iyi gelicekti. Duş aldıltan sonra saçlarımı taradım ve kuruttup kabarık olduğunu fark ettim ve hoş durmuyordu düzleştirici açtım. Evet böyle daha güzel olmuştu. Geç uyuduğum için göz altlarım mos mordu kapatıcıyla kapadım. Teşke her kötü şeyi böyle kolay kapatabilsek..;) Kendimi çok iyi hissediyordum çokta güzel olmuştum..

  Temiz hava çok iyi gelmişti Kırtasiye gibi bir yerden kendime bir kahve bide günlük almıştım. Evet günlük aldım eskiden birine güvenmemeyi annem öğretmisti o yüzden çığlıklarımı güvenli yere anltmak bana iyi gelecektir. Sınıfa geldiğimde sırama oturdum Kahvemden yudumlayarak günlüğüme eski olayları yazıyordum herşey çok güzel gidiyo taki Doruk gelene kadar. Doruk benim korkulu rüyamdı dershaneye basladıgımdan beri. Kaba elleriyle saçımdan tutup kaldırdı beni. Çok korkuyordum gerçekten çok korkuyodum. Çığlıklarım kulağımda çınlıyordu. Taki Deniz gelip beni ordan alana kadar. Deniz beni geriye cekip Doruğa yumruk atmıstı. Bende ağlayarak onları izliyordum. Deniz beni korumuştu Denizdeki çöpleri temizlemişler Artık o tertemiz bi Denizdi.. Daha dayanazdım konferas salonun boş olduğunu bildiğim için koşarak oraya gittim. Eskilere dönmek istemiyordum o yüzden bukadar ağlıyordum.

Konferas salonun kapısında birinin olduğunu anlamıstım korkuyla ayaga kalktım. Denizdi yavas adımlarla yanıma geliyordu "Korkma güzelim sen Avukatsın Doruk denen aptaldan korkma ben yanındayım." Denize ısınıyordum Avukat olmama rağmen kazanacağımı biliyordu emindi. Eskiden Deniz Doruğun bana yaptıklarını görüyordu ama sesini çıkarmıyordu şimdi noldu bu çoçuğa.? "S-Sen neden beni koruyorsunki?"."Benimde yaralarım var kendiminki saramadım izin verde seninkini sarıyım" Karşıma geçip ellerimi tutmuştu kalbim hiç rahatsız değildi hatta sarıl diyordu ama beynim öyle demiyordu beynim çınlıyordu.. "Kumsal benim Denizimi kirlettiler ama senin kumsalını kirletmesinler Ben deniz olarak o Kumasalın kirlenmesine izin veremem çünkü" Kalbim çok atıyordu ona aitsin diyordu Kalbimi dinlemek istiyordum Beynim dur diyordu yapma diyordu.

    "D-Deniz ben çok kötüyüm" Alnımı küçük bir öpücük kondurdu du beni rağatlattırmıstı."Sakin ol güzelim ben burdayım" Kendimi tutamıyordum Denizi gördüğümde gözümün önüne Doruk geliyodu. Ağlamaya başladım Denizin gözlerinden belliydi sarılmak istiyordu kendisiyle birlikte benide sarmak istiyordu ama korkuyordu. Nazikçe parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi eli hala yüzümdeydi. Dayanamayıp sarılmıştı evet ama bende sarıldım. Denizinde yaraları vardı belkide yaralarından dolayı bu kadar öfkeliydi. Kumsalın Denizi olabilirdim ben Ona ait olabilirdim..

Birbirmizden hala kopmamıştık.Deniz sessizliği bozmuştu "Yaralarımızı birlikte saralım mı Sevgili Avukatım?" Bunu yapamazdım Denizle olamazdım Onu her gördüğümde Doruğu hatırlıyordum kendi yaşadığım kabusu Denize yaşatmak istemiyordum. "Benim yaralarım seninkilerin yanında çok kalır sana kabus yaşatamam" diyip gidicekken. Konferas salonun kapısını Buket açmıştı Buket Denizin kız kardeşiydi ve kız çok tatlıydı. "Buket abicim Kumsalla birlikte tuvalete gidermisiniz Kumsal biraz iyi değilde" Onu istemediğimi bildiği halde hala bana yardım etmeye calısıyordu.

"Buket tuvalete gitmemize gerek yok ben zaten eve gecicem sende sınıfına cık" Kız beni gözüyle onaylamıstı bu kız neden konusmuyordu halla halla. Evin kapısını açtığımda evde Doruk vardı eve nasıl girmişti?. Çığlık atıcakken eliyle ağzımı kapadı kulağıma yaklaşıp kısık sesle konuşmaya başlamıştı korkuyordum yanımda güveneceğim biride yoktu. "Kumsal güzelim nasılsın sınıfta biraz tatsızlık çıkmış olabilir özür dilerim sevgilim affet beni" "Ne sevgilisinden bahsediyorsun sen benim sevgilim değ- derken canımı daha çok acıttı. "Kumsal eski yasadıklarımız unuttun herhalde benden baska kimseyle sevgili olmazsın kızım anlamadın mı hala" Bir şey diyemiyordum korkuyodum çünkü sadece ağlıyordum. Bu korkuyla Avukat nasıl olucaktım ben.

Uyandığımda Dorukla birlikte aynı yatakta yatıyorduk. Ne bidakka Doruklamı!!! sıçrayarak kalktım yerimden. Doruk çıplaktı. Kendi üstüme korkuyla baktım.Pijama vardı çok rahatlamıştın. Dershane saati geçmiş çok ağladığım için yorgundum. Doruk uyanmıştı "Günaydın Sevgilim" bununla sevgili olmak zorundamıyım ben gerçekten kendini ve Denize bişey yapmaması için zorundasın kumsal "Saat gecikmiş dershaneye gidemeyiz yani yarın gittiğimzde herkes sevgili olduğumuzu öğrenir zaten" Denizde öğrenecekti ısınıyordum ona iyi geliyodu ama beni asla affetmicek bana yine nefretle bakıcaktı. Yorgun bir sesle tamam dedim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kumsalın DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin