•1•

90 7 9
                                    

~Hyunjinden
Şuan ölmek istiyordum,hah nedenmi....
Aldatıldığımı öğrendim.....
Hemde en yakın arkadaşım Jisung ile.

~Flashback~
Jisung ile Minho Film izliyordu,birlikte koltukta oturmuş,mısır patlatmış bilgisayardan film açmışlardı.

Jisung bir anda Minho'ya;
"Seni çok seviyorum Min" demişti
Minho ise karşılık olarak,"Bende seni bitanem" diyip Jisungun yanağına küçük bir öpücük kondurmuştu.

Bu konuşmanın ardından mutfağa su içmeye gitmişti Minho.

Jisungun aklına bir fikir gelmişti.
Tabikide Minhonun Hyunjini aldattığını biliyordu,ama yinede kıskanıyordu.

Artık bu duruma bir son vermek istiyordu,ve verdide.

Minhonun telefonunun şifresini bildiği için açmak çok kolay olmuştu Jisung için.

Hyunjin ile olan mesajlaşmalarına girip Minho ile kendisinin oldugu birkaç fotoğraf atmıştı Hyunjine.
Ve artık fotoğrafları görmüş olan Hyunjinin dünyası başına yıkılmıştı.....

~Flashback End.~

~Hyunjinden

Evet,dünyam başıma yıkılmıştı,zaten bu son iki aydır Minhoda bir gariplikler seziyordum,nedenini bilmiyordum bir anda bana kötü davranmaya başlamıştı,ne bileyim böyle acımasız kekonun teki olmuştu.

Ama hayatımın anlamının,yaşam sebebimin,beni en yakın arkadaşım ile aldatması çok koyuyordu.

Saatlerdir yerde oturmuş,o fotoğrafa bakıyordum,baktıkça kızarmış ve şişmiş gözlerimden bir damla daha yaş akıyordu.

Sonunda oturduğum yerden kalkıp,banyoya gitmiştim.
Cidden...Bu benmiydim?

Uzun,ince ve sarı saçlarım dağılmış,gözlerim şiş ve kızarık,gözlerimin altları mosmor,burnum ise kıpkırmızıydı.

Daha fazla dayanamadım ve yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Ah,Tanrım bunu hak edecek ne yapmıştım ki?

                                               ~Devam edecek~
———————————————————————
OMAYGAAATT
BİRİNCİ BÖLÜMÜ YAYINLADIMM
İLK DEFA FİC YAZIYORUM YAZIM HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN
OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM OPTUM MUAH

                                               ~Devam edecek~ ———————————————————————                            OMAYGAAATT BİRİNCİ BÖLÜMÜ YAYINLADIMM İLK DEFA FİC YAZIYORUM YAZIM HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM OPTUM MUAH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

awww minho nasil bakiyosun oyle kocum sakin oll beybii calm downn

Üzülmedin mi~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin