3

3 0 0
                                    

"YOUUU!"terjaga aku dari tidur

"EH KAU KENAPA?" tanya layla

"AKU MIMPI.."

"HA MIMPI APE?"tanya layla lagi

"A-AKU MIMPI ERRR..."

"ENGKAU MIMPI APE FAELLA NADINEE!" lantang suara layla bersuara mengejutkan seoramg faella nadine dari lamunannya..

"HISK-SK AKU MIMPI BOYFRIEND AKU CURANG.."terang aku

"HA?"

"Ye aku mimpi boyfriend aku curang hisk hisk d-dia dah tak perdulikan aku dah time tu hisk"

"Alah biasa la tu mainan tidur je tu dah dah selarang kau pergi ambik wuduk,solat lepastu tidur okay?aku pun dah nak tido ni"

"hm okayy"hilang sahaja kelibat layla,aku terus mengeluarkan telefon dan mencari contact aviel tapi malangnya tiada satu pesanan pun buatku..

"Maybe dia penat kot,dia kan kerja kau ni Nadine tak elok buruk sangka kat boyfriend sendiri" aku bangun dan ke bilik air untuk mengambil wuduk untuk menunaikan perintah allah yang satu itu..


Keesokkan harinya,aku menjalani hari-hariku seperti biasa sehingga aku mendapat satu pesanan dari orang yang tidak ku kenali

+601######### was massage you.. dengan segera aku buka pesanan itu


+601######### : hey babe! eh hey maduuu!:3

+601######### : i ada surprise ni nak tunjuk kat youuu :33

+601######### sent a photo :

+601######### : upss hope madu i ni tak terasa la byeee i nak layan bakal suami kita ni kan hehehe byee loser!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

+601######### : upss hope madu i ni tak terasa la byeee i nak layan bakal suami kita ni kan hehehe byee loser!


Aku terkejut dengan pesanan yang baru aku baca dari nombor yang tidak aku kenali,perasaan kecewa terhadap aviel membuak buak,kesedihan yang aku sendiri tak mampu untuk ungkapkan..apa salahku? mengapa dia perlu buat aku begini?


"Ya allah ape salah aku kat kau Aviel sampai kau tega mempermainkan perasaan aku"tanpa berfikir panjang aku menghubungi Aviel namun hampa apabila tuan badan tidak mengangkatnya.Aku jatuh terduduk untuk menghabiskan sisa sakit ini tapi apa kan daya seorang wanita seperti diriku ini,aku hanya mampu menangis untuk segala hal yang menyakitkan..Ya allah aku belum bersedia untuk kehilangan lelaki ini dalam kehidupanku ya allah.....






continue brohhhh...

BIARKAN KU PERGIWhere stories live. Discover now