•3•

71 6 7
                                    

~Hyunjinden

Kalktığımda kendimi yatakta bulmuştum.
Ahh,başım çok fena ağrıyordu.
Bir dakika ya,ben en son ağlıyordum ve yerdeydim?
Şu an nasıl koltuktayım?
Ben bu soruların cevaplarını düşünürken,arkamdan bir ses duydum,
"Hyunjin,iyimisin canım?"
Bu Felix hyungun sesiydi.
Biraz doğrulup arkama baktığımda Felix hyung ve Seungmin hyungu görmemle birazda olsa şaşırmıştım,ama az çok neler olduğunu tahmin edebiliyordum.

~Flashback~

Hyunjin banyoda yere oturmuş boğazı yırtılacak şekilde hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Bu sırada Seungmin ve Felixin onu defalarca aradığından habersizdi tabii.

Seungmin ve Felix en sonunda dayanamamış ve,arabayla Hyunjinin evine doğru gidiyorlardı.
Sonunda varmışlardı fakat Hyunjinin ağlama sesleri onlara kadar geliyordu.
Kapıyı defalarca çalmışlardı fakat Hyunjin açmıyordu,hatta duymuyordu bile.

Ama şanslarına Felixte yedek anahtar vardı

Neden Felix diye sorarsanız,Hyunjine çok yakın oturduğu için onda vardı,Seungmin biraz uzakta oturuyordu çünkü.

Sonunda eve girdiler ve ağlama seslerinin geldiği yere,yani banyoya doğru koşar adımlarla gitmişlerdi

Ah,tamam başta ağladığını duymuşlardı,fakat sinir krizi geçirdiğini tahmin edememişlerdi.

İlk önce Hyunjini ordan kaldırmak için ikna etmeye çalışmışlardı,ve başarılıda olmuşlardı,Seungmin Hyunjinin küçük ve hafif bedenini kucağına alıp salona geçmişti.

Cidden onu şimdi nasıl sakinleştirecekler,bilmiyorlardı.

~Flashback End~

Seungmin hyung çok endişeli duruyordu,Felix hyung ise korkmuş bir şekilde bana bakıyordu

Seungmin hyung artık dayanamayarak konuşmuştu,
"Hyun bize ne olduğunu anlat lütfen." demişti.
Ben ise titrek bir nefes vererek hafifçe başımı sallamıştım.

"H-hyung telefonumu v-verirsen g-göstereceğim."

Felix hyung telefonumu uzatmıştı,bende alıp Minhonun bana attığı fotoğrafları göstermiştim.

"H-hyung M-min beni a-aldatıyormuş.....Jisungla...."

Felix hyung ve Seungmin hyung sadece şaşkın bir şekilde, bir bana birde fotoğraflara bakıyorlardı.

Telefon Seungmin hyungun elindeyken Minhodan bir arama geliyordu,korkuyla Seungmin hyunga baktım,o ise herşeyi unutarak sinirli bir şekilde Minhodan gelen aramaya bakıyordu.

Bu sefer başımı Felix hyunga çevirdim,bu sefer o bile Minhoyu kurtaramazdı,kurtarmazdıda,çünkü Seunngmin hyung şuan ne yapsa haklıydı.

Sinirle gelen aramayı açtı ve,

"SEN NE HAKLA HALA HYUNJİNİ ARIYORSUN?! ÇOCUK SENİN YÜZÜNDEN BE HALDE HABERİN VARMI SENİN?! HALA NE YÜZLE ARIYORSUN HA?! CEVAP VERSENE!" diye bağırdı sinirle.

Minho ise,
"Ben çok özür dilerim Seung...Alıştırarak söyleyecektim ama Jisung bir anda fotoğraf atmış..."

"NE FARKEDER GERİZEKALI?! SONUÇTA ALDATTINMI EVET ALDATTIN! HALA NE AÇIKLAMASI YAPIYORSUN!?"

"Hyunjini ver lütfen Seungmin.."

Seungmin hyung bana bakmıştı ben ise ne diyeceğimi bilemiyordum.
Sonunda karar verip telefonu vermesi için elimi uzattım,verdiğinde ise ilk önce konuşmaya ben başladım,

"Ne var? Ne istiyorsun?"

"Hyunjin ben.....ben çok özür dilerim..."

"NEYİN ÖZÜRÜNÜ DİLİYORSUN HA?! KAÇ AYDIR Bİ DEĞİŞİKTİN ZATEN SEN NASIL ANLAMADIM Kİ?!" demiştim.

"Hyunjin ben cidden çok üzgünüm,sana bunları yaşatmak istemezdim ama.....Çok üzgünüm..."

"PİSLİKSİN SEN BİLİYORSUN DEĞİLMİ!?
ARKADAŞLARIMDAN SONRA EN ÇOK GÜVENDİĞİM KİŞİ SENDİN BE SENDİN!
TANRI SENİNLE KARŞILAŞTIĞIM GÜNÜN BELASINI VERSİN!" diyip telefonu kapatmıştım.

Şuan Felix hyunga sımsıkı sarılıp sessizce ağlıyordum.

Seungmin hyung ise Minho ve Jisunga küfürlerini yağdırıyordu.

AMIPLER GRUBU
              —————————————————

Minho:
Off arkadaşlar

Changbin:
ne var yine

Chan:
noldu Min

Jeongin:
efendik hyung

Minho:
Hyunjin öğrendi herşeyi

Changbin:
Nasıl ya
Tepkisi nasıldı

Chan:
Salakmısın Chang
sence nasıl olabilir
halaymı çeksin çocuk

Jeongin:
Saçmalamayın hyunglar
Minho hyung anlat sen

Minho:
Ya işte Jis kıskanmış
bi anlık sinirle Hyunjine
fotoğraflarımızı atmış

Jeongin:
İşin çok kolay
değil sanki hyung

Minho:
Hiç değil hemde Jeong
Hyunjin çok kızgın açıklama
bile yapmama izin vermedi ya

Chan:Kusura bakma ama
haklı çocuk Minho

Minho:
Biliyorum Chan
hatta beni öldürse
bile yeridir yani

Changbin:Geçmiş olsun kardeşim

——————————————————————-
en uzun bolum ve rekorr

——————————————————————-en uzun bolum ve rekorr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

baybayyy

Üzülmedin mi~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin