"Bayan Yol Verirmisiniz"

18 4 0
                                    

Sabah olmuştu alev erkenden uyunmış oda'sını düzenliyip

kiyafet'lerini gimişti artık okula gidebilirdi alev bugün biraz değiş'lik olsun'diye araba kullanmıcaktı hava harika oldu için yürümek daha güzel olur'diye düşündü artık evden çıkma zamanı gelmişti alev evden çıktı ve okulun yolla koyuldu

o kadar güzel bir hava vardı'ki insan o manzara'ya bakmaktan kendini alıkoyamıyordu alev airpods çıkartıp bir tane'sini kullana takıp müzik açar artık okula yürüye'bilirdi....

Ekip görevden yeni dönmüştü ve yorulmuşlardı " nasıl geçti görev"diye sordu bruce " iyi geçti "diye cevap'ladı clınt . Herkes kendi oda'larına dağıldı tony ise şirkete çok geç kalmıştı hızlı'ca asansöre binip zemin katın dümesine bastı biryanda 'da saat bakıyordu o kadar geç'kaldını düşünmiyordu tony asansör durdu ve kapı açıldı tony dışarıya çıktı ve araba'sına binip gider.....

ALEV'IN AĞZINDAN DEVAM

Hava çok hoştu okula varmama az kalmıştı taki bir adamın bana bağırmasıyla arkama döndüm "bayan acaba yol verirmisiniz " dedi bende tabi diyerek yana geçtım adam gitti yüzüne dikkat'le baktımda alışverişe merkezinde karşılaştım adamdı ama banane bee telefon'um çaldı baktımda annem arıyordu bende açtım.

📞 meraba annecim

📞 sanada meraba balım nasılsın

📞 iyim sen nasılsın

📞 bende iyim galiba evde değil'sin

📞 evet değil okula gidiyorum hem geldim bile sonra arasam olurmu ann-

İşte kılasik annem yine yüzüme kapatı telefonu okul içine girdim daha öğretmen yavaş yavaş geliyorlardı bende öğretmen'ler oda'sına gittim offf varya bu kimya hoca'sı yine filli boya kendini batırmış gelmiş okulaa hahaha neyse ders için birkaç etkinli çıkartı'yım...

YAZAR'DAN DEVAM.

Alev okul gelmiş ve dersine girmişti birkaç etkinli yaptı çocuk'larla eğlenceli geçmişti bu dört ama diyer iki ders boştu onu için okuldan ayrılan alev ise cafe gitme'yi düşündü ama bir türlü cafe bulamıyordu ama en sonunda birtane buldu içeriye

girdi tatlı bir dekorasyon vardı cafe'nın içerden kitap okuma için kitaplık'lar vardı alev boş bir'yere oturdu garson gelip ne yemek yada ne içmek istedini sordu " şey ben bir'tane espresso ve yanında tatlı olarak macarons alıyım"dedi garson alev dediklerini yazıp gider alev kitap'lara bakar "acaba bende'mi alsam hem kurum "diye düşündü yerinden kalkıp kitap'ların oldu tarafa gider ve kitaplar bakma'ya başlar ama hangisi'ni okucanı bilmez birtane'sini elline alır ve bakar " bence bu pek sizlik değil bence"dedi adam alev adama döndü " pek o zaman bir öneriniz varmı bayım"dedi alev adam ise birtane kitap seçer ve kadına uzatır " bence bu harika bir hikaye bence okuyun"der kadın ise adamın uzatı kitap alır ve teşekür eder garson kadın istediklerini getirmiştir kadın yerine geçip oturur ve okuma'ya başlar kitap o kadar güzel 'ki kadın yiceklerini unutur arkadan adam ses'lenir " güzel bayan bence yiceklerinizi soğut'mayın"diyip cafe'den çıkar kadın ise yiceklerine bakar ve adam dedi gibi soğumuştu kadın hepsini bitirdikten sonra parayı ödeyip cafe'den çıkar akşam olma'ya başlar alev hızlı'ca eve gitme'yi çalışır ve başarır ev geldi gibi kendini yatağa atar üstünü değiştirip yatağa tekrar girer ve bugün olanları düşünür....

DEVAM EDİCEK İYİ OKUMA'LAR
(Yazım hatası varsa üzgünüm)


MY TURKISH WOMAN AND MY FOREIGN MAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin