Episod 8

37 3 0
                                    

[Di gedung harian (XD)]

Suho: Aigoo, Tired day evahh! Kan bagus kalau kau dapat berkerja sama dgn aku step by step. Tak ada lah aku bawa kau datang gedung ni.
*Suho bercakap dgn CL sambil mengusik CL*

CL hanya mampu menjerit sekuat hati tapi malang, mulut beliau disumbat oleh kain.

Suho: MWOOO?? Mwoyaa?? HAHAHAHAHAHAHA Aku tak dengar lah jerit kuat sedikit. biar semua alam semesta tahu bertapa jahatnya aku disini.
*Suho bangga akan kerja jahatnya sambil bergelak jahat bersama konco konconya.*

Suho: I can earn more money with you my baby boo ♡ HAHAHA Aigoo, chinjaaa yeppeodaaaa~~ Semua clients aku akan suka dgn penampilan kau yang hot jauh lebih cantik dari semua perempun tu~~
*Bangganya Suho makin menjadi-jadi sambil menunding jari ke arah perempuan simpanan Suho*

Suho ada rancangan untuk "menggunakan" CL utk menawan lebih banyak wang dgn menyewakan CL kepada siapa saja yang sanggup menyewa beliau dgn harga yang cukup mahal berbanding perempuan-perempuan yang ada dalam "jagaan" Suho.

Suho: Kau mmg pandai ambil hati lelaki. dan... Hanya kau yang mampu mencuri segala yang aku ada. Kau seorang yang pandai. Tapi sayang, kau tolak mentah mentah cinta aku dulu. Kalau kau boleh jadi bodoh macam perempuan tu semua. kau takkan tolak cinta aku, aku punyai rupa, kaya. Aku boleh berikan apa sahaja yang kau mahukan CL. Anything!!
*Amarah Suho semakin tinggi, Suho sempat memandang seluruh tubuh CL. Dan berkata sesuatu kpd konconya*

SUHO POV.

Kau mmg pandai ambil hati lelaki. dan... Hanya kau yang mampu mencuri segala yang aku ada. Kau seorang yang pandai. Tapi sayang, kau tolak mentah mentah cinta aku dulu. Kalau kau boleh jadi bodoh macam perempuan tu semua. kau takkan tolak cinta aku, aku punyai rupa, kaya. Aku boleh berikan apa sahaja yang kau mahukan CL. Anything!!

(Di dalam hati Suho selepas memandang CL)

Kau cantik, kau ratu, kau pandai, kau gigih, kenapa kau taknak dkt aku? Sedangkan aku orang yang hebat dan dikenali. Maafkan aku kerana buat kau terseksa tapi dendam aku terhadap GD tak pernah musnah.

Suho: Yongguk-ah, Bawa CL ke rumah aku. ini kuncinyaa. aku nak pergi beli sesuatu. pastikan kau kawal setiap inci rumah tu and tiada siapa yang lihat. And one more thing, kau jangan sesekali "cuba" CL. Kalau taknak aku pancung leher kau hidup hidup.

Yongguk: Baik boss.

END POV.
》》》》》》》》》》》》》
[Dalam perjalanan]

Yongguk: Chaerin-ahh. Mianhae. ARGHHH!!
*Teriak Yongguk*

Air mata CL bercucuran kerana dia tahu apa akan terjadi padanyaa nanti. Ketika dia di dalam gedung bersama perempuan lain. Ada seorang wanita cantik, seksaaaa (seksi) datang padanya untuk berkenalan. Beliaulah yang menceritakan segalanya.

HAIII SORRY FOR MY LATE UPDATES, HOPE KORANG STILL SIMPAN MY STORY IN YOU READING LIST AND LIBRARY. I QUIET BUSY WITH MY STUDY AND SOMEONE HAKED MY ACCOUNT. AND YES THEY ARE STILL HACKING MY ACCOUNT..

SORRY KALAU CERITA NI MERAPU. TAPI SAYA JANJI SAYA AKAN HABISKAN. EPISOD SETERUSNYA AKAN ADA BYUNTAE PARTS, BELOW 18+ DILARANG MEMBACA XD TAPI KALAU NAK JUGAK SILAKAN... SAYA DAH WARNING SO JGN WARNING SAYA BALIK. NOW, STORY NI AKAN ADA 2 ORANG YANG AKAN UPDATES. ME (OWNER), AND NINI. SO, IF NMPK BYUNTAE PARTS OR BYUNTAE STORIES AT NEWS FEEDS THAT IS NOT ME YA. OKAY, SCHOOL HOLIDAY LEBIH KURANG TINGGAL SIKIT. APA APA PUN HAVE FUN. MAAF KERANA BYK YANG MERAPU. I LOST MY IDEA ㅠㅠ

You're My Heartbreaker [On-Hold]Where stories live. Discover now