2

5 0 0
                                    

adakah janji kita masih segar di hatimu?


"weh lay,kau ada pergi mana mana tak harini" soal nadine

"takde,asal?"

"takde la aku bosan la hm..jom la kita keluar shopping shopping,nak?"

"aik?mana pergi buah hati pengeran jantung kau budak abebal tu?"soal layla

"aa dia busy tak dapat nak spendtime ha so aku nak la pulak spendtime ngan kawan aku yang mucuk macam niii.."

"hah bagus,bagussss sangat time pakwe gone baru nak cari member sejuk perut aku ada kawan macam kau"

"aik umi aku yang ngandungkan aku,kau pulak yang sejuk?"

"diam la!"

ehhehehehe





"babe srsly? pavilion bukit jalil je kau bawak aku? eeee bosan kau tahu tak!!" kata layla tak berpuas hati dengan tempat yang dibawa oleh kawannya.

"halah dah tu kau nak aku bawak pergi mana?aku malas la drive jauh jauh..penat tau"

"dah tahu penat ajak aku keluar buat ape?"

"eish kau ni bising la..jom la pergi parkson aku nak cari baju nak matching matching dgn my laki"

"itu jeee!!!?? kau ajak aku keluar ni semata mata nak cari baju untuk kau dengan mamat tak guna tu!!???"

"wo wo tak guna tu slow sikit ek,dia baik okayy!"

"halah baik..baik taik ayam"

"ish dah la malas layan kau"

"halah merajuk pulak mak ayam ni..ha ye ye jom haihh"




"aku tunggu luar la kau pilih la baju korang tuuu" kata layla

"ha okok"

"hmph sedap jugak coffee dia ni macam mana ek dia buat dia guna ape ek? hm aku kena try jugak ambik ta...eh jap macam kenal mamat tu"kata layla seorang diri

"eh takkan la dia curang dengan faell,kawan sekerja kot tuu.."

"aih tapi..awat pegang pegang kalau kawan pun? awat aku rasa something fishy ni?"

"WOI!! menung ape ?"

" EH MAK KAU MASUK LUMPUR BAB*

"HAHAHAHHAHAHAHAH..KAU KENAPA HAHAHAHAHHA..KAU MENUNG APE SAMPAI MAK AKU PULAK MASUK LUMPUR NI HUAHAHAHAH"

"takde ape aih sebok la hang ni pun,ha ni hang tu tak reti bagi salam ka?terjah terjah orang kalau aku mati tadi cane?"

"halahhh..gurau je punnn tak mati pun kannn?"

"haah ye,nak sangat la tu aku mati"

" takda aih..aku sayang kau la sampaiiuu syurga muaahh"

" geli aku"

"ish tak baik ah kau ni, aku lapor kat mak kau baru dia sedar kit anak dia ni sebenarnya binatang"

"WOII!! JANGAN LA SAMPAI GITU TAK NGAKU MAK AKU KANG YANG AKU NI ANAK DIA"

"HAHAHAHAH TAHU TAKUT.."



                                                           - continue -



BIARKAN KU PERGIWhere stories live. Discover now