Episod 3

79 5 0
                                    

3 Bulan selepas kejadian. . .

Suho telah ditangkap oleh pihak polis dan dihadapkan ke Mahkamah dengan pertuduhan menyalahgunakan senjata dan akta pembunuhan.

Jimin pula ditangkap atas kesalahan bersubahat dan dikenakan denda sebanyak RM 20,000 dan penjamin.

Jimin menyesal akan perbuatannya yang lalu tetapi masih menyimpan dendam terhadap seseorang.

1 tahun berlalu. . .

Suho dilepaskan selepas mengaku tidak bersalah dan selesai penjara selama 1 tahun.

Kini, Tiba masanya mereka graduate dari Huang Min Go High School...

Cikgu Jong Kook: Lee Chaerin. . .

Nama CL di sebut untuk naik ke atas pentas untuk mengambil sijil tamat sekolah.

Ketika CL di atas pentas dan saat diberikan sijil terlintas difikiran CL. . .

CL: *GD Oppa... Alangkah bahagia jika oppa dapat melihat CL telah graduate dari HMG. . . Kenapa perlu pantas masa berlalu. .* Kamsahamida seongsenim.

Guru besar: "Cheonmal cheonmal, belajar rajin rajin di universiti nanti ya. Tahniah." - Kata guru besar kepada CL tanda mengucapkan tahniah

Cikgu Jong Kook: " Kim JunMyeon, dan Park Jimin sila ke atas pentas untuk mengambil sijil " - Panggil Cikgu Jong Kook kepada Suho dan Jimin utk naik ke atas pentas

CL: "Ommo!! Suho-ssi, Jimin-ssi..." - Teriak CL yang terkejut Suho, dan Jimin telah bebas.

Rakan CL: "Wae? gwaenchana?"

CL: "Ahh, ani gwaenchana.." - CL berpaling ke koridor utk tidak mengedahkan apa yang berlaku di atas petas. Tiba-tiba, CL ternampak seakan-akan bayangan GD tersenyum dan sambil melambai yang berada betul-betul di luar koridor. . Terus CL bergegas keluar ke koridor utk mendapatkan bayangan itu. . Tapi malangnya ia hanya bayangan. . .

Tiba-Tiba. . .

xx: "CL-ssi, Nan mianhaeyo.." - Terdengar suara seorang lelaki yang juga dikenali oleh CL
CL: "Ommo!! Nuguya?" - Tanya CL untuk mendapatkan kepastian. . .

SKIP~
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Suho P.O.V

"Apa yang dikejarnya CL tu... Tak boleh jadi aku kena ikut..."

Kedengaran gelak tawa Jimin dibelakang aku... Aku tidak mengedah kan.. aku pun terus berlari ke arah CL...

Jimin: "Yahh hyung!!" - Teriak Jimin selepas ternampak Suho berlari ke seorang wanita...

Suho: "CL-ssi, nan mianhaeyo.." - Kata Suho kepada CL...

CL: "Ommo!! Nuguya?"

Aku terus ke hadapan CL untuk menunjukkan itu adalah aku... Tetapi, Malangnya...

To be continued. . .

Note: Hey dude, wow, harini hari ke 10 kita bersahur dan akan berbuka petang esok... Macamna dengan puasa? Okay? Sorry kerana jarang update ketandusan idea. Sorry for this short FF ros akan berusaha lagii untuk update lebih banyak. TQ To all readers yang baca!! Mohon komen if any.. Selamat berpuasa

You're My Heartbreaker [On-Hold]Where stories live. Discover now