Salondan gelen bağırma ve telefonumun bildirim sesiyle uyandım.
BAŞ BELALARI
225 MesajNe?Saat sabahın 7'siydi.Ne ara bu kadar mesajlaşmışlardı?Hazırlandım ve çantamla telefonumu alıp mutfağa gittim.Anladığım kadarıyla abim çoktan çıkmıştı.Annemle babamsa kavga ediyorlardı.
Parla:YETER!
Nergis:Parla?
Parla:Ne yapıyorsunuz Allah aşkına Güneş burada!Güneş henüz 6 yaşındaki kardeşimdi. Bağırmamın tek amacı oydu. Siyah converse'lerimi giyip evden çıktım.Az ileride abimi görünce koşa koşa yanına gittim.
Parla:Beni beklesene ya öküz!
Ege:Sanada günaydın tavşan
Parla:şu lakaptan ne zaman vazgeçeceksin?
Ege:Çarşamba günü
Parla:Hangi Çarşamba?
Ege:Çıkmaz ayın son çarşambası
Parla:Ya Ege!Abimle aramızda iki yaş olduğu için ona abi diye hitap etmemi istemiyordu.Çünkü herkes bizi ikiz gibi görüyordu.Çalan telefonumu cebimden çıkardım.Arayan Beste'ydi
Parla:Yine ne halt yediniz?
Beste:Valla bu sefer benim bir alakam yok!
Parla:Ne oldu?
Beste:Lizge'yle Ada 2 saattir kavga ediyorlar.
Parla:Sebep?
Beste:Ada Lizge'nin proje ödevini çalmış.
Parla:Ne?Ada Yapmaz öyle bir şey
Beste:Kamera kaydı var.
Parla:Niye yapsın ki böyle bir şeyi?
Beste:Bilmiyorum
Parla:Geliyorum ben tamam kapat.(Kapatır)
Ege:Ne olmuş?
Parla:Ada,Lizge'nin durduk yere ödevini çalmış ne alaka şimdi ya?
Ege:Bugün bir kavga filmi izleriz artık.
Parla:Açma şom ağzını.•••
Parla:Güno
Beste:Güno
Lizge:Günaydın.
Ada:Pek aymadı ama.
Lizge:Ada bak seni-
Beste:Yeter!bir susun artık kafamı ütülediniz iki saattir.
Parla:İyi misin sen?
Beste:Sence?Günüm sayenizde berbat geçiyor. Üstüne alınma Parla sana demiyorum.
Lizge:Ben bir şey yapmadım valla.
Ada:Sen bir kessene artık!
Lizge:Şuna bak hem suçlu hem güçlü!
Parla:Arkadaşlar abartıyorsunuz şuan
Besta:Bencede ama yani!
Ada:O başlatıyor ama be-
Lizge:Bak hala ya!
Parla:Ee!Yeter bir kesin artık.Çok uzattınız
Beste:Boka sardı artık bu konu!
Parla:Beste +1
Beste:Çak kanka!Akşam sendeyim.
Parla:Okey.
Ada:Ya biz ne diyoruz siz ne diyorsu-
Parla:Siz!Sesinizi kesip kurul gününü bekliyorsunuz.
Beste:Anlaşıldı mı?
Lizge:ANLAŞILDI!
Parla:Bağırma kıza!Beste yürü gidiyoruz.Sınıftan çıkıp bahçeye indik.
Beste:Ben bıktım artık bu ikisinin şu salak saçma hallerinden.
Parla:Ben bayılıyorum sanki.Sizinkilerde durumlar ne?
Beste:Aynı.Sizde?
Parla:En son kavga ediyorlardı.Ama Nergis Queen bir kek yapmış olay.
Beste:O zaman ben bugün kesin sizdeyim aşko.
Parla:Yarın kitapçıya gidelim mi?
Beste:Olur.
Parla:Kitap fiyatları da Allah katına çıktı resmen.Geçen gün bir kaç yıl önce aldığım kitabı buldum,fiyat etiketinde 28 Tl yazıyordu valla gözlerim doldu ha.Yan sınıftan hemde siteden arkadaşımız olan Deniz'in koşarak yanımıza geldiğini görünce ayaklandık.
Parla:Oğlum sen niye bize sürekli kötü haber getiriyorsun ya?Olay ne?
Deniz:Sizinkiler birbirine girdi müdürün odasındalar.
Beste:Koş sınıfa gidiyoruz.Biz tam sınıfa giriyorduk ki karşıdan gelen,Saçları başları dağınık Lizge ve Ada'yı gördük.
Parla:Bu ne hal?
Beste:Savaştan çıkmış gibisiniz ya!
Lizge:Seçiminizi yapın
Beste:Ne?
Ada:Kim dost kim düşman bilelim
Parla:Arkadaşlar ne dediğinizin farkında mısınız?Kendinize gelin artık.
Beste:Şu iğrençliğe bir son verin!
Ada:Basit bir soru soruyoruz cevap verin!
Beste:Basit?
Parla:Biz kimsenin tarafında değiliz.
Beste:İkinizde haksızsınız.Bitti.
Parla:Bencede...Bitti.Siz tam şu anda bize böyle "Basit" bir şeyi zorunlu ederek 8 yıllık arkadaşlığımızı çöpe attınız.Bravo.
Beste:Gel Parla ben bu ikisiyle daha fazla muhattap olmak istemiyorum.•••
Nergis:Parla dolaptan yemekleri çıkarır mısın kızım?...Parla?...Parla!
Parla:Ha?Efendim anne dalmışım.
Nergis:Dolaptan yemekleri çıkar dedim.
Parla:Tamam.
Nergis:Dalıp gidiyorsun sürekli.Ne oldu dökül.
Parla:Kızlarla kavga ettik.
Ege:Siz?Kavga?
Parla:Beste'yle değil.
Nergis:Niye kavga ettiniz ya siz?Tamam arada atışırdınız da hiç böyle yere bakıp dalacak kadar değildi.
Parla:Lizge ve Ada aralarında kavga ettiler,sonrada bizden ikisi arasında bir seçim yapmamızı istediler.Olay bu.
Ege:Sizde küstünüz.
Parla:Evet.
Nergis:Kızlardan hiç beklemezdim valla.
Parla:Ege!Biz burada yemek hazırlıyoruz sen orada salatalık mı kemiriyorsun cidden?Hıyar!
Nergis:Ege!
Ege:Tamam!Teslim oluyorum sakin.Yemekten sonra odama geçtim.Bir kaç dakika sonra Babam odaya girdi.
Sergen:Matematikten 76 almışsın Parla.
Parla:Baba...Şimdi değil lütfen.
Sergen:Ne zaman Parla?Kızım bak böyle devam edersen-
Parla:Ne?İyi bir üniversiteye mi gidemem?Başarı belgesi mi alamam?1 sene sonra YKS'de birinci mi olamam?İstemiyorum ya!Ben öyle ünlü münlü olmak,en iyi okullarda okumak istemiyorum!Senin istediğin gibi yaşamak istemiyorum.Ben,kendi istediğim üniversiteye gidip kendi istediğim mesleği yapmak istiyorum.İlla her dersim mükemmel mi olmak zorunda?Hep en iyi mi olmak zorundayım?Şanım şöhretim mi olmak zorunda?Hiç bir insan kusursuz değildir baba!Sen mesela,öyle görünse bile değilsin!Dışarıdan çok iyi bir baba gibi görünüyorsun ama aslında kızına sınavda kaybettiği 2 puanın hesabını soran bir insansın!
Sergen:Bitti mi?
Parla:Bitti.
Sergen:Güzel.Telefonunu alabilirim o zaman.
Parla:Ne?
Ege:Baba,odadan çıkar mısın lütfen.Abim ne zaman içeri girdi bilmiyorum.Belkide başından beri buradaydı.Babam söylene söylene odadan çıkarken o bana sarılmıştı.Bense artık daha fazla tutamamıştım kendimi.
Parla:Yoruldum artık!
Ege:Tamam...şşş,ağlama tamam geçti.Geçti güzelim sakinleş.Ben Parla.Parla Nil Yıldız.Hayat en son 6 yıl önce yani 4.sınıftayken,babamın geldiği son karne töreninde güldü yüzüme.Sonrasında öğretmenlerim her ne kadar durumumdan memnun olduklarını söyleselerde babamı bir türlü memnun edemedim.Zaten artık o aramadıkça annemi aramaya başladılar.Ne Beste dışında biriyle doğru düzgün arkadaşlık kurdum,ne de kendimi mutlu ettim.Hep müziğe sığındım.Okulda,derste bile boynumdan çıkarmadım kulaklığımı.Gerçek hayatı unutmak için dizilere,kitaplara sığındım.Annem tarafından hep el bebek gül bebek diye büyütüldüm,ama bir kez bile naz etmedim,şımarmadım.Şu hayata arkama asla bakmadan tutunabildim.Tersi olsaydı,ve ben geçmişe takılı kalsaydım...ölüden farkım olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gençlik Meselesi
Teen FictionBaşta Parla olmak üzere aile sorunlarıyla cebelleşen 3 öğrenciyle başlayan bir gizem hikayesi. Herkesin bir sırrı vardır, Hiç kimse ise mükemmel değildir. Not:Asıl olaylar 4.bölümde başlamaktadır.Takipte kalın!