💦Cengiz Ünder💦

452 12 2
                                    

Okuldan gelmiştim. Önce bir süre telefonuma baktım. Sonra aciktigim için mutfağa girdim ve bir sandviç hazırladım. Sandvici yedikten sonra odama çıkacakken abim Çağlar gelmişti.

S. Hoşgeldin abicim.

Ç. Hoşbulduk fıstık naber

S. İyiyim bende.

C. Bugün akşam arkadaşlarim gelicek. Ben bir duşa gireceğim. Markete gidip bir şeyler alır mısın.

S. Tamam sen gir duşuna.

C. Tamam canım sagol.

Elime kartını verdi. Sonra yukarıya çıktı. Bende hemen üzerimi değiştirmek için yukariyoa çıktım.

 Bende hemen üzerimi değiştirmek için yukariyoa çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyindikten sonra hemen markete doğru gittim. Arada 15-20 dk vardı.

Markete girdim. Reyonlarda dolaşmaya başladım.

Bir kaç tane cips aldım. Kahve aldım. Çekirdek aldım. Abimle benim olmazsa olmazımdir çekirdek. Sonra reyonda cengiz underi gördüm.

S. Pardon cengiz abi resim çekinebilirmiyiz.

Bir süre beni süzdü.

C. Tabiki.

Telefonu elimden aldı ve gülümsedi. Sonra çekindik.

S. Teşekkürler.

Tebessüm edip reyonlarda dolaşmaya devam etti. Bende işime geri döndüm.

Noodle aldım. Son olarak içecekleri de alıp kasaya geldim. Hızlıca ödemeyi yapıp marketten çıktım.

Bir süre farketmedim ama cengiz arkamdan geliyordu. Bir süre pesimden gelmeye devam etti. Sonra adımlarımı hızlandırdim. Oda benle hızlandırdı. Bana yaklaşmaya başlamıştı. Kötü düşünceleri atmak istiyordum. Ama olmuyordu.

En sonunda evime girdim ve derin bir oh çektim. Aldıklarımi mutfağa koydum ve bir süre sonra kapı çaldı.
Abim aşağıya indiği için o açmıştı

Gelen cengizdi.

Ç. Kardeşim hadi sen yukarıya birazdan ferdi ve irfan'da gelir..

S. Tamam abi

Boşuna korkmuştum. Cengiz megersen abimin arkadaşiymis.

Hızlı hızlı odama çıktım bir süre sonra tekrar kapı çalınca Ferdi ve irfan'ın geldiğini anlamıştım. Bir süre sonra abim bana bir tabak yiyecek getirmişti.

Ç. Al bakalım fıstık.

S. Teşekkürler.

Canım sıkıldıgi için Instagramdan cengize bakmak istedim( kesinlikle aşık değilim) . Sanırım hesabındaki bütün resimlere bakmıştım. Bayağı yakışıklıydı.
( Dün bütün gece uyumadım cengiz ve cengiz mi diyim yoksa sen mi gerçek ismini açıklamak istersin yıldız oyuncu)
En sonunda sıkılıp telefon bıraktım ve lavaboya girdim. Bir süre sonra ayak sesleri duyunca çıktım ve hızla odama doğru yürüdüm. Sanırım biri lavaboyu kullanacakti.

Tam odama girip kapıyı kapatacakken bir ayak bunu engellemişti. Ardından Cengiz içeriye girip kapıyi kapatmıştı. Ben ise kapı ile cengizin arasında kalmıştım. Bir elini kafamın yanına koymuştu.
S. Ne yapıyorsun.

C. Gerçekten beni sapik birimi sandın.

Cevap vermemiştim. Kendimden bir an için nefret etmiştim. Pişman olmuştum.

C. Asla öyle biri olamam bir kadına izni dışında dokunacak bir pislik olmam.

S. Gerçekten iyi bir adamsın.

C. Çok tatlısın.

Şaşırmıştım. Kalbim hızlanmaya başlamıştı.

S. Teşekkürler.

C. Senin çağların kardeşi olduğunu bilmiyordum. Ama Instagramda bir kaç kere görmüştüm. Gerçekten tatlısın ve güzelsin. Yani bilmiyorum.

S. Yani sende hoşsun.

C. Benim hakkımda böyle düşünmen güzel.

Bu sefer diğer elini kafamın diğer tarafına koydu.

Yavaşca yaklaşıyordu. Benim kalbim ise çırpınıyordu. Kalbimin sesini duyuyormuydu. Çok heyecanlanmıştım.
Yanağıma bir öpücük bırakmışti.

Ardından Yanaklarım elma kızarmıştı.

C. Neyse çok uzun süredir buradayım anlamasınlar.

Tam arkasını dönmüştü gidiyordu.

S. Cengiz.

Durup kafasını bana çevirdi.

C. Hm

S. Seni seviyorum.

Bu söylediğime tebessüm edip gitmişti. Benim ise karnımda kelebekler oluşmuştu.
Tavanı izliyerek yaşadığım olayı düşünüyordum

Tavanı izliyerek yaşadığım olayı düşünüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cengom ya

Vay cengiz sen böyle romantik miydin lan.

Ama cidden yakışıklı
Aşığım aşık çal bu gece
🔥💙💛💍

Futbolcu. Mini StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin