Yeni doğan bebegim ile sandronun maçını izliyorduk. Sandro maç için başka bir sehire gitmişti. Bebeğimiz doğduktan sonraki ilk onsuz geçirecekgim geceydi.Maç bittikten sonra televizyonu kapatıp odaya çıktım. Önce oglumuzu besige koydum ve pijamalarimi giyindim. Sonra oglunuzun altını kontrol ettim. Kaka yapmışti. Hemen altını değiştirdim. Sonrasinda onunda pijamalarini giyindirdim. Bir süre sonra uyuyunca besigine koymuştum. Ben ise kendi yatagima geçip uyumaya çalıştım.
Yarım saatlik uyukunun ardindan bebeğim uyanmıştı. Hemen kucakladım ama susmadı. Biraz pışpışladim ama susmadi. En sonunda pes edip aşağıya indim. Aşağıya inince susmuştü. Susunca tekrar yukarıya çıkmak için merdivene yöneldim. Ama oraya gidince ağlıyordu. Tekrar salona geçip koltuğa oturdum. Televizyon açtım ve izlemeye başladım. Bebekte kucağımda idi. Bir süre sonra kucagimdaki oğlum ile sızmıştim.
Bir kaç saat sonra yanağımda hissettiğim öpücükle uyanmıştım. Sandro gelmişti.
Sen. Bugün gelmeyeceğini sanıyordum.
Sandro. Bir sürpriz olsun dedim. Karımı ve oğlumu yanliz bırakamazdim.
Sen. İyiki geldin. Ağladı durdu.
Oğlumuz kucağımda boş boş bakıyordu uyumuyordu.
Sandro. Sen onu bana ver bakayım.
Bebeği ona verdim.
Sandro. Sen babayı mi özledin. Benimi özledin.
Ona kıkırdıyordu. Bende ağlayan bebek onda kıkırdıyordu.
Sen. He senide baban doğurdu demi.
Sandro. Kıskanma kıskanma.
Bir süre kucaginda salladı. Uyumuştu.
Sen. Vay be sende nasıl uyudu. Önemli olan yukaruya çıkarmak merdivene gelmeden ağlıyor.
Merdivene yöneldi. Yukarıya çıkmaya başladı. Ağlamamişti.
Sen. Odaya girince kesin uyanır.
Odaya girdi yine uyanmadı.
Sen. Besige koyunca uyanır.
Sessiz bir kahkaha attı.Sandro. Hani niye uyanmadı.
Sen. Nasıl olur ya.
Sandro. Demekki babasını daha çok seviyor.
Kollarımi birbirine bağlamıştım.
Sen. Haksızlık.
Sandro. Hadi ama çok uykum var uyuyalım.
Sen. Uyuyalim.
Aklımda kurgu var ama futbolcu yok eğer gelmezse Kai Havertz yapacağım.
❤️