Sabah gozlerimi açtığımda berat saçlarımı öpüyordu. Ben ise karnıma bakıyordum. Son zamanlarda hiç rahat değildim.
S. Babası bak tekme atıyor.
Berat elini karnıma koydu.
B. Aslan oglum benim.
S. Hadi ben sana kahvaltı hazırlayım bugün maç var .
B. Evet güzelim taa 11 de gidecegim.
S. Bak saat 9 olmuş hadi
Ayaklandım elimi yüzümü yıkadım. Saçımı açıp tarayıp geri topladım ve paytak paytak aşağıya doğru indim.
Hemen mutfağa geçip çay koydum.
Berat hemen gelip yardım etti.
Daha doğrusu çoğu şeyi o yapmıştı.
Herşey hazırdı. Hemen oturup yemeğe başladık. Hızlıca yedikten sonra berat çantasını alıp gitti.Bende önce mutfağı topladım sonra paytak paytak odamıza çıkıp yatağımın üzerini örttüm.
Ne yapacağımı bilemediğim için canım sıkıldı bebek çantasını hazırladım.
İçine takımı koyduktan sonra peçete ıslak mendil bez falan koydum.
Sonra çantayı kapatıp kapının arkasına koydum.
Saat bayağı geçmişti aşağıya indim ve bir film açtım. İzlerken bayağı duygulanmıştım. Karnıma giren sancılar beni rahat bırakmıyordu. Saate baktığımda maçının 20 dakika önce başladığını fark etmiştim. Hemen maçın oldu kanalı açtım ve izlemeye başladım. İlk yarı berabereydi.
Hemen mutfağa girip çikolata ve patlamış mısır aldım.
Sonra tekrar salona geçtim
2 yarıya girmiştik.Bizim takımdan gelen golle ayağa fırladım. Karnıma giren sancı ile geri yerime oturdum.
Maçı kazanmıştık.
Maç sonu röportajları izledim.Sonra yukarıya çıktım. Biraz cilt bakımı yaptım. Sonra lavaboya falan girdim. İşlerimi halledip aşağı inerken berat'ın geldiğini fark ettim.
B. Ben geldim aşkım.
S. Hoş geldin aşkım.
Karnıma giren sancı ile dona kalmıştım. Bu sancı diğerlerinden farklıydı. Daha acılıydı. Bacaklarımın arasından sıvılar akıyordu.
S. Aaa berat suyum geldi. Hemen çantayı al gel.
B. Çanta hazırlamadik.
S. Kapının arkasında koş.
Koşa koşa çantayı aldı ve geldi. Ben arabaya oturtup tam gaz gitmeye. Kaza yapmamızdan korksam da acıdan duramıyordum. Tüm yol boyunca bağırdım.
Hastaneye girer girmez direkt doğumhaneye aldılar.
B. Doktor hanım ben de girebilir miyim
Dr. hemen hemşireler sana malzemeleri versinler hemen giyin gel.
Doktor doğuma başlamıştı. Berat elimi tutuyordu
Dr. Ikının lütfen.
S. Aaaaaaaa.
B. Dayan güzelim sen güçlü bir kadınsın bunların üstesinden geleceksin inanıyorum.
S. DAYANAMIYORUM ÇOK ACİYOR AAAAAAA
DR. SON KEZ IKININ
S. AAAAAAAAAAA
Bebek doğmuştu çığlıkları tüm odayı doldurmuştu. Duygulanmıştım o an berat'la bebeğimize bakıyorduk hemşireler beni normal odaya aldı. Sonra bebeğim muayene etmek için gittiler.
Karnımdaki boşluk beni duygulandırmıştı 8,5 aylık mücadele sona ermişti.
Biz ise berat'la biraz konuşuyorduk. Bir süre sonra doktor ve bir hemşire geldi.Dr. Öncelikle tebrik ediyorum çok güçlü bir kadınsınız.
S. Teşekkür ederim.
Dr. Sizde nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama bebeğinizin ciğerleri su bu yüzden yoğun bakımda kalması gerekir
S. Hemen şimdi mi.
Dr Evet.
S. Bir kere bile göremeyecek miyim.
Dona kalmıştım 8,5 aydır görmeyi beklediğim bebeğimi doğumdan sonra göremeyecek miydim.
Dr. Maalesef hanımefendi. Göğsünüzdeki sütü bir aparat yardımıyla çıkaracaksınız. Eczanede satılan süt torbalarına koyacaksınız donduracaksınız ve sonra bize getireceksiniz. İyi günler
Doktor arkasına döndü gitti Ben ise bağırmaya başlamıştım.
S. BİR KEZ OLSUN GÖREYDİM ÇOCUĞUMU. BİR KERE KOKUSUNU İÇİME ÇEKSEYDİM. BİR KERE KUCAĞIMA ALSAYDIM.
Berat bir yandan beni tutup bir yandan da ağlıyordu. Ben ise hala bağıra bağıra ağlıyordum.
S. BİR KERE BİR KERE GÖRSEYDİM NE OLURDU BİR KERE KOKUSUNU İÇİME ÇEKSEYDİM BİR KERE KUCAĞIMA ALSAYDIM. BİR KERE EMZİRESEYDİM.
Berat'ın elinden kurtulup koridorları da bu koşmaya başladım sonra yoğun bakımların bulunduğu yeri buldum doktorlar bebeğime küvezin içinde ki haliyle yoğun bakıma götürüyorlardı Ben ise bağırıyordum. Kolay değildi.
Dr. Sakin olun bu onun iyiliği için.
S. Bir kere .
Dr. Lütfen yn hanım izin verin yoksa her şey daha kötü olabilir.
Evlat acısı zordur derler
Ağlayarak hastaneyi terk etmek zorunda kaldık.Duygulandım
Benim kardeşimde yaşadığı için aklımda direkt canlandı
🥲💓
Sağlıcakla kalın
Oy yorum ve isteklerinizi bekliyorum 🤩☺️
Lan ben bunun uzun halini yazıyorum isterseniz bakin